Hehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, even geen polonaise.
Vraag het mij morgen nog eens
Ik vind het eigenlijk best spannend, en niet op een leuke manier hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat zit wel goed hoor Mera, gewoon lief lachen, leuk dat je gaat kennis maken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
Doe mij eens de twitter van Anouk, Kally? Die wil ik wel even toevoegen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
En die tt slaat nergens op, maar wie maalt daar nu om
Ik heb heul geen twitter, dat hoorde ik gewoon op de radioquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
Doe mij eens de twitter van Anouk, Kally? Die wil ik wel even toevoegen
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hehehe![]()
[..]
Ik vind het eigenlijk best spannend, en niet op een leuke manier haha
Bummer, dan ga ik zelf wel op zoekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb heul geen twitter, dat hoorde ik gewoon op de radio
Check.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doet verzoek tot TT change, namelijk: De ene schouder is de andere niet!
Ja ehm ik ben oud kan al de hypes niet meer volgen enzoquote:
Ik zeg gewoon niets, lach lief en doe alsof ik ze niet versta.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
Maar dat zit wel goed hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ehm ik ben oud kan al de hypes niet meer volgen enzo
Op hoeveel seconden zit hier hét lachje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
Ik ben ook gitarist en dan denk ik aan het begin van dat filmpje, ooooh, wat doet ze met 'm, dat wil ik ook![]()
enfin
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niets, lach lief en doe alsof ik ze niet versta.
Gevonden: https://twitter.com/anoukisbackquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ehm ik ben oud kan al de hypes niet meer volgen enzo
quote:
Wat een kut foto van derquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Gevonden: https://twitter.com/anoukisback
Weet niet precies, maar het zit er wel in (zucht)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op hoeveel seconden zit hier hét lachje?
Schat oude milf oke, maar hangtieten heb ik nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
whehehe, je bent gewoon een ouwe milf met hangtieten
Hoi, neu...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat oude milf oke, maar hangtieten heb ik niet
Ja toen kon ik niet, want er was foebalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
voor Remlof, Anouk afgelopen zaterdag in het westerpark ( ff van mijn oudste gepikt)
[ afbeelding ]
ze moest wel een half uurtje eerder het podium af, want alles viel uit i.v.m. het onweer.
Waarom, het werkt toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, neu...
Ow nee, dat zou ik niet meer doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, neu...
Ow nee, dat zou ik niet meer doen
Werkt het beste en je hoeft dan niemand lastig te vallen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Schouder om op te huilen... ja, je eigen schouder
Ja het werkt wel, maar het wordt me niet in dank afgenomen in deze babykleertjes scquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom, het werkt toch?
Tenminste dat denk ik dan altijd![]()
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom, het werkt toch?
Tenminste dat denk ik dan altijd![]()
* Om zich heen kijktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het werkt wel, maar het wordt me niet in dank afgenomen in deze babykleertjes sc
heb je wat gemist, want het moet hartstikke leuk geweest zijn, iedereen ging uit zijn dak, ze was zeik en zeiknat tot op het bot, en waggelde met vriendinnen zo het park uit en hoppa het bad in. ( ze woond er vlak bij dus dat scheelde weer een buskaartje)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja toen kon ik niet, want er was foebal
Ja, en nee, ze zijn er nog mee bezig, maar daar ben ik niet bij betrokken. Crew gebruikt 'm al een maand ofzo ondertussen en mij bevalt ie erg goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zou trouwens die nieuwe layout niet definitief gemaakt worden tijdens de finale? Remlof?
Condoompje proberen maar dan? Wellicht reduceert dat het aantal babykleertjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het werkt wel, maar het wordt me niet in dank afgenomen in deze babykleertjes sc
Wehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en nee, ze zijn er nog mee bezig, maar daar ben ik niet bij betrokken. Crew gebruikt 'm al een maand ofzo ondertussen en mij bevalt ie erg goed.
Ik zag de edit in je voor laatste post live verschijnen bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Condoompje proberen maar dan? Wellicht reduceert dat het aantal babykleertjes
Wie, wat, waar?quote:
nee vanavond was ze er nog ff, maar ze dacht zelf morgen of overmorgen dat voelde ze gewoon aan.quote:
Ow dan zijn ze al naar bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
* Om zich heen kijkt
Ik zie heul geen baby kleertjes
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vanavond was ze er nog ff, maar ze dacht zelf morgen of overmorgen dat voelde ze gewoon aan.
hoop wel dat ze ons eerst ff waarschuwt
Whuuut? Heb ik iets gemist??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
maar ik wens jullie slaap lekker straksen nog veel plezier hier met elkander, Bertje en ik gaan naar bed
( voor de 1e keer, spoannend
) hoop dat ie s`nachts gewoon gaat slapen en me niet lastig valt.
is wel weer ff wennen hoor een *mannetje* in mijn leven.
quote:
Ik mag niet verder dan deze SC en ik wil het graag liefdevol.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in Relaties & Psychologie zijn. De rest van FOK! gaat over lust
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in Relaties & Psychologie zijn. De rest van FOK! gaat over lust
Veel plezier met kefferquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
maar ik wens jullie slaap lekker straksen nog veel plezier hier met elkander, Bertje en ik gaan naar bed
( voor de 1e keer, spannend
) hoop dat ie s`nachts gewoon gaat slapen en me niet lastig valt.
is wel weer ff wennen hoor een *mannetje* in mijn leven.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik mag niet verder dan deze SC en ik wil het graag over liefdevol.
En nu ga ik echt afhaken![]()
Zoen voor iedereen en voor sommigen twee![]()
Msn doe ik niks meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op msn, ik blijf netjes zolang jij dat ook bent
Ja hallo, doe eens gewoon hierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op msn, ik blijf netjes zolang jij dat ook bent
quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oooowh het is klaar met bellen![]()
Truste allemaal![]()
Ik mag weer
Bums ze!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oooowh het is klaar met bellen![]()
Truste allemaal![]()
Ik mag weer
Nou ja het is misschien wel grappig op sommige stukkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Deisyy het volgende:
Waarom hebben jullie zoveel gepost vanavond?
Moet ik terug lezen?
Samenvatting: men vindt mij niet lief.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Deisyy het volgende:
Waarom hebben jullie zoveel gepost vanavond?
Moet ik terug lezen?
quote:
2 topics, ik vind het nogal veel om terug te lezenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het is misschien wel grappig op sommige stukken
Ja ze moest het even kwijtquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 topics, ik vind het nogal veel om terug te lezen![]()
Maar ik heb al een kleine samenvatting van Lotussss
Operatie is goed gegaan, al heeft mijn zus wel vervelende klachten.quote:
Je krijgt een samenvatting die het eens is met mijn samenvatting, maar nu ook doorspekt met suggestieve meningen. Prima.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 topics, ik vind het nogal veel om terug te lezen![]()
Maar ik heb al een kleine samenvatting van Lotussss
Beterschap en sterkte voor je zusjequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Operatie is goed gegaan, al heeft mijn zus wel vervelende klachten.
Ook beseft ze nu pas de ernst van de situatie, dus is ze heel bang en verdrietig
Ik geloof niet dat ik hier iets van snapquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je krijgt een samenvatting die het eens is met mijn samenvatting, maar nu ook doorspekt met suggestieve meningen. Prima.
Het is aan de mensen die écht interesse in me hebben om me naar mijn kant te vragen. De rest kan gewoon doorlopen naar de meerderheid. Dat is makkelijker en veiliger met al die anderen om je heen.
Het is dan ook niet echt boeiend wat daar uitkomtquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier iets van snap![]()
Tijd voor bed
Je kan ook gewoon zeggen dat ik de gedoodverfde verliezer ben in de discussie hoor... het oordeel staat sowieso al klaar, welke argumenten ik ook in de strijd gooi. Maar ja, eerlijkheid is iets wat in de huidige maatschappij niet als hoogste prioriteit wordt verheven.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt boeiend wat daar uitkomt
Slaap lekker Deis en sterkte, ik denk aan je![]()
Welterustenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier iets van snap![]()
Tijd voor bed
Eerlijk? Jij vind het echt eerlijk om aandacht te vragen van iemand die zich echt zorgen maakt over zijn vriendin, om daar vervolgens te pas en te onpas in singles over te ouwehoeren en sneren over te geven.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat ik de gedoodverfde verliezer ben in de discussie hoor... het oordeel staat sowieso al klaar, welke argumenten ik ook in de strijd gooi. Maar ja, eerlijkheid is iets wat in de huidige maatschappij niet als hoogste prioriteit wordt verheven.
Whatever. Jij hebt je mening al klaar. Want dingen uit het verleden zijn totaaaaal niet belangrijk. Prima. Wat jij wil.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerlijk? Jij vind het echt eerlijk om aandacht te vragen van iemand die zich echt zorgen maakt over zijn vriendin, om daar vervolgens te pas en te onpas in singles over te ouwehoeren en sneren over te geven.
Wanneer verdwijnt die muur voor je kop dat zij op de 1e plaats komt en niet 1 of andere jankerd die weken niks anders doet dan klagen, zeuren en zeiken over hoe slecht het niet met haar gaat, en dat tegen iemand die een heftige operatie moet ondergaan, ze hebben wel wat anders aan hun hoofd, dat gaat niet over vriendschap maar over inlevingsvermogen in een ander.
En ik ben nu wel klaar met je gejank
Altijd wat ik wil jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever. Jij hebt je mening al klaar. Want dingen uit het verleden zijn totaaaaal niet belangrijk. Prima. Wat jij wil.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat ik de gedoodverfde verliezer ben in de discussie hoor... het oordeel staat sowieso al klaar, welke argumenten ik ook in de strijd gooi. Maar ja, eerlijkheid is iets wat in de huidige maatschappij niet als hoogste prioriteit wordt verheven.
Ik zei al ik ben er klaar meequote:
Dank voor je tips. Onder andere omstandigheden had ik me waarschijnlijk wel aan je tips gehouden. Sorry voor deze keer. Ik zal ze onthouden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vraagt op een verkeerde manier om aandacht, dat is het gewoon.
En daarom ging het de vorige keer dat je in deze SC mee kwam posten óók niet goed.
Ik heb niet echt een recept voor je, maar als new kid on the block zou je denk ik in eerste instantie vooral interesse in de ánderen moeten tonen. Of algemene onderwerpen aansnijden. Met natuurlijk hier en daar een vleugje Lotuss. Dat mag best, en zo leren de andere users je langzaam kennen. Maar het werkt gewoon niet als je al vrij snel met persoonlijke posts komt en dan empathie of bezorgdheid verwacht. "Ik heb veel wijn gedronken en ik ga ook nog slaappillen nemen"... dat staat gewoon aandachttrekkerig en is wrong time wrong place.
Doe er mee wat je wilt. Het was in ieder geval even aandacht.![]()
Je bent niet gebruikt, echt niet maar heb je enig idee wat voor een impact dit had op hun, ik ben haar beste vriendin denk je dat ze mij continue bellen en sms-en? Ze waren niet met anderen bezig, trek het je niet zo persoonlijk aan, dat is niet om je een trap te geven of wat ook, ze waren op zichzelf gericht, probeer dat eens te snappen, en ja ze zijn nu boos maar dat heb je jezelf aangedaan door je posts in singlequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever. Jij hebt je mening al klaar. Want dingen uit het verleden zijn totaaaaal niet belangrijk. Prima. Wat jij wil.
Edit: en als je kan Fok!en, kan je ook tijdens het poepen een smsje sturen met "hoe gaat het". Gewoon om interesse. En die heb ik nooit gehad, niet weken vóór, tijdens of na de operatie. Ook niet de spontane sms dat ze goede de operatie doorstaan had.
Ik was onder de indruk dat ik een vriendin was. Maar ik ben niet eens belangrijk genoeg om op de hoogte gehouden te worden. Had verdomme nog wel een kaarsje voor ze gebrand en alles.
Nee, dan is het voor mij ook gewoon helemaal klaar. Dan weet ik dat het gewoon éénzijdig was. Ik ben wéér gebruikt in al mijn naïviteit. woop-di-fuckin-doo.
Jij bent idd een aandachtshoer ja, maar wie niet op Fokquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Okay. En wat Gert postte kan ook op mij slaan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent idd een aandachtshoer ja, maar wie niet op Fok
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen, maar er zijn gradaties.
[ afbeelding ]
Zij zijn boos, maar vergeet niet dat ik me ontzettend boos en gekwetst voel. Ik heb me ondanks mijn problemen altijd opengesteld voor ze, ik heb aangegeven dat ik ze best wilde helpen met klussen of koken (dat laatste ben ik wel redelijk goed in) maar alles werd per definitie afgewezen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent niet gebruikt, echt niet maar heb je enig idee wat voor een impact dit had op hun, ik ben haar beste vriendin denk je dat ze mij continue bellen en sms-en? Ze waren niet met anderen bezig, trek het je niet zo persoonlijk aan, dat is niet om je een trap te geven of wat ook, ze waren op zichzelf gericht, probeer dat eens te snappen, en ja ze zijn nu boos maar dat heb je jezelf aangedaan door je posts in single
Ja maar that's life, een en al teleurstelling en af en toe wat leuksquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zij zijn boos, maar vergeet niet dat ik me ontzettend boos en gekwetst voel. Ik heb me ondanks mijn problemen altijd opengesteld voor ze, ik heb aangegeven dat ik ze best wilde helpen met klussen of koken (dat laatste ben ik wel redelijk goed in) maar alles werd per definitie afgewezen.
Wekenlang hoorde ik niks van D_K, en ik nam telkens alle initiatief. Maar op het moment dat er iets met D_K of Laysa aan de gang was, was ik blijkbaar niet belangrijk genoeg meer om ineens initiatief meer te nemen voor contact. Terwijl ik meerdere malen heb aangegeven te willen helpen (en ja, daar voel ik me ook beter door).
En dát maakt mij vooral boos. Niet dat ik al mijn shit maar op hen af kan dragen, maar het feit dat er vanuit hen gewoon 0,0 initiatief was om enige vorm van contact met mij te zoeken. Ik was in de veronderstelling dat D_K en ik een goede band hadden opgebouwd, maar dat zal dus wel helaas éénzijdig zijn geweest.
Apparently.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar that's life, een en al teleurstelling en af en toe wat leuks
Het is niet dat ik jou kant niet snap, je lost het alleen verkeerd op, dit doe je niet on topic maar face to face, zodat je er normaal over kunt pratenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Apparently.
Ik hoop dat je mijn kant wat beter snapt.
En ja ik ben teleurgesteld en ja het doet pijn maar ergens zijn er nog wel goede mensen hoop ik.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat ik jou kant niet snap, je lost het alleen verkeerd op, dit doe je niet on topic maar face to face, zodat je er normaal over kunt praten
Face to face is een beetje moeilijk aangezien elk "bezoek" al afgewezen wordt met de reden dat ze al hulp zat hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat ik jou kant niet snap, je lost het alleen verkeerd op, dit doe je niet on topic maar face to face, zodat je er normaal over kunt praten
Bel dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Face to face is een beetje moeilijk aangezien elk "bezoek" al afgewezen wordt met de reden dat ze al hulp zat hebben.
Ik heb al gesms't en PM's gestuurd.. maar elke reactie was : "we hebben al genoeg mensen" of "we hebben het te druk/geen energie"quote:
Hmmm ok.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb al gesms't en PM's gestuurd.. maar elke reactie was : "we hebben al genoeg mensen" of "we hebben het te druk/geen energie"
Tsja, dan niet.
Bovendien slapen ze nu al.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Face to face is een beetje moeilijk aangezien elk "bezoek" al afgewezen wordt met de reden dat ze al hulp zat hebben.
Edit: btw ik heb in mijn klaagzang NOOIT namen genoemd, zij vonden zelf dat ze zich aan die omschrijving voldeden.
Dat is niet helemaal eerlijk, maar okee ieder zijn belevingquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb al gesms't en PM's gestuurd.. maar elke reactie was : "we hebben al genoeg mensen" of "we hebben het te druk/geen energie"
Tsja, dan niet.
Bovendien slapen ze nu al.
Ik miszeg niks maar okequote:
Nee want vandaag was de enige keer dat ik bovenstaande heb voorgesteld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijk, maar okee ieder zijn beleving
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee want vandaag was de enige keer dat ik bovenstaande heb voorgesteld.
Weet je, ik ben gewoon te veel. Het is sowieso al onverstandig om als vrouw een platonische vriendschap aan te gaan met een man, zeker als hij uiteiendelijk wel een vriendin krijgt.
Nou ja dat dus, alhoewel dat niet helemaal is wat speelt, maar zij komt wel op nummer 1 en terechtquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
Lotusss, als mensen verliefd worden telt vaak alleen de partner nog. Dat kan hard zijn maar moet je accepteren.
Je bent goed bezig andersquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
Ik zeg hier maar weltrusten, die TAL SC moet ik nog effe inkomen![]()
wijze woorden van zo'n suffiequote:Op woensdag 14 juli 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
Lotusss, als mensen verliefd worden telt vaak alleen de partner nog. Dat kan hard zijn maar moet je accepteren.
Heb verder niet bij gelezen maar dan zit je al helemaal niet te wachten op iemand die aandacht opeist inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vanavond was ze er nog ff, maar ze dacht zelf morgen of overmorgen dat voelde ze gewoon aan.
hoop wel dat ze ons eerst ff waarschuwt
Hoi Jian....quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:39 schreef Jian het volgende:
Mooi Kut !
Dat hele gedoe gaat allemaal ten koste van mijn aandacht![]()
Ow well
Gekkie, je gaat je toch zeker niet verantwoorden, is helemaal nergens voor nodigquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:38 schreef Laysa het volgende:
Jesus...ik ben dr zo moe van....mensen die zichzelf op een plek in iemands leven zetten waar ze totaal niet staan...ik ben weken lief en aardig geweest...en klopt...we hebben genoeg hulp..van familie en close by vrienden...daarbij speelde er veel en veel meer in ons leven waar mevrouw gewoon op de hoogte van was....maar ga gvd niet lopen janken hier op fok...hoe vaak moet iemand ''nee'' horen voordat diegene snapt dat het echt nee is...asjeblieft zeg...ik en DK hadden al moeite om de mensen om ons heen op de hoogte te houden van al het heftige..En geloof me...die snappen dat wel....ik ben klaar met aardig zijn... ik wens mevrouw lotus al het beste maar voor mij is het onderwerp afgesloten...
Slotje.. klaar doei
Nah weet ik ook wel....Alles een beetje ok? ik denk heel de tijd aan jullie....wat moet het allemaal toch moeilijk zijn voor je zus en jullie....dapper vrouwke dat ze isquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekkie, je gaat je toch zeker niet verantwoorden, is helemaal nergens voor nodig![]()
Wat ik er nog over kwijt wil, na een beetje terug lezen, Lotuss zou d'r ogen uit d'r domme botte kop moeten schamen.
ja gelukkig is het hete weer bijna voorbij...maar dan nog zit ik liever hier in 30 gr dan daar in amsterdamquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Laysa,
Relax, geniet en doe je ding, volgens mij wordt het een prachtige dag vandaag
Voor of na het noodweer, wat we schijnen te krijgen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Laysa,
Relax, geniet en doe je ding, volgens mij wordt het een prachtige dag vandaag
Ze is even niet zo dapper meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah weet ik ook wel....Alles een beetje ok? ik denk heel de tijd aan jullie....wat moet het allemaal toch moeilijk zijn voor je zus en jullie....dapper vrouwke dat ze is![]()
[..]
ja gelukkig is het hete weer bijna voorbij...maar dan nog zit ik liever hier in 30 gr dan daar in amsterdam![]()
quote:"Wie bang is zijn zekerheden te verliezen, kan zeker weten dat het geen zekerheden zijn"
Stoer, natrappen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:42 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik er nog over kwijt wil, na een beetje terug lezen, Lotuss zou d'r ogen uit d'r domme botte kop moeten schamen.
Noodweer heeft ook z'n charmes Deisy, die prachtige dag zit tenslotte in jezelf en niet in het weer, tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor of na het noodweer, wat we schijnen te krijgen?
Niets is zeker in het levenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
De dagelijkse gedachte van vandaag:
[..]
och germ kusjekroel voor jou dan maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen we vandaag misschien gewoon lief voor iedereen zijn?
geef dr maar een knufffel namens mij...jee tis allemaal zo heftig en confronterend...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is even niet zo dapper meer![]()
Vandaag nog een warme dag en daarna afkoeling. Kan je een beetje wennen aan je lijn?
Flower Power ! Jottumquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen we vandaag misschien gewoon lief voor iedereen zijn?
Ik ben dol op noodweer, het liefst 's avondsquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Noodweer heeft ook z'n charmes Deisy, die prachtige dag zit tenslotte in jezelf en niet in het weer, toch
Het zal ook best moeilijk zijn eraan te wennen, komt er voorlopig elke dag een verpleegkundige om te wisselen? Is het de bedoeling dat je dat op een gegeven moment zelf gaat doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
och germ kusjekroel voor jou dan maar![]()
[..]
geef dr maar een knufffel namens mij...jee tis allemaal zo heftig en confronterend...
Mijn lijn en ik zijn geen vrienden....Ik mis mn oude lijntje
Op dit moment komen ze elke dag....en sowieso verzorgen ze de uittredingswond elke week....ik geef mezelf een half jaar....om te wennen that is...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal ook best moeilijk zijn eraan te wennen, komt er voorlopig elke dag een verpleegkundige om te wisselen? Is het de bedoeling dat je dat op een gegeven moment zelf gaat doen?
Zit Gomi alweer op je schootquote:
Rust nu maar even uit dan. Wann jedoe!quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
hihi, ff een spamboefje weggehaald, ik heb gemodereerd in RLS
Vind het vreselijk, 1 keer bliksem inslag meegemaakt, was niet leuk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dol op noodweer, het liefst 's avonds
Sinds wanneer mogen hier geen meningen meer worden gegeven over dingen zie hier een avond ervoor hebben gespeeld?quote:
quote:30 jaar de minnares van Saddam Hoessein
'Ik haatte hem en ik hield van hem'
STOCKHOLM - Parisoula Lampsos (58) was ruim 30 jaar de minnares van de Irakese leider Saddam Houssein. Ze vluchtte in 2001 uit Irak en werd wereldberoemd toen ze ondergedoken in Libanon een interview gaf aan het Amerikaanse tv-programma Good Morning America. Op haar 16de werd ze door Saddam ’uitverkoren’ en begonnen ze een liefdesrelatie. Over haar tropenjaren met de in 2006 opgehangen dictator is nu de autobiografie ’Mijn leven met Saddam’ verschenen. ”De stofwolken van mijn bizarre leven beginnen nu pas neer te dalen.”
Zou het zo lang duren voordat je een beetje gewend bent?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op dit moment komen ze elke dag....en sowieso verzorgen ze de uittredingswond elke week....ik geef mezelf een half jaar....om te wennen that is...
Geen idee.....daarom ook een vol half jaar...dat zet ik af tegenover het afgelopen half jaar...en dan nu genoeg gezeurd van mijn kant....quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het zo lang duren voordat je een beetje gewend bent?
O echt?! Ik vind het ook alleen maar mooi om naar te kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vind het vreselijk, 1 keer bliksem inslag meegemaakt, was niet leuk.
Marrije, sterkte!
Kom op Dees. Een jong meisje die zich kut voelt over van alles en nog wat. Komt hier vanuit die positie uiterst onhandig ventileren. Dat kan hè, dat kan iedereen overkomen, dat hoeft niet een dag later nog eens met de grond gelijk gemaakt te worden, ongeacht waar "het gelijk" zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen hier geen meningen meer worden gegeven over dingen zie hier een avond ervoor hebben gespeeld?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn liefde is niet voorbehouden aan Gomi, Teun, ik hou ook van jou, jongen
Dat is ook wel zo, ik vond haar nogal bot en lomp, maar had me er misschien niet meer mee moeten bemoeien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Dees. Een jong meisje die zich kut voelt over van alles en nog wat. Komt hier vanuit die positie uiterst onhandig ventileren. Dat kan hè, dat kan iedereen overkomen, dat hoeft niet een dag later nog eens met de grond gelijk gemaakt te worden, ongeacht waar "het gelijk" zit.
Hoi, wanneer is 't hier niet druk, ik hou 't alweer niet bijquote:
quote:
Ik mis tegenwoordig complete topicsquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi, wanneer is 't hier niet druk, ik hou 't alweer niet bij
Ik vind het altijd triestig als iemand zich alleen voelt tussen zoveel mensen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, ik vond haar nogal bot en lomp, maar had me er misschien niet meer mee moeten bemoeien.
Dat is pas stoerquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmiddag storm, maar ik ben met fiets.
En als het gaat onweren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmiddag storm, maar ik ben met fiets.
Ja, voortkomend uit onwetendheid.quote:
Trein naar huisquote:
Oh jawel hoor, dat doen we hier toch altijd, bijna allemaal? Maar omdat het nu een labielo betreft kan dat niet? Onzin.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, ik vond haar nogal bot en lomp, maar had me er misschien niet meer mee moeten bemoeien.
haha, ik zal mn best doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Marrije nu was ik je voor, ach deze is zo leuk, wit wollig en veel heul veel haar![]()
hoe voel je je, wil je s`morgens en sàvonds ff een up date geven.
alleen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ze is op vakantie, 10 dagen, God wat voelt dat goed
Die stort de laatste dagen zo rond 15.00 uur helemaal in en doet haar laptop uit en gaat van ellende Oprah liggen kijen, gisteren nog even aan het eind vd middag samen boodschappen gedaan, en wederom, net als eergisteren om 19.30 al in bed, helemaal kapot, maar goed, al wel 2 nachten het klokje rond "geslapen" dus het zal wel nodig zijn...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef Marrije het volgende:
Waar is Lea eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat doen we hier toch altijd, bijna allemaal? Maar omdat het nu een labielo betreft kan dat niet? Onzin.
Dat mag nu weerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
gadver en ik had me nog wel zo ingesteld op Babytalk, ingelezen enzo !
Doe jij maar lekker hangen op de bankquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.... dacht ik even bij te lezen, zijn we ipv 1 topic al 3 topics verder.... maar goed, alleen deze pagina is al voldoende om te lezen dat er gisteren weer gezeik, en een gekrenkt ego was.
Achteraf gezien waren een paar opmerkingen in het topic waarin ik nog wel gepost had eigenlijk correcter dan ik daar kon voorzien
[..]
Die stort de laatste dagen zo rond 15.00 uur helemaal in en doet haar laptop uit en gaat van ellende Oprah liggen kijen, gisteren nog even aan het eind vd middag samen boodschappen gedaan, en wederom, net als eergisteren om 19.30 al in bed, helemaal kapot, maar goed, al wel 2 nachten het klokje rond "geslapen" dus het zal wel nodig zijn...
Al weeën?
De biografie over Koningin Wilhelmina heet "Eenzaam, maar niet alleen" en ik denk dat zij een van de weinige mensen was/is die er weinig aan kon doen dat ze in die positie zat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het altijd triestig als iemand zich alleen voelt tussen zoveel mensen.
Eerlijk gezegd gaat de warmte me goed af (tuin en tuindeur op het noorden, dat scheelt echt heel veel graden in huis) en ik lig gewoon in een slipje en een shirtje op de bank..... dat maakt het ook een stuk beter hanteerbaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij maar lekker hangen op de bank...de ergste warmte is bijna voorbij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
Bertje gaat zo ff plassen, eerst koffie dan plassen gelijk de regels onder de neus wrijven.
Ik lees Marrije is er nogdat was de 1e naam die ik opzocht hier, ik lees Deisyy haar zusje is zo verdrietig, oh meis voel zo met jullie mee en ja als ik dat lees lwordt ik ook beetje verdrietig van, het is niet niks als je zoiets hebt ondergaan, zo zwaar en heftig, hoop dat je zusje vandaag een goede dag heeft Deissy en ze zich langszaam op de toekomst richt.
Ik lees mijn meissie geeft zich een half jaar, en het komt allemaal in orde hoor Laysa, je bent zo een sterk iemand, over een half jaar kijk je erop terug en denkt, fuck het gaat prima met me.
ik haak leuke tasjes voor je zender heb leuke ideeen vannacht in bed opgedaan ga ze uitwerken.
Ok, maar iedereen krijgt zo wel wat te verstouwen en het is altijd lastig als je in een bepaalde positie zit om dan te bedenken dat er ergere dingen zijn. Het is vaak nogal subjectief, pijn is pijn, verdriet is verdriet en het valt niet uit te drukken in kilo's.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij heb ik meer respect voor mensen die alleen kunnen zijn zonder eenzaam te zijn.....
Niks, en de Okkiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
de Tina, wat is er mis met de Taptoe?
Ik heb niet zo veel last van de armte...gelukkig maar want het is wel 27 gr hier binnen...maar dankzij de medicatie loop ik regelmatig te rillen...das heel apart met 30 gr...iedereen dood van de hitte en ik loop in een vestje rondquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat de warmte me goed af (tuin en tuindeur op het noorden, dat scheelt echt heel veel graden in huis) en ik lig gewoon in een slipje en een shirtje op de bank..... dat maakt het ook een stuk beter hanteerbaar
Hoe is het daar trouwens?? Gaat het met jou en de warmte thuis een beetje met alle medicatie en andere ongemakken?
heb je het toch nodig hoor Leandra. ben je nog misselijk steeds?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.... dacht ik even bij te lezen, zijn we ipv 1 topic al 3 topics verder.... maar goed, alleen deze pagina is al voldoende om te lezen dat er gisteren weer gezeik, en een gekrenkt ego was.
Achteraf gezien waren een paar opmerkingen in het topic waarin ik nog wel gepost had eigenlijk correcter dan ik daar kon voorzien
[..]
Die stort de laatste dagen zo rond 15.00 uur helemaal in en doet haar laptop uit en gaat van ellende Oprah liggen kijen, gisteren nog even aan het eind vd middag samen boodschappen gedaan, en wederom, net als eergisteren om 19.30 al in bed, helemaal kapot, maar goed, al wel 2 nachten het klokje rond "geslapen" dus het zal wel nodig zijn...
Al weeën?
Nee, maar als je met je neus bovenop het compleet verdorde gras van de buren zit, is het wel erg triest als je nog gaat piepen terwijl je eigen gras gewoon een groentint heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar iedereen krijgt zo wel wat te verstouwen en het is altijd lastig als je in een bepaalde positie zit om dan te bedenken dat er ergere dingen zijn. Het is vaak nogal subjectief, pijn is pijn, verdriet is verdriet en het valt niet uit te drukken in kilo's.
Oh ja Okkie roeleerde de pan uitquote:
Okee, mij voorkeur mag dan uitgaan naar babytalk, maar dit is ook wel good stuf, omdat het zo waar isquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
De biografie over Koningin Wilhelmina heet "Eenzaam, maar niet alleen" en ik denk dat zij een van de weinige mensen was/is die er weinig aan kon doen dat ze in die positie zat.
Daarbij heb ik meer respect voor mensen die alleen kunnen zijn zonder eenzaam te zijn.....
Kan me voorstellen dat dat idd heel raar is, maar met dit weer zou het onbedoeld nog wel eens een zegen kunnen zijn, zo'n bijwerkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel last van de armte...gelukkig maar want het is wel 27 gr hier binnen...maar dankzij de medicatie loop ik regelmatig te rillen...das heel apart met 30 gr...iedereen dood van de hitte en ik loop in een vestje rond
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat idd heel raar is, maar met dit weer zou het onbedoeld nog wel eens een zegen kunnen zijn, zo'n bijwerking
Als je je waardeloos voelt dan zie je toch helemaal niets meer en ben je vaak wat verkokerd vooral met jezelf bezig. Dat mag je dan ook best tegen iemand zeggen, maar de discussie ging er vanmorgen over of het wel zo fraai is dat je daar een dag later nog een schepje bovenop doet. Hier laat ik het maar bij, want derde mok koffie moet ingeschonkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je met je neus bovenop het compleet verdorde gras van de buren zit, is het wel erg triest als je nog gaat piepen terwijl je eigen gras gewoon een groentint heeft.
Ja... hoewel het nu gewoon soms een of twee dagen overslaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je het toch nodig hoor Leandra. ben je nog misselijk steeds?
Zullen we voor 1 keer (ja, echt) Teuns voorbeeld volgen. Gewoon, omdat 't kan?quote:
Kijk, dat heb je goed geregeldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb vandaag de poetshulp ook gelijk maar met 5 weken verlengd
Ik denk dat eenzaam zijn en alleen zijn helemaal niets met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:
ik heb een goeie tip voor mensen die zich wel eens eenzaam voelen, ga na ( desnoods schrijf je het op) wat de voordelen zijn van alleen leven, nou je krijgt een aardig rijtje, en ga dan na de nadelen van alleen zijn,wordt een kort rijtje.( bij mij wel ieder geval)
elk mens kan eenzaam wezen, eenzaam in je huwelijk, eenzaam tussen al je familieleden, maar als je dat gevoel bekruipt ff 3 min somber en dan gewoon weer verder gaan.
het leven is te mooi om treurig te zitten wezen. geniet van kleine dingen.
Nou ja, niet omdat het kan maar omdat het zo zinloos is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we voor 1 keer (ja, echt) Teuns voorbeeld volgen. Gewoon, omdat 't kan?
Darn..... het was een knulletje van 13 ofzo... toe ffquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lea bukte voor de krantenbezorger, damn als dat geen pornoscript is.
Dat is deze hele sc toch in feite? Als dat voortaan het criterium is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:39 schreef Noek het volgende:
Nou ja, niet omdat het kan maar omdat het zo zinloos is.
Plus dat het simpelweg sneren van de ene user over de andere (niet aanwezige) user was.... op zich verdient dat al geen schoonheidsprijs maar dat gebeurt wel vaker, het onderwerp echter was te triest voor woorden, en als het gemiep hierover iig zorgt dat het niet weer gebeurt dan vind ik het allang best, ongeacht het niveau van zinloosheid van een SC an sich.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is deze hele sc toch in feite? Als dat voortaan het criterium is.
Maar! Ik heb me er even tegenaan bemoeid, mijn bemoeizucht is bevredigd en we gaan weer verder werken!
Wat vroeg ik nou, boefje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat het simpelweg sneren van de ene user over de andere (niet aanwezige) user was.... op zich verdient dat al geen schoonheidsprijs maar dat gebeurt wel vaker, het onderwerp echter was te triest voor woorden, en als het gemiep hierover iig zorgt dat het niet weer gebeurt dan vind ik het allang best, ongeacht het niveau van zinloosheid van een SC an sich.
Ik dus ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar een onbewolkt plaatje...
En dus de ramen dicht om de hitte buiten te houden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef Leandra het volgende:
Ik krijg alleen maar een onbewolkt plaatje...
Met een krassend krijtje om vervolgens nog even met je nagels over het bord te krassenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vroeg ik nou, boefje.
* naam op bord schrijft.
Kijk 'm modden!quote:
Ik mag hopen dat dat gisteravond ook gebeurd is dan....quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vroeg ik nou, boefje.
* naam op bord schrijft.
Ja, dat dacht ik al maar ik was niet zeker... nou ja, hier dus nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus de ramen dicht om de hitte buiten te houden.
Oh, dat scheelt misschien wel.... aan de ene kant denken ze daarmee wellicht dat je overbodig bent, maar aan de andere kant zijn ze dus niet in staat te kunnen beoordelen wat je doet en of je dat wel goed doet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Heeft straks maar weer eens een beoordelingsgesprek en kreeg weken geleden van de directie het verzoek om punten aan te leveren die het afgelopen jaar gerealiseerd waren.
De vraag komt op of men, ondanks veertiendaagse status gesprekken, überhaupt wel in beeld heeft van wat ik doe of laat![]()
Typisch onderwijs volgens mij
Piet is wat nerveus voor het naderende onweer en wij moeten het ontgeldenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk 'm modden!
Laat Gert ook eens wat doen, Piet!
PIet baalt gewoon dat hij nu, as we speak, de grandioze opening van de Jumbo, met een optreden van de meidengroep Djumbo zit te missen....quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Piet is wat nerveus voor het naderende onweer en wij moeten het ontgelden
Bij ons heb je geen veilige positie, daar speelt gerealiseerd werk een ondergeschikte rol aan je politieke kwaliteiten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker in het onderwijs lijkt me dat best een veilige positie, dat durven ze nooit zomaar weg te saneren
Dus ook niet meer over praten?quote:
ja, dus niet meer bukken en dergelijke.laten ze maar voor je rennen en alles voor je doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... hoewel het nu gewoon soms een of twee dagen overslaat![]()
Helaas kwam ik er gisteren achter dat ik dus niet meer moet bukken en door m'n hurken enzo, want dan word ik echt heel naar![]()
En aangezien we gisteren even een andere Blu-rayspeler aangesloten hebben en de stroomvoorziening achter en onder en diep en ver weg zit, en ik daar beter bij kan, maar niet zonder op de grond te liggen en dergelijke..... maar goed, dat doen we dus niet meer, dat was geen succes.
En gistermiddag ook al het bezorgertje van het NRC geholpen, want die gooide de krant door de bus en belde vervolgens aan of ik een fietspomp had.... anyway, toen ook al gehurkt en gebukt gestaan, al met al niet handig.
Ai... kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen erg lastig is... en belachelijk ook trouwens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij ons heb je geen veilige positie, daar speelt gerealiseerd werk een ondergeschikte rol aan je politieke kwaliteiten.
Natuurlijk, denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
Dus ook niet meer over praten?
Voor je het weet gaat iemand ermee aan de haal en wordt het tegen je gebruikt.
Zie je!quote:
Tsja, lastig is het wel, maar het zit van hoog tot laag, mee leren leven is het credo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai... kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen erg lastig is... en belachelijk ook trouwens.
Who you gonna call?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
nou, Bertje heeft gepoept en gepiest en zit nu onder aan de trap, ik durf hem niet naar boven te tillen, hij liet ff zijn gebitje zien, hij houd niet zo van tillen, maar heeft te korte pootjes om de traptrede te nemen, help wat moet ik nu doen, ken Bertje toch niet de hele morgen onder aan de trap laten zitten
Als hij z'n tanden laat zien, knalhard in z'n nek pakken en optillen. Niet te zachtjes ook, laat 'm maar voelen wie de baas isquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
nou, Bertje heeft gepoept en gepiest en zit nu onder aan de trap, ik durf hem niet naar boven te tillen, hij liet ff zijn gebitje zien, hij houd niet zo van tillen, maar heeft te korte pootjes om de traptrede te nemen, help wat moet ik nu doen, ken Bertje toch niet de hele morgen onder aan de trap laten zitten
Ja geweldig... hoewel ik me soms wel verbaas over het feit dat mensen zulke onopgevoede honden hebben...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Who you gonna call?
[ afbeelding ]
Elke dag op NGC, geloof ik.
Ik heb het één keer gezien en ik vond z'n tips zo logisch maar die mensen waren helemaal amaaaaaazed and wonderful. Bizar hè, als je dan zo'n kalf hebt, voed het op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja geweldig... hoewel ik me soms wel verbaas over het feit dat mensen zulke onopgevoede honden hebben...
oh dat durf ik niet, hij is inmiddels boven, puberkind heeft Bertje gepakt, vertelde deed hij gister ook toen zij hem uitgelaten had, kijken wat ie straks weer doet na het uitlaten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als hij z'n tanden laat zien, knalhard in z'n nek pakken en optillen. Niet te zachtjes ook, laat 'm maar voelen wie de baas is
wat een mooie Cc, van jou ??quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook hard bezig een bakbeest te worden. Maar zo'n mooi bakbeest.
Zo, dat is nog eens slapen. Ik ben jaloersquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al weeën?
Als je dat nu al niet durft, dan gaat het één groot drama worden. Dat merkte ik eigenlijk gisteren al toen je het zo leuk vond dat hij aan de lijn zat te trekken. Dat is helemaal niet zo leuk namelijk en moet gelijk afgestraft worden. Dat beest gaat straks compleet aan de haal met jou, in plaats van andersomquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat durf ik niet, hij is inmiddels boven, puberkind heeft Bertje gepakt, vertelde deed hij gister ook toen zij hem uitgelaten had, kijken wat ie straks weer doet na het uitlaten.
ga me vandaag is inlezen op de website`s enzo, hoe ik hem moet behandelen, wat hij wel en niet mag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Who you gonna call?
[ afbeelding ]
Elke dag op NGC, geloof ik.
Was dat niet de Jippo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja Okkie roeleerde de pan uit. Hoe heette die laatste ook alweer, die je in groep 8 kreeg?
Nee, van mijn broer. Hier was ie een week of twaalf en hij is alweer flink gegroeid. Geloof dat ie nu twintig weken is en drie keer zo groot. Maar zo'n prachtige ogen, doen me denken aan die heel bekende foto van die Afghaanse (als ik het goed heb) vluchtelinge met fonkelend groene ogen.quote:
Ik deel jouw voorkeurquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, mij voorkeur mag dan uitgaan naar babytalk, maar dit is ook wel good stuf, omdat het zo waar is![]()
En nou ga ik naar de zaak, gewoon met de auto, omdat het kan
ja denk dat ik ff strenger moet worden en meer moet durven, ben eigenlijk bang van honden klinkt raar maar is zo, heb 9 jaar een teckel gehad maar als zij me te lang aanstaarde liep ik weg, schijt al helemaal in mijn broek met grote honden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je dat nu al niet durft, dan gaat het één groot drama worden. Dat merkte ik eigenlijk gisteren al toen je het zo leuk vond dat hij aan de lijn zat te trekken. Dat is helemaal niet zo leuk namelijk en moet gelijk afgestraft worden. Dat beest gaat straks compleet aan de haal met jou, in plaats van andersom
oke mooi beest hoor, en die Afghaanse ik weet wie je bedoelt, daar is een doc. over gemaakt een journalist van Nat. Geographic heeft haar toen gevonden, ja wat een ogen zo mooi.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, van mijn broer. Hier was ie een week of twaalf en hij is alweer flink gegroeid. Geloof dat ie nu twintig weken is en drie keer zo groot. Maar zo'n prachtige ogen, doen me denken aan die heel bekende foto van die Afghaanse (als ik het goed heb) vluchtelinge met fonkelend groene ogen.
\Gaat ie openquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
PIet baalt gewoon dat hij nu, as we speak, de grandioze opening van de Jumbo, met een optreden van de meidengroep Djumbo zit te missen....
En dat snap ik wel, want zelfs op de parkeerplaats die dichter bij de AH dan bij de Jumbo is staan sinds gisteren alleen maar gele Jumbo karren (de flikkers, want eerst was daar 1 rij voor AH-karren en 2 voor Super de Boer karren, en dat was al te weinig voor de AH karren.... die er dus nu helemaal niet meer kunnen staan, want een ander haakje).
Dat is het probleem van Pietje, dat hij daar op z'n vroegst vanavond is, en dat alle spanning en sensatie dan voorbij is.
is een ieniemieniehond, meer een bolletje wol Cc, maar zo ontzettend aanhankelijk en lief, maar wil gewoon niet getilt worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:19 schreef Copycat het volgende:
Je bent bang voor honden, maar neemt toch een hond?
Ik heb geen verstand van honden, sorry. Misschien dat ze je bij flora en fauna verder kunnen helpen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
Mèn.....wat is er met jou?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van honden, sorry. Misschien dat ze je bij flora en fauna verder kunnen helpen?
Vanmorgen om 9.00 uur... groot spektakel, alle Jumbo hoofdkantoor bobo's erbij want 150ste Jumbo en eerste franchiser.quote:
Ik vraag jou toch ook niet om raad, wel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mèn.....wat is er met jou?![]()
Ik heb geen verstand van bevallingen en niet van kinderen, misschien dat je in OUD kunt ventileren?
Oei, een franchiser. . . Maar wel meer kans op die koffiehoek danquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanmorgen om 9.00 uur... groot spektakel, alle Jumbo hoofdkantoor bobo's erbij want 150ste Jumbo en eerste franchiser.
Nou is dat laatste eigenlijk iets wat me meer zorgen geeft.... want dat betekent dus waarschijnlijk hetzelfde personeel en hetzelfde slehte inkoopbeleid. Maar wie weet, houden ze het extra in de gaten.
De indeling is wel anders dan de SdB, maar helaas geen verbetering, zo op papier gezien.... beetje jammer.
Waar komt Bertje opeens vandaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:
is een ieniemieniehond, meer een bolletje wol Cc, maar zo ontzettend aanhankelijk en lief, maar wil gewoon niet getilt worden.
Dat zie je verkeerd, inkopen moet via 't Jumbo-systeem op 't Jumbo-tijdstip met de 7 Jumbo-zekerheden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef Leandra het volgende:
Vanmorgen om 9.00 uur... groot spektakel, alle Jumbo hoofdkantoor bobo's erbij want 150ste Jumbo en eerste franchiser.
Nou is dat laatste eigenlijk iets wat me meer zorgen geeft.... want dat betekent dus waarschijnlijk hetzelfde personeel en hetzelfde slehte inkoopbeleid. Maar wie weet, houden ze het extra in de gaten.
De indeling is wel anders dan de SdB, maar helaas geen verbetering, zo op papier gezien.... beetje jammer.
Neehee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef Marrije het volgende:
Oei, een franchiser. . . Maar wel meer kans op die koffiehoek dan
Hoe inieminie hij ook is, het blijft een hond.... dat gaat wel vaker fout, dat mensen een hondje van een klein formaat alleen als schattig of als een blaffende kat zien, maar dat is het niet, het is een hond en zo moet hij ook behandeld worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een ieniemieniehond, meer een bolletje wol Cc, maar zo ontzettend aanhankelijk en lief, maar wil gewoon niet getilt worden.
Shit..... nou kan ik me toch niet herinneren dat ik die op de plattegrond heb zien staan.... ik duik gelijk ff de papierbak bij de open haard in om te kijken of die folder er nog ligtquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oei, een franchiser. . . Maar wel meer kans op die koffiehoek dan
't Zou dan de eerste zijn volgens mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit..... nou kan ik me toch niet herinneren dat ik die op de plattegrond heb zien staan.... ik duik gelijk ff de papierbak bij de open haard in om te kijken of die folder er nog ligt
Ik versta niet alles even goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bedenk mij plots dat er een band is die de naam Reboelje draagt (Fries) die zingen over Marrije, een soort van ode![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet alleen een statafel maar ook nog 6 stoelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
Gevonden!
Er staat geen koffietafel op de plattegrond genoemd, maar in de driehoek kassa, kaasafdeling, broodafdeling staat wel iets in dezelfde kleur als de broodafdeling wat er uitziet als een tafel met 6 stoelen.
Maar goed, ik moet het maar eens IRL gaan bekijken, maar helaas kan ik kaartlezen dus ik ben bang dat de indeling IRL net zo debiel blijkt te zijn als deze op de plattegrond lijkt.
Haal het boek uit de bieb van Martin Gaus, "Uw hond gehoorzaam in 10 lessen" en doe er je voordeel meequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:ja, ik zal ff laten merken dat ik hier thuis de baas ben, bedankt mensen voor jullie geduld en raad omtrent Bertje
Check ook Verwelkom hier Banja, Yvonne's nieuwe stuiterbal - yvonne zit ongeveer in hetzelfde parketquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
ja, ik zal ff laten merken dat ik hier thuis de baas ben, bedankt mensen voor jullie geduld en raad omtrent Bertje
Ohquote:
Ik heb alleen wel het idee dat yvonne geen hond de baas laat spelen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef remlof het volgende:
Check ook Verwelkom hier Banja, Yvonne's nieuwe stuiterbal - yvonne zit ongeveer in hetzelfde parket
Als ik het goed begrijp is zoonlief niet bang voor de hond, dus dat scheelt al een heleboel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
En verder is het wel fijn voor heksie een hondje...zal dr goed doen...en dr is gewoon een back up plan
Heksie is gewoon te lief...dus moet ze nu even streng zijn...maar dat kan ze wel....quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is zoonlief niet bang voor de hond, dus dat scheelt al een heleboel.
Ik ben enorm bang voor honden
Ik niet, maar ik heb wel een gruwelijke afkeer van honden die kleiner zijn dan een kat, die zijn IMHO over het algemeen minder te vertrouwen dan grote honden waar de meeste mensen bang voor zijn.quote:
De enige hond die me ooit echt gebeten heeft ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
Ik ben voor alle honden bang, groot, klein, maakt niet zoveel uit.
De enige hond waar ik niet met een boog omheen loop is een golden retriever
die is er niet blij mee, maar had al afgesproken als Jaap na een paar dagen er nog niet blij mee is, gaat Bert weer terug naar de eigenaar, Jaap was hier eerder dus heeft het meeste recht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |