Keihard J.!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
We hebben dan niet het wk maar wel allemaal een lege zak
¡Si!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
We hebben dan niet het wk maar wel allemaal een lege zak
Dit keer nietquote:
Ja dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij bent gewoon weer aan je eiwitten gekomen, ook prima toch.
De wereld is meteen een stuk mooierquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha, het is alweer bijna lunch! Wat gaat de tijd toch hard als je lekker geneukt hebt.
Kweenie maar ik ben ik zo'nquote:
Liefst doe ik nu lekker dicht tegen hubbie aan zitten/liggen/hangen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aaaah, liiiiieeeeeeeeefffffff..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan wordt het toch weer bumsen.
Schiphol-Rijk is geen Amsterdam Swets.quote:
Het zit er in ieder geval te dicht bij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Schiphol-Rijk is geen Amsterdam Swets.
Het is toch 50 minuten file naar de Coentunnel hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het zit er in ieder geval te dicht bij.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
Rotterdam.. Ik hou d'r van, al zou ik d'r voor geen goud willen wonen.
Ja, zo net wel net niet verstaanbaar. Dan maar liever Rotterdam, dan weet je tenminste zeker dat je ze niet verstaat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen praten er raar.
whehehhehequote:
Behalve de natte T dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo net wel net niet verstaanbaar. Dan maar liever Rotterdam, dan weet je tenminste zeker dat je ze niet verstaat.
Ik heb wel een hekel aan het accent jaquote:
Ik kan mijn Oma heel goed verstaan hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo net wel net niet verstaanbaar. Dan maar liever Rotterdam, dan weet je tenminste zeker dat je ze niet verstaat.
Ik ziet de haven al!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Behalve de natte T dan.Batterijuh
Hee gozert.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ziet de haven al!
Stam +t = Rotterdams, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |