quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef Armageddon het volgende:
IK heb even een topic report gemacht. Gewoon omdat het kan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha SwJ. Is 'noodweerjesters' één woord? Zo ja, doe er wat aan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef Armageddon het volgende:
IK heb even een topic report gemacht. Gewoon omdat het kan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha SwJ. Is 'noodweerjesters' één woord? Zo ja, doe er wat aan.
Nee, dan trek ik er gewoon een dikke kras op van voor tot achter met m'n sleutelbos.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent zeker zo'n type die ook de politie belt als er een auto net buiten het vak geparkeerd staat in je straat?
Je stapt er uit, Boem, het hoekje om?quote:
Is er wel kofie en cake op de crematie ?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Is er wel kofie en cake op de crematie ?
Welk noodweer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn jullie al klaar voor het noodweer, trouwens?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef k_i_m het volgende:
Welk noodweer?
quote:WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vanmiddag en vanavond zware regen- en onweersbuien
Vanmiddag en vanavond trekken er vanuit het zuidwesten zware regen- en onweersbuien over ons land. Bij deze buien zijn hagel en (zeer) zware windstoten mogelijk 75 tot 100 km/uur en in het (noord)oosten 100-120 km/uur. Bovendien kan lokaal in korte tijd veel neerslag vallen. De zware buien zullen rond middernacht het noordoosten van het land verlaten. Tevens wordt het vanmiddag in de oostelijke helft van het land tropisch warm.
Waarom hang jij in het holst van de nacht op het station rond?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop niet dat die storm boven Nijmegen blijft hangen tussen 1:00 en 4:00 want dan ben ik aan het bivakkeren bij het station.
Ik zorg dat ik voor 16.00 thuis ben. Ze kunnen me wat hier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn jullie al klaar voor het noodweer, trouwens?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom hang jij in het holst van de nacht op het station rond?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan 30 euro per km per persoon?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, zo'n youngtimer rijdt natuurlijk ook niet voor niks, b-d.
Alle waar naar zijn geld.
Leuk, ik moet om 16.30 lekker naar huis fietsenquote:
Dan word je nat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef k_i_m het volgende:
Leuk, ik moet om 16.30 lekker naar huis fietsen.
Tussen mijn bilnaadquote:
HET GAAT HELEMAAL LOS JK! DE APOCALYPS! LUCIFER! VROUW EN KINDEREN EERST!!!EINZ!!!WTFSKOTTELBRAAIquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is begonnen, de zon is zojuist achter een wolk verdwenen!!!!!!!!!11111
http://www.ahn.nl/postcodetoolquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Armageddon het volgende:
In Scheveningen zit je dan ook wel safe toch?
Ach, dan zit je boven op de nok nét boven de zeespiegel, moet je maar denken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
-4.7
Jawel, de Waal overstroomt daar nogal eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah. In Nijmegen zit je +31,6! Dan verdrink ik in ieder geval niet tijdens het wachten.
Mwoach, dat zijn voornamelijk veendijken en die zijn er rond Nijmegen niet zoveel, dunkt me.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef k_i_m het volgende:
En dan verzakken er stukken dijk!
kzie niks?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, er staat iets in de fik in Spaanse Polder.
quote:
Nop. Ik ga wederom weer op bezoek bij schoonpapa in Zuid-Spanje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, boem-dikke gaat met een kiloknaller all-in naar Turkije en komt terug als bruin-dikkie.
Tóch veel plezier, knul!
Putten was het vrij hevig hoorde ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt geen moer gebeurt hier. Druilerig regentje. Nu maar hopen dat dat in Voorthuizen ook zo was.
Ow ja, maar regen klinkt al snel heftig in een tent of caravan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
Vrienden op de camping, maar zoals ik zei vooral regen SWETS REGEN> Geen wind of onweer.
quote:
Joene komt pas een jaar of 29 op de camping idd.quote:
Pak eens een vliegtuig. Spanje is bijvoorbeeld erg leuk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Joene komt pas een jaar of 29 op de camping idd.
Goeie campingsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Pak eens een vliegtuig. Spanje is bijvoorbeeld erg leuk.
Al krijg ik geld toe ik ga niet vriend.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Armageddon het volgende:
Heb het je al eerder verteld. Turkije is erg mooi en er is geen hoofddoek te vinden daar. Iedereen rookt en zuipt.
Ja bizar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
Zijn al verschillende doden gevallen door het noodweer hoor ik net. Caravans die door de lucht zweven in vethuizen. Tering.
Ik kan wel tegen een stootjequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
Zijn al verschillende doden gevallen door het noodweer hoor ik net. Caravans die door de lucht zweven in vethuizen. Tering.
Ik ga eens kijken of ik dat vanavond ook kanquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:36 schreef Joene het volgende:
J. Het is weer om te gaan hardlopen vanavond
Lekker he die vakantie om je heen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb echt een ernstig motivatieprobleem mensen.
Heb jij andere dagen dan als je gaat werken ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb echt een ernstig motivatieprobleem mensen.
Oh ja die dip heb ik ook gehad, maar nu ik van de week de 13km aantiktequote:
Da's denk ik bij mij ook een beetje het probleem... heb de 6km al een paar gehaald, dus daar is de uitdaging van weg. En de stap naar 10km is echt nog te groot nu.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ja die dip heb ik ook gehad, maar nu ik van de week de 13km aantikteheb ik weer volop motivatie
Owhquote:
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
Op mijn werk ben ik enthousiast als altijd..
J, gewoon zonder evy 3x in de week lopen sterker nog ik loop zonder muziek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Da's denk ik bij mij ook een beetje het probleem... heb de 6km al een paar gehaald, dus daar is de uitdaging van weg. En de stap naar 10km is echt nog te groot nu.
Plus die bloedhitte..
Oh ik ga toch zeker wel 1x in de week intervallen hoor een km of 3 , ff een paar keer flink sprinten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:01 schreef KingOfMars het volgende:
Evy had ik al de deur uitgedaan, loop nu met eigen muziek. Ook geen intervallen meer, gewoon gaan. Zonder muziek doe ik ook wel eens voor een bepaald stuk ofzo. En die iPhone heb ik toch mee omdat ik m'n tijd en snelheid bij wil houden enzo dus ach.
Ik wil vooral eerst de afstanden onder de knie krijgen qua conditie, snelheid komt nog wel eens (ooit). Maarja, dan moet je wel gaan hequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik ga toch zeker wel 1x in de week intervallen hoor een km of 3 , ff een paar keer flink sprinten.
Dat deed ik alleen op Center Parcs toenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:10 schreef Joene het volgende:
Warmte zuigtik wil zaterdag is kijken hoe het bevalt om sochtends om een uur of 6 te gaan lopen.
Heb 6 uur nooit gered, heb wel al regelmatig in het weekend tegen 7-en buiten gestaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:10 schreef Joene het volgende:
Warmte zuigtik wil zaterdag is kijken hoe het bevalt om sochtends om een uur of 6 te gaan lopen.
Sssssst! Je stoort. Tenminste dat gevoel kreeg ikquote:
Ach, dat gewijf van die hardloophomo's.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Tally het volgende:
Sssssst! Je stoort. Tenminste dat gevoel kreeg ik
Ik heb altijd suiker bij me J. Net als dat ik 20 minuten van tevoren minimaal een halve liter drink.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
J, ik heb de laatste paar keer zo'n last van misselijkheid gehad, zou het schelen om voor onderweg wat druivesuiker (dextro oid) mee te nemen? Lees her en der dat dat zou kunnen helpen?
Nee hoezo ?quote:
Bwehehe. Tot je enkels?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
Of je gaat even naar de wc en de pot stroomt over als je door trekt
Vanwege het slechte humor garpje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:55 schreef Joene het volgende:
Nee hoezo ?
Whehe, de collega voor je heeft gister zwaar getafeld en de pot volgepoept.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
Of je gaat even naar de wc en de pot stroomt over als je door trekt
Ik heb de deur achter me dicht getrokkenquote:
ik heb gewoon slechte humor JK.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanwege het slechte humor garpje..
Kweenie. Maar ik ga zelden naar de wc hierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, de collega voor je heeft gister zwaar getafeld en de pot volgepoept.
Ah, meissie toch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:04 schreef Tally het volgende:
Kweenie. Maar ik ga zelden naar de wc hierEn dan ga ik es een keer en dan hebbie dit
BROEK UIT BROEK UIT BROEK UIT!!quote:
Ja! Dus jank niet en doe die broek uit!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik alleen een stuk vlees voor je?
Hihihihihihihihihih!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:17 schreef KingOfMars het volgende:
Kijk er staat een blote homo in het topic! *wijst*
In mijn hartje JK. In mijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lieve T, de zon schijnt altijd..
Keihard J.!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
We hebben dan niet het wk maar wel allemaal een lege zak
¡Si!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
We hebben dan niet het wk maar wel allemaal een lege zak
Dit keer nietquote:
Ja dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij bent gewoon weer aan je eiwitten gekomen, ook prima toch.
De wereld is meteen een stuk mooierquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha, het is alweer bijna lunch! Wat gaat de tijd toch hard als je lekker geneukt hebt.
Kweenie maar ik ben ik zo'nquote:
Liefst doe ik nu lekker dicht tegen hubbie aan zitten/liggen/hangen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aaaah, liiiiieeeeeeeeefffffff..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan wordt het toch weer bumsen.
Schiphol-Rijk is geen Amsterdam Swets.quote:
Het zit er in ieder geval te dicht bij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Schiphol-Rijk is geen Amsterdam Swets.
Het is toch 50 minuten file naar de Coentunnel hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het zit er in ieder geval te dicht bij.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
Rotterdam.. Ik hou d'r van, al zou ik d'r voor geen goud willen wonen.
Ja, zo net wel net niet verstaanbaar. Dan maar liever Rotterdam, dan weet je tenminste zeker dat je ze niet verstaat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen praten er raar.
whehehhehequote:
Behalve de natte T dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo net wel net niet verstaanbaar. Dan maar liever Rotterdam, dan weet je tenminste zeker dat je ze niet verstaat.
Ik heb wel een hekel aan het accent jaquote:
Ik kan mijn Oma heel goed verstaan hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo net wel net niet verstaanbaar. Dan maar liever Rotterdam, dan weet je tenminste zeker dat je ze niet verstaat.
Ik ziet de haven al!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Behalve de natte T dan.Batterijuh
Hee gozert.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ziet de haven al!
Stam +t = Rotterdams, heerlijk.
Da's het enige jammere aan m'n huidige baan, dat het niet meer in hartje R'dam is. Heerlijk altijd. Ff de binnenweg over, broodje A-Kong halen, bij Velvet kijken... Zucht.quote:
Ik ben al tijden niet meer in R'dam geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Velvet is dicht, meende ik laatst te zien.
Mja. Ik ben een beetje afgehaakt toen 9 van de 10 winkels in de Hoogstraat dicht was. Gaan ze kennelijk (ook) helemaal renoveren. Vroeger was dat echt mijn route naar de stad (werkte aan de Botersloot).quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kom eigenlijk ook nooit meer in het centrum, ga altijd naar het Alexandrium.
ik krieg er altied een naar gevoel van in mn buuk .quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij moet altijd pittig skreeuwen als je het hoort?
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Ik ben een beetje afgehaakt toen 9 van de 10 winkels in de Hoogstraat dicht was. Gaan ze kennelijk (ook) helemaal renoveren. Vroeger was dat echt mijn route naar de stad (werkte aan de Botersloot).
Mwoa, nu is het tot aan de Blaak redelijk opgeknapt. Ze zijn enkel nog even bezig die Markthal te bouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Die hoogstraat was ook helemaal bagger natuurlijk. Als ze daar nu eens een mooi winkelgebied van maken tot aan Oostplein.
Ziet er inderdaad een stuk beter uit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoa, nu is het tot aan de Blaak redelijk opgeknapt. Ze zijn enkel nog even bezig die Markthal te bouwen.
Ik weet het maar het was welquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die hoogstraat was ook helemaal bagger natuurlijk.
Zit die toko er nog? Dan moeten we binnenkort weer eens even langsquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad een stuk beter uit.
De Meent is ook een prima straat. En verder werk ik natuurlijk in het Alexandrium, dus daar kom ik te vaak..
Yep. Zit er nog.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zit die toko er nog? Dan moeten we binnenkort weer eens even langs.
Boontjes met aangefruit uitje en sambal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
Ik heb boontjes voor vanavondMaar ik heb geen zin in Hollandse troep te vreten.
Es kijken of ik er iets van kan maken
Oh, ik kom nooit in zulke buitengebieden, da's mij te ver buiten de Ruit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:
In 't Alexandrium dus. Want daar zat er maar 1. Dus ja, DIE toko. Die ene.
Meer dan genoeg T.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Als iemand je verteld (zo maar uit het niets) dattie in scheiding ligt. Moet ik er dan op door gaan of is alleen: O das kut, genoeg?
'Wil je erover praten of meteen batsen?'quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Als iemand je verteld (zo maar uit het niets) dattie in scheiding ligt. Moet ik er dan op door gaan of is alleen: O das kut, genoeg?
Ze komen tegenwoordig uit Groningen voor de Primark.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik kom nooit in zulke buitengebieden, da's mij te ver buiten de Ruit.
Ja uhm het is een leukerd. Het is een externe. Maaruh dat roep ik dus nietquote:
Is je vrouw bij jou vandaan? Dan doen we het namelijk bij jou thuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
'Wil je erover praten of meteen batsen?'
Brr, naast de suburibia-burgers dus ook nog boertjes van buut'n!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef NJ het volgende:
Ze komen tegenwoordig uit Groningen voor de Primark.
Ziet er wel leuk uit. Als er weer een trein geweest is, zie je vanaf Alexander een hele stoet mensen zo door de Oosterhof naar de Primark lopen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Brr, naast de suburibia-burgers dus ook nog boertjes van buut'n!
Ja ik snap er niet veel van. Hij had het net over vakantie met zn 2tjes. En toen over dat hij een beetje in scheiding ligt. Dus ik denk dat ze nog wel samen zijn maar dat het niet zo goed gaat..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef Joene het volgende:
Gewoon oh jammer voor je joh.Heeft ze al een ander ?
Warum?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit. Vanaf Alexander zie je een hele stoet mensen zo door de Oosterhof naar de Primark lopen.
Komen van heinde en verre naar de Primark. Is een soort H&M, maar dan echt spotgoedkoop. Uit Engeland en de enige in NL zit in de Oosterhof.quote:
Ik ken het niet dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Komen van heinde en verre naar de Primark. Is een soort H&M, maar dan echt spotgoedkoop.
Dan ben je beter af.quote:
Action Rulesquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:
Is het net zoiets als de Action? Want die hebben we dan weer wel bij ons in't durrep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |