ook een tilburgse maar niet veel actief in dit topicquote:
Daarom ken ik ze ook nietquote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook een tilburgse maar niet veel actief in dit topic
quote:
Hoe is het ?quote:
Ja en ja. Af en toe ben ik jullie aan het bespieden.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook een tilburgse maar niet veel actief in dit topic
voelde al iemand over mn schouders kijkenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja en ja. Af en toe ben ik jullie aan het bespieden.
Misschien vanavond ff rondje doen. En de bierhal ben ik nog nooit van me leven geweestquote:Op zondag 18 juli 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe is het ?
nog plannen voor de kermis ?
Bierhal staat trouwens wel raar nu vind ik
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja en ja. Af en toe ben ik jullie aan het bespieden.
staat nu op koningspleinquote:Op zondag 18 juli 2010 16:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Misschien vanavond ff rondje doen. En de bierhal ben ik nog nooit van me leven geweest![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:50 schreef Cee het volgende:
Oh ja, bij dezen wil ik alle juli-Tilbo's feliciteren met hun jaartje ouder worden.
Ben net terug van de kermis, foto's gemaakt. Helaas viel het Tokkie-gehalte tegen.
ik ben nog maar 7 uurtjes 24quote:Op zondag 18 juli 2010 16:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wil niet gefeliciteerd worden
Morgen nog 1 hele dag 29 en vanaf dinsdag eindigt mijn leven
Valt sowieso vaak mee op de kermis vindikquote:Op zondag 18 juli 2010 16:50 schreef Cee het volgende:
Oh ja, bij dezen wil ik alle juli-Tilbo's feliciteren met hun jaartje ouder worden.
Ben net terug van de kermis, foto's gemaakt. Helaas viel het Tokkie-gehalte tegen.
Dan is mijn leven al 2, bijna 3 jaar voorbij. Kuiken.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wil niet gefeliciteerd worden
Morgen nog 1 hele dag 29 en vanaf dinsdag eindigt mijn leven
jouw verlenging was optijd aangevraagdquote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is mijn leven al 2, bijna 3 jaar voorbij. Kuiken.![]()
![]()
Goddank!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jouw verlenging was optijd aangevraagd
Dat zou ik zo houden als ik jou wasquote:Op zondag 18 juli 2010 16:47 schreef theKiD het volgende:Misschien vanavond ff rondje doen. En de bierhal ben ik nog nooit van me leven geweest![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is mijn leven al 2, bijna 3 jaar voorbij. Kuiken.![]()
![]()
zijn ze weer tegen jou bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |