Jullie hebben toch al geneukt, daar kan ik toch niets aan veranderen door te zeggen dat het nu wel mag, jullie doen het toch, ongeacht mijn woorden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga al dik 2,5 jaar met dezelfde. Mag het dan wel?
Wooh, wat voor mtb heb jij?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al geneukt, daar kan ik toch niets aan veranderen door te zeggen dat het nu wel mag, jullie doen het toch, ongeacht mijn woorden.
Maar 2,5 jaar is wel vrij lang ja, dus ik zeg ja
Ik zeg sowieso ja, ben niet gelovigquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al geneukt, daar kan ik toch niets aan veranderen door te zeggen dat het nu wel mag, jullie doen het toch, ongeacht mijn woorden.
Mag ik er na 1,5 jar ook bovenop?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nicolai Lambdaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wooh, wat voor mtb heb jij?![]()
Downhill, dat kan ik er nog uit opmaken, maar welk merk?
Watson die over het koploperspeleton van de Tour heen gaptquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
telkens alsk naar je hyves ga klik ik op 'Standaard design'
wat heb jij een crack achtergrond
Het zijn er 10quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso ja, ben niet gelovig![]()
Ik heb ook echt nog nooit de bijbel gelezen, weet er ook echt niets van, zelfs niet die 12 geboden ofzo
12 geboden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb ook echt nog nooit de bijbel gelezen, weet er ook echt niets van, zelfs niet die 12 geboden ofzo
10 toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Vet!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nicolai Lambda
http://nicolai.net/
Hebben zeeeeeeeer mooi spul(alleen beetje aan prijzige kant)
[..]
Watson die over het koploperspeleton van de Tour heen gapt
Weet ik het, ik heb het nooit gelezenquote:
Frame only 2300 euro is een flinke smak geld, maar als je wil beginnen met downhill is sowieso aan te raden lekker paar keer naar n bikepark te gaan en een bike te huren en daarna een leuke 2e hands(Specialized demo o.i.d) op te pikkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Vet!Ik wilde eerst ook een downhill mtb, alleen die valt op het moment een beetje buiten mijn budget
En aangezien ik ook gewoon door het bos wil kunnen crossen ga ik nu voor de Cube LTD Pro
Ik ook niet, ik weet alleen dat het er 10 zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Weet ik het, ik heb het nooit gelezen
Best veel geld jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Frame only 2300 euro is een flinke smak geld, maar als je wil beginnen met downhill is sowieso aan te raden lekker paar keer naar n bikepark te gaan en een bike te huren en daarna een leuke 2e hands(Specialized demo o.i.d) op te pikken
En bosfietsen is hiermee niet te doen2.6inch banden en 26 kilo
Eer uw moeder en vaderquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tien_geboden Kijk vooral naar de vergelijkingstabel
En ik vind 290,- voor een badpak al duurquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Frame only 2300 euro is een flinke smak geld, maar als je wil beginnen met downhill is sowieso aan te raden lekker paar keer naar n bikepark te gaan en een bike te huren en daarna een leuke 2e hands(Specialized demo o.i.d) op te pikken
En bosfietsen is hiermee niet te doen2.6inch banden en 26 kilo
Mijn vader natuurlijk. De enige van het 'gezin' die christelijk is opgevoed en zich als een randdebiel gedraagt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar ligt het probleem meisje, wil je erover praten
Wat een geluk, is het niet God de vaderquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vader natuurlijk. De enige van het 'gezin' die christelijk is opgevoed en zich als een randdebiel gedraagt.![]()
![]()
Daar heb je het al, katholiekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef DeLuna het volgende:
Oh wacht, mijn mama Nederlands Hervormd en mijn vader katholiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |