Hoeveel mobiele nummers zijn er in Nederland in gebruik? haal ik dat binnen een dag?quote:
Nee, maar ik ben wel van het mee swingenquote:
Sorryquote:
Trusten liebchenquote:
Ik word alleen aangehouden door politie waarna ik moet blazen. En dat is ook echt waarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Kun je niet een keer iets te hard rijden als de camerawagen van Wegmisbruikers in de buurt is dan?.
Ik kan em je ook gewoon geven he, of is dat te gemakkelijk?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel mobiele nummers zijn er in Nederland in gebruik? haal ik dat binnen een dag?
slaap zequote:
jij ook trusten DWquote:
Duik ze pinguinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar eens in bed duiken, missen kan toch niet, dat scheelt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word alleen aangehouden door politie waarna ik moet blazen. En dat is ook echt waar
Wel heel simpel ja. Maar dat zou tijd schelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan em je ook gewoon geven he, of is dat te gemakkelijk?
Lach e rmaar om, ben ik weer 10 minuten later thuis omdat er een leuk nummer op de radio is. Laat ze boeven vangen!quote:
Woah! heb jij een Fok! telefoon?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel heel simpel ja. Maar dat zou tijd schelenKun je meteen in de FOK! telefoon van me
meestal ben ik vanaf een uur of 7 in de lucht. dan ben ik op mijn werk belandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal je morgenvroeg zo rond 5:00~5:30 weer goedemorgen wensen
5 uur op, 6 uur in de auto, 7 uur op het werk. 's Ochtends is er geen politie, dat scheeltquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meestal ben ik vanaf een uur of 7 in de lucht. dan ben ik op mijn werk beland
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel van het mee swingen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lach e rmaar om, ben ik weer 10 minuten later thuis omdat er een leuk nummer op de radio is. Laat ze boeven vangen!
dan ga ik net naar bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal je morgenvroeg zo rond 5:00~5:30 weer goedemorgen wensen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen, gewoon, omdat het kan (en 5 uur slaap mijn minimum en maximum is).
ik ben anders toch al een paar keer om 6 uur aangehoudenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 uur op, 6 uur in de auto, 7 uur op het werk. 's Ochtends is er geen politie, dat scheelt
Fish pay attention...to the MOOOOON?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat weet ik... ik reed achter jullie aan.
[..]
En dan heb je geblazen en dan zeggen ze:'Dat is de P van Pheno!'?.
slaap ze Ollequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:53 schreef Olle. het volgende:
mensen ik ga ook aftaaien!
tot de volgende keer maar weer!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fish pay attention...to the MOOOOON?
i love the nineties cd ofzo?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was trouwens dat ik een bijrijdster had, want anders was ik gaan meezingen met Dune, Charlie Lownoise & Mental Theo, 2 Brothers on the 4th Floor en meer van dat soort muziek.
Ja, maar jij bent dan ook gekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was trouwens dat ik een bijrijdster had, want anders was ik gaan meezingen met Dune, Charlie Lownoise & Mental Theo, 2 Brothers on the 4th Floor en meer van dat soort muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |