dat soms maar nooit zoquote:
Ik zou het ook zo doen hoor.quote:
je wilt het niet weten.quote:
Ik zou ook zo achter het stuur zittenquote:
eigenlijk welquote:
Wie installeert een verborgen camera in Pheno;s auto?quote:
quote:
mee zingend met angelspitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou ook zo achter het stuur zitten
Kom ik dan ook in een reclamequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie installeert een verborgen camera in Pheno;s auto?
Nee niet met angelspit. Angelspit moet je niet luisteren in de auto, van angelspit wil ik dansen.quote:
Welterustenquote:
Ik heb, uh, wel eens aparte reacties van medeweggebruikers tijdens het meezingenquote:
Wie weet.quote:
idem hierquote:
dansen met je autoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee niet met angelspit. Angelspit moet je niet luisteren in de auto, van angelspit wil ik dansen.
[..]
Welterusten
Ik duik er ook in.
Ik zal je morgenvroeg zo rond 5:00~5:30 weer goedemorgen wensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Voor de mensen die gaan slapen: Slaap lekker
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh kut, ik weet nu wat ik vergeet, mijn broer is vandaag jarig. KUDT!!! Ik zal nu maar niet meer bellen
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik wel een beetje moest grinniken om die gast die een pashokje uit kwam rennen.
De Clio is wel de tofste reclame sinds tijden.
ITS IN YOUR HEAAAAD IN YOUR HEAAHEAAHEAAHEAAD ZOOMBIE ZOOMBIE ZOOMBIEEHEEHEEE
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb, uh, wel eens aparte reacties van medeweggebruikers tijdens het meezingen
trusten DW!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee niet met angelspit. Angelspit moet je niet luisteren in de auto, van angelspit wil ik dansen.
[..]
Welterusten
Ik duik er ook in.
die wagen rijd dan heel snel doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Kun je niet een keer iets te hard rijden als de camerawagen van Wegmisbruikers in de buurt is dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |