ben maar blij, anders stond die chauffeur al klaar met zn vrachtwagelquote:Op maandag 19 juli 2010 20:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
In eerste instantie zou mijn wekker om 3u gaan.. maar hoef uiteindelijk gelukkig niet op te komen draven
Die zou na Waalwijk richting Frankrijk gaan.. dus die is morgen nog niet terug voor 13uquote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben maar blij, anders stond die chauffeur al klaar met zn vrachtwagel
o ok hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die zou na Waalwijk richting Frankrijk gaan.. dus die is morgen nog niet terug voor 13u
Wij staan er nog met een op de foto, hahah. Damn! Heb me alleen al vermaakt met mensen kijken. Uiteraard hebben we ook een paar attracties gedaan, boomstammetjes en achtbaantje. Was wel leukquote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Kiekeboe28 het volgende:
Zo ik heb me ogen uitgekeken vandaag op de kermis. Wat een mafketels lopen er toch rond !!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:33 schreef Cee het volgende:
The KiD, welcome to the good side of 30!
(wat maak ik mezelf wijs, 't gaat allemaal achteruit van hier af aan, alles behalve de wijsheid)
Toch nog gefeliciteerd!
nog wel net in Juliquote:
Juli = Fok!Tilburg feest maandquote:
ik zit nog niet over de 30quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet met dat soort posts dat Cee net doet
Inderdaad, maar goed ik ben gisteren toch weer 26 geschat! Dus ik kan er weer een tijdje tegenaan!quote:
Hehe, moest ff teruglezen maar snap het, 3:30 pas thuis hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar goed ik ben gisteren toch weer 26 geschat! Dus ik kan er weer een tijdje tegenaan!
Voel me nu niet geweldig btw... Maar goed we zijn gewoon weer aan het werk!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:33 schreef Cee het volgende:
The KiD, welcome to the good side of 30!
(wat maak ik mezelf wijs, 't gaat allemaal achteruit van hier af aan, alles behalve de wijsheid)
Toch nog gefeliciteerd!
Het ligt eraan hoe je je gedraagt! Ik ben emotioneel soms nog gewoon 15!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:42 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Pessimist...
Turning 30 isn't the end (or even the beginning of the end)...
Ik ben ook alleen lichamelijk ouder dan 30quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je je gedraagt! Ik ben emotioneel soms nog gewoon 15!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |