Da's het enige jammere aan m'n huidige baan, dat het niet meer in hartje R'dam is. Heerlijk altijd. Ff de binnenweg over, broodje A-Kong halen, bij Velvet kijken... Zucht.quote:
Ik ben al tijden niet meer in R'dam geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Velvet is dicht, meende ik laatst te zien.
Mja. Ik ben een beetje afgehaakt toen 9 van de 10 winkels in de Hoogstraat dicht was. Gaan ze kennelijk (ook) helemaal renoveren. Vroeger was dat echt mijn route naar de stad (werkte aan de Botersloot).quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kom eigenlijk ook nooit meer in het centrum, ga altijd naar het Alexandrium.
ik krieg er altied een naar gevoel van in mn buuk .quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij moet altijd pittig skreeuwen als je het hoort?
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Ik ben een beetje afgehaakt toen 9 van de 10 winkels in de Hoogstraat dicht was. Gaan ze kennelijk (ook) helemaal renoveren. Vroeger was dat echt mijn route naar de stad (werkte aan de Botersloot).
Mwoa, nu is het tot aan de Blaak redelijk opgeknapt. Ze zijn enkel nog even bezig die Markthal te bouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Die hoogstraat was ook helemaal bagger natuurlijk. Als ze daar nu eens een mooi winkelgebied van maken tot aan Oostplein.
Ziet er inderdaad een stuk beter uit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoa, nu is het tot aan de Blaak redelijk opgeknapt. Ze zijn enkel nog even bezig die Markthal te bouwen.
Ik weet het maar het was welquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die hoogstraat was ook helemaal bagger natuurlijk.
Zit die toko er nog? Dan moeten we binnenkort weer eens even langsquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad een stuk beter uit.
De Meent is ook een prima straat. En verder werk ik natuurlijk in het Alexandrium, dus daar kom ik te vaak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |