Vroegen het ook aan mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen lichamelijk ouder dan 30
Nee dat klopt, er staat alleen wel regelmatig een busje bij de bowlingbaan of bij de TNT en daar staan ze dan achter die Abri die in de middenberm staat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef sk888er het volgende:
Mijn zusje is geflitst op de ringbaan noord en heeft net de CJIB brief binnen gekregen. Nu vraag ik me alleen af, op de ringbaan noord staat toch geen flitspaal?
of een aanhanger en een opel astraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee dat klopt, er staat alleen wel regelmatig een busje bij de bowlingbaan of bij de TNT en daar staan ze dan achter die Abri die in de middenberm staat.
Thekid, zie ned2quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:16 schreef theKiD het volgende:
alsof ze alleen met vaste palen snelheid meten
Telefoon of als dat te eng is kan je vast ook wel e-mailenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:29 schreef Deceit het volgende:
Wie heeft er zin om naar de lollipop daarzo te lopen en te vragen of ze een zonnebril van me hebben gevonden? Prada zonnebril met rode poten, pilotenbril motief..
Ze nemen niet op, maar ik dacht, als iemand toevallig in de stad woont of is ofso..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:32 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Telefoon of als dat te eng is kan je vast ook wel e-mailen.....
of die nu een telefoon horen ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ze nemen niet op, maar ik dacht, als iemand toevallig in de stad woont of is ofso..
Niet echt slim om hier te zetten, als ik nou een leuk cadeautje voor mn vriendin nodig had zou ik ff langs de lollipop gaan om een mooie prada bril op te halenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:29 schreef Deceit het volgende:
Wie heeft er zin om naar de lollipop daarzo te lopen en te vragen of ze een zonnebril van me hebben gevonden? Prada zonnebril met rode poten, pilotenbril motief..
dat dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef aardappel het volgende:
[..]
Niet echt slim om hier te zetten, als ik nou een leuk cadeautje voor mn vriendin nodig had zou ik ff langs de lollipop gaan om een mooie prada bril op te halen
niet zo veelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat was er op Ned2 te zien? Ik zie t nu pas.. dus heb dat vast gemist..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet met dat soort posts dat Cee net doet
quote:
Goede avondquote:
Hoi hoiquote:
belt alvast afdeling vermiste personenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik ga maar weer eens fietsen. M'n oom is jarig. Die woont in de Blaak. Op de fiets zou het in tien minuten/een kwartiertje te doen moeten zijn. Vorige keer was ik 45 minuten onderweg.
Cee en richtingsgevoel![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik ga maar weer eens fietsen. M'n oom is jarig. Die woont in de Blaak. Op de fiets zou het in tien minuten/een kwartiertje te doen moeten zijn. Vorige keer was ik 45 minuten onderweg.
Cee en richtingsgevoel![]()
hey zusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |