Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah!
de eerste bak is altijd het lekkerste!
ruilen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ja lekker!! Koffie
[..]
Helemaal mee eens!
Ik heb spierpijn
tegen wat?quote:
Het is schandaligquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:38 schreef c0nd0r het volgende:
Zal ik je zeggen dat ik laatste 2 weken eigenlijk helemaal geen koffie heb gedronken
rennen dan!quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:38 schreef c0nd0r het volgende:
Zal ik je zeggen dat ik laatste 2 weken eigenlijk helemaal geen koffie heb gedronken
uhm.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik ook, al weet ik niet wat je gedaan hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm.....Oew, da's coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm.....Iets te fanatiek geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werk je weer voor halt jonge...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ik had gister nog spierpijn van dat ik de halve Sahara hier heb omgespit
alleen als ik ziek benquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef Olle. het volgende:
[..]
alleen op de zondag ochtend drink ik thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |