Kijken op eigen risico...Niet geschikt voor gevoelige mensen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- Glass Jar Breaks in Butthole
- 3guys1hammer
nog iets dat ik moet weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Zit er ook eentje van Jessica Alba tussen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:48 schreef luckass het volgende:
Ik ga nu kijken naar reactievideos van lekkere chickies
Hoiquote:
er bestaat ook nog zoiets als tubgirl.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- Glass Jar Breaks in Butthole
- 3guys1hammer
nog iets dat ik moet weten?
Die is hardquote:
inderdaad nasty. Nu moet je Mr. Hands en 3 guys 1 Hammer gaan kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:16 schreef snakelady het volgende:
2 girls 1 cup.
Na als die jaren toch nieuwsgierig te zijn geworden en dat zelfs mijn moeder het heeft gezien heb ik het toch ook maar gekeken.
Nu heb ik daar spijt van.
hmm, oke dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:56 schreef luckass het volgende:
[..]
o.a. het elektrocuteren, verbranden en afsnijden van allerlei lichaamsdelen
Heb hem net gekeken, vond hem niet zo schokkend, misschien omdat ik vrouw ben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:56 schreef luckass het volgende:
[..]
o.a. het elektrocuteren, verbranden en afsnijden van allerlei lichaamsdelen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:58 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
inderdaad nasty. Nu moet je Mr. Hands en 3 guys 1 Hammer gaan kijken.
Ah, zie nu dat het niet het originele filmpje was.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb hem net gekeken, vond hem niet zo schokkend, misschien omdat ik vrouw ben.![]()
Ongelukjequote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tja, je snijdt je penis af. Of je ballen. En dan? Bel je dan doodleuk de ambulance?
en dat is allemaal echt, of gaat het gewoon om special-effects?quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tja, je snijdt je penis af. Of je ballen. En dan? Bel je dan doodleuk de ambulance?
Iets met een man en een paardenlul, aka 2guys1horse. Heb de video nog niet gevonden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is Mr. Hands nou weer?
Die laatste ga ik niet kijken, vond de beschrijving al gruwelijk genoeg.
Die zijn oplaadbaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar misschien een stomme vraag he, hoe krijgen ze de objecten die ze in hun plasbuis schuiven er weer uit?![]()
Zag er eentje heel wat batterijen in stoppen namelijk.
daar heb ik over gehoord. die man die sterft door een paardenlul in z'n reet of niet? boontje komt om z'n loontjequote:Op woensdag 14 juli 2010 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een man en een paardenlul, aka 2guys1horse. Heb de video nog niet gevonden.
Home video van een gast die wordt gepenetreerd door een hengst. He didn't survive.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is Mr. Hands nou weer?
Die laatste ga ik niet kijken, vond de beschrijving al gruwelijk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |