Goed zoquote:
Waar was jij danquote:
Ach de kroegen zijn altijd leuk hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 08:16 schreef aardappel het volgende:
Ik ga vandaag ook ff de kermis over. Altijd leuk roze maandagDe rest van de kermisdagen is een grote pauperbende waar ik nog niet dood gevonden wil worden...
Als je een omweg neemt kun je met de roze maandag express komenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen even op en neer naar Tilburg, even de kermis over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je een omweg neemt kun je met de roze maandag express komen![]()
[ afbeelding ]Ik had het gelezen ja, maar no thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wil je niet bingoën met travestietenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja, maar no thanks.
dank je.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
BLIJF GODVERDOMME MET JE POTEN VAN MIJN AUTO AF TERINGLIJERS!!!!
[ afbeelding ]
Crazy van harte!
Denk het wel jaquote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je.
Vannacht gebeurd zeker ?
mensen die andermans spullen vernielen
Lease of eigen auto? Blijft fucked up, maar ivm de kosten bedoel ik meer...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
BLIJF GODVERDOMME MET JE POTEN VAN MIJN AUTO AF TERINGLIJERS!!!!
[ afbeelding ]
Crazy van harte!
Lease gelukkig! Kost me "maar" 160¤quote:Op maandag 19 juli 2010 13:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lease of eigen auto? Blijft fucked up, maar ivm de kosten bedoel ik meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |