Hehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, even geen polonaise.
Vraag het mij morgen nog eens
Ik vind het eigenlijk best spannend, en niet op een leuke manier hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat zit wel goed hoor Mera, gewoon lief lachen, leuk dat je gaat kennis maken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
Doe mij eens de twitter van Anouk, Kally? Die wil ik wel even toevoegen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
En die tt slaat nergens op, maar wie maalt daar nu om
Ik heb heul geen twitter, dat hoorde ik gewoon op de radioquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
Doe mij eens de twitter van Anouk, Kally? Die wil ik wel even toevoegen
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hehehe![]()
[..]
Ik vind het eigenlijk best spannend, en niet op een leuke manier haha
Bummer, dan ga ik zelf wel op zoekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb heul geen twitter, dat hoorde ik gewoon op de radio
Check.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doet verzoek tot TT change, namelijk: De ene schouder is de andere niet!
Ja ehm ik ben oud kan al de hypes niet meer volgen enzoquote:
Ik zeg gewoon niets, lach lief en doe alsof ik ze niet versta.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
Maar dat zit wel goed hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ehm ik ben oud kan al de hypes niet meer volgen enzo
Op hoeveel seconden zit hier hét lachje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
Ik ben ook gitarist en dan denk ik aan het begin van dat filmpje, ooooh, wat doet ze met 'm, dat wil ik ook![]()
enfin
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niets, lach lief en doe alsof ik ze niet versta.
Gevonden: https://twitter.com/anoukisbackquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ehm ik ben oud kan al de hypes niet meer volgen enzo
quote:
Wat een kut foto van derquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Gevonden: https://twitter.com/anoukisback
Weet niet precies, maar het zit er wel in (zucht)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op hoeveel seconden zit hier hét lachje?
Schat oude milf oke, maar hangtieten heb ik nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
whehehe, je bent gewoon een ouwe milf met hangtieten
Hoi, neu...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat oude milf oke, maar hangtieten heb ik niet
Ja toen kon ik niet, want er was foebalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
voor Remlof, Anouk afgelopen zaterdag in het westerpark ( ff van mijn oudste gepikt)
[ afbeelding ]
ze moest wel een half uurtje eerder het podium af, want alles viel uit i.v.m. het onweer.
Waarom, het werkt toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, neu...
Ow nee, dat zou ik niet meer doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, neu...
Ow nee, dat zou ik niet meer doen
Werkt het beste en je hoeft dan niemand lastig te vallen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Schouder om op te huilen... ja, je eigen schouder
Ja het werkt wel, maar het wordt me niet in dank afgenomen in deze babykleertjes scquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom, het werkt toch?
Tenminste dat denk ik dan altijd![]()
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom, het werkt toch?
Tenminste dat denk ik dan altijd![]()
* Om zich heen kijktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het werkt wel, maar het wordt me niet in dank afgenomen in deze babykleertjes sc
heb je wat gemist, want het moet hartstikke leuk geweest zijn, iedereen ging uit zijn dak, ze was zeik en zeiknat tot op het bot, en waggelde met vriendinnen zo het park uit en hoppa het bad in. ( ze woond er vlak bij dus dat scheelde weer een buskaartje)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja toen kon ik niet, want er was foebal
Ja, en nee, ze zijn er nog mee bezig, maar daar ben ik niet bij betrokken. Crew gebruikt 'm al een maand ofzo ondertussen en mij bevalt ie erg goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zou trouwens die nieuwe layout niet definitief gemaakt worden tijdens de finale? Remlof?
Condoompje proberen maar dan? Wellicht reduceert dat het aantal babykleertjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het werkt wel, maar het wordt me niet in dank afgenomen in deze babykleertjes sc
Wehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en nee, ze zijn er nog mee bezig, maar daar ben ik niet bij betrokken. Crew gebruikt 'm al een maand ofzo ondertussen en mij bevalt ie erg goed.
Ik zag de edit in je voor laatste post live verschijnen bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Condoompje proberen maar dan? Wellicht reduceert dat het aantal babykleertjes
Wie, wat, waar?quote:
nee vanavond was ze er nog ff, maar ze dacht zelf morgen of overmorgen dat voelde ze gewoon aan.quote:
Ow dan zijn ze al naar bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
* Om zich heen kijkt
Ik zie heul geen baby kleertjes
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vanavond was ze er nog ff, maar ze dacht zelf morgen of overmorgen dat voelde ze gewoon aan.
hoop wel dat ze ons eerst ff waarschuwt
Whuuut? Heb ik iets gemist??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
maar ik wens jullie slaap lekker straksen nog veel plezier hier met elkander, Bertje en ik gaan naar bed
( voor de 1e keer, spoannend
) hoop dat ie s`nachts gewoon gaat slapen en me niet lastig valt.
is wel weer ff wennen hoor een *mannetje* in mijn leven.
quote:
Ik mag niet verder dan deze SC en ik wil het graag liefdevol.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in Relaties & Psychologie zijn. De rest van FOK! gaat over lust
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in Relaties & Psychologie zijn. De rest van FOK! gaat over lust
Veel plezier met kefferquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
maar ik wens jullie slaap lekker straksen nog veel plezier hier met elkander, Bertje en ik gaan naar bed
( voor de 1e keer, spannend
) hoop dat ie s`nachts gewoon gaat slapen en me niet lastig valt.
is wel weer ff wennen hoor een *mannetje* in mijn leven.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik mag niet verder dan deze SC en ik wil het graag over liefdevol.
En nu ga ik echt afhaken![]()
Zoen voor iedereen en voor sommigen twee![]()
Msn doe ik niks meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op msn, ik blijf netjes zolang jij dat ook bent
Ja hallo, doe eens gewoon hierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op msn, ik blijf netjes zolang jij dat ook bent
quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oooowh het is klaar met bellen![]()
Truste allemaal![]()
Ik mag weer
Bums ze!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oooowh het is klaar met bellen![]()
Truste allemaal![]()
Ik mag weer
Nou ja het is misschien wel grappig op sommige stukkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Deisyy het volgende:
Waarom hebben jullie zoveel gepost vanavond?
Moet ik terug lezen?
Samenvatting: men vindt mij niet lief.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Deisyy het volgende:
Waarom hebben jullie zoveel gepost vanavond?
Moet ik terug lezen?
quote:
2 topics, ik vind het nogal veel om terug te lezenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het is misschien wel grappig op sommige stukken
Ja ze moest het even kwijtquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 topics, ik vind het nogal veel om terug te lezen![]()
Maar ik heb al een kleine samenvatting van Lotussss
Operatie is goed gegaan, al heeft mijn zus wel vervelende klachten.quote:
Je krijgt een samenvatting die het eens is met mijn samenvatting, maar nu ook doorspekt met suggestieve meningen. Prima.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 topics, ik vind het nogal veel om terug te lezen![]()
Maar ik heb al een kleine samenvatting van Lotussss
Beterschap en sterkte voor je zusjequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Operatie is goed gegaan, al heeft mijn zus wel vervelende klachten.
Ook beseft ze nu pas de ernst van de situatie, dus is ze heel bang en verdrietig
Ik geloof niet dat ik hier iets van snapquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je krijgt een samenvatting die het eens is met mijn samenvatting, maar nu ook doorspekt met suggestieve meningen. Prima.
Het is aan de mensen die écht interesse in me hebben om me naar mijn kant te vragen. De rest kan gewoon doorlopen naar de meerderheid. Dat is makkelijker en veiliger met al die anderen om je heen.
Het is dan ook niet echt boeiend wat daar uitkomtquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier iets van snap![]()
Tijd voor bed
Je kan ook gewoon zeggen dat ik de gedoodverfde verliezer ben in de discussie hoor... het oordeel staat sowieso al klaar, welke argumenten ik ook in de strijd gooi. Maar ja, eerlijkheid is iets wat in de huidige maatschappij niet als hoogste prioriteit wordt verheven.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt boeiend wat daar uitkomt
Slaap lekker Deis en sterkte, ik denk aan je![]()
Welterustenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier iets van snap![]()
Tijd voor bed
Eerlijk? Jij vind het echt eerlijk om aandacht te vragen van iemand die zich echt zorgen maakt over zijn vriendin, om daar vervolgens te pas en te onpas in singles over te ouwehoeren en sneren over te geven.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat ik de gedoodverfde verliezer ben in de discussie hoor... het oordeel staat sowieso al klaar, welke argumenten ik ook in de strijd gooi. Maar ja, eerlijkheid is iets wat in de huidige maatschappij niet als hoogste prioriteit wordt verheven.
Whatever. Jij hebt je mening al klaar. Want dingen uit het verleden zijn totaaaaal niet belangrijk. Prima. Wat jij wil.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerlijk? Jij vind het echt eerlijk om aandacht te vragen van iemand die zich echt zorgen maakt over zijn vriendin, om daar vervolgens te pas en te onpas in singles over te ouwehoeren en sneren over te geven.
Wanneer verdwijnt die muur voor je kop dat zij op de 1e plaats komt en niet 1 of andere jankerd die weken niks anders doet dan klagen, zeuren en zeiken over hoe slecht het niet met haar gaat, en dat tegen iemand die een heftige operatie moet ondergaan, ze hebben wel wat anders aan hun hoofd, dat gaat niet over vriendschap maar over inlevingsvermogen in een ander.
En ik ben nu wel klaar met je gejank
Altijd wat ik wil jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever. Jij hebt je mening al klaar. Want dingen uit het verleden zijn totaaaaal niet belangrijk. Prima. Wat jij wil.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat ik de gedoodverfde verliezer ben in de discussie hoor... het oordeel staat sowieso al klaar, welke argumenten ik ook in de strijd gooi. Maar ja, eerlijkheid is iets wat in de huidige maatschappij niet als hoogste prioriteit wordt verheven.
Ik zei al ik ben er klaar meequote:
Dank voor je tips. Onder andere omstandigheden had ik me waarschijnlijk wel aan je tips gehouden. Sorry voor deze keer. Ik zal ze onthouden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vraagt op een verkeerde manier om aandacht, dat is het gewoon.
En daarom ging het de vorige keer dat je in deze SC mee kwam posten óók niet goed.
Ik heb niet echt een recept voor je, maar als new kid on the block zou je denk ik in eerste instantie vooral interesse in de ánderen moeten tonen. Of algemene onderwerpen aansnijden. Met natuurlijk hier en daar een vleugje Lotuss. Dat mag best, en zo leren de andere users je langzaam kennen. Maar het werkt gewoon niet als je al vrij snel met persoonlijke posts komt en dan empathie of bezorgdheid verwacht. "Ik heb veel wijn gedronken en ik ga ook nog slaappillen nemen"... dat staat gewoon aandachttrekkerig en is wrong time wrong place.
Doe er mee wat je wilt. Het was in ieder geval even aandacht.![]()
Je bent niet gebruikt, echt niet maar heb je enig idee wat voor een impact dit had op hun, ik ben haar beste vriendin denk je dat ze mij continue bellen en sms-en? Ze waren niet met anderen bezig, trek het je niet zo persoonlijk aan, dat is niet om je een trap te geven of wat ook, ze waren op zichzelf gericht, probeer dat eens te snappen, en ja ze zijn nu boos maar dat heb je jezelf aangedaan door je posts in singlequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever. Jij hebt je mening al klaar. Want dingen uit het verleden zijn totaaaaal niet belangrijk. Prima. Wat jij wil.
Edit: en als je kan Fok!en, kan je ook tijdens het poepen een smsje sturen met "hoe gaat het". Gewoon om interesse. En die heb ik nooit gehad, niet weken vóór, tijdens of na de operatie. Ook niet de spontane sms dat ze goede de operatie doorstaan had.
Ik was onder de indruk dat ik een vriendin was. Maar ik ben niet eens belangrijk genoeg om op de hoogte gehouden te worden. Had verdomme nog wel een kaarsje voor ze gebrand en alles.
Nee, dan is het voor mij ook gewoon helemaal klaar. Dan weet ik dat het gewoon éénzijdig was. Ik ben wéér gebruikt in al mijn naïviteit. woop-di-fuckin-doo.
Jij bent idd een aandachtshoer ja, maar wie niet op Fokquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Okay. En wat Gert postte kan ook op mij slaan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent idd een aandachtshoer ja, maar wie niet op Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |