Ik het stukje dat bruce willis in die winkel staat en eerst een hamer pakt , dan een honkbalknuppel dan een kettingzaag en dan die kop als hij dat zwaard ziet liggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:41 schreef BasvB het volgende:
Het mooiste vindt ik hoe Ving Rhames "Motherfucker!" zegt als Bruce Willis hem aanrijdt
Nee, broodje pindakaas, nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:07 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wanneer beginnen jullie het te snappen... het is een film die gebaseerd is op communistisch China. Hoe kan dat nou een goede film zijn
Ga jij nou eens even heul snel weg?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:07 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wanneer beginnen jullie het te snappen... het is een film die gebaseerd is op communistisch China. Hoe kan dat nou een goede film zijn
Goed idee! Doe 'm meteen in mijn laptopje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ga jij nou eens even heul snel weg?
Lekker sex in the city kijken meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Goed idee! Doe 'm meteen in mijn laptopje.Obvious Broodje Pindakaas is obvious.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Goed idee! Doe 'm meteen in mijn laptopje.Ik heb zin in jou. Met stukjes noot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik heb zin in jou. Met stukjes noot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Oh leg uit?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:07 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:48 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik het stukje dat bruce willis in die winkel staat en eerst een hamer pakt , dan een honkbalknuppel dan een kettingzaag en dan die kop als hij dat zwaard ziet liggen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:06 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]Niet met volle mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
amen to thatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb hem laatst voor het eerst gezien, echt geweldig.
Da's beter dan andersom...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb hem laatst voor het eerst gezien, echt geweldig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |