De kleur of de -verkeerd gespeldde- wijn?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:17 schreef Messenga het volgende:
Tering, je zou maar allergisch voor roze zijn zeg.. damn
da's met een squote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
De kleur of de -verkeerd gespeldde- wijn?
Heb je hem opgespeldquote:Op maandag 19 juli 2010 16:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik had neergezet: verkeerd gespeldde?Columbo
Gespeldde bestaat niet, maar zou ook het voltooid deelwoord van spelden kunnen zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef theKiD het volgende:
Nu zoek ik naar een speld in een hooiberg, ofwel, nu snapt mijn minuscule brein er niks meer van![]()
Dan zal ik binnenkort wel weer een kwaaie chauffeur in me hok krijgenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff wat een teringzooi nu bij de hasseltrotonde
Komende vanaf de ringbaan west: 1 rijbaan afgesloten vlak voor de rotonde. Vanaf de ringbaan noord: 1 rijbaan afgesloten. Reuckertbaan: 1 rijbaan afgesloten.
Midden brabantweg: Rijrichting kaatsheuvel: Afgesloten. Kunt alleen tilburg binnen maar niet eruit via daar
Oh, goed om te weten, we moeten daar morgen langs.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
Komende vanaf de ringbaan west: 1 rijbaan afgesloten vlak voor de rotonde. Vanaf de ringbaan noord: 1 rijbaan afgesloten. Reuckertbaan: 1 rijbaan afgesloten.
Midden brabantweg: Rijrichting kaatsheuvel: Afgesloten. Kunt alleen tilburg binnen maar niet eruit via daar
Ik moest vanochtend naar de tandarts, moest Tilburg door om van tandarts naar m'n werk terug te rijden, doe ik normaal gesproken 30 minuten over, nu 50.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
lekker slimquote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan zal ik binnenkort wel weer een kwaaie chauffeur in me hok krijgenIk heb m die kant op gestuurd richting Waalwijk.. Ik wist niet dat t daar crisis was op de rontonde
zit jouw tandarts ook vlakbij de unie ?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend naar de tandarts, moest Tilburg door om van tandarts naar m'n werk terug te rijden, doe ik normaal gesproken 30 minuten over, nu 50.Alles zat dicht bij die rotonde, omleiding, kermis, weg opengebroken, binnenstadse files, alles.
Maar gefeliciteerd Crazy-M!
Ik wil eigenlijk wel even gaan kijken bij Roze Maandag maar ben te lui om te lopen.
dat was dan 5 euro voor de verkeersinformatie servicequote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten, we moeten daar morgen langs.
Die zit in Beek (ik kom oorspronkelijk uit Beek, met die leeuwen en die losbandige pelikanen).quote:Op maandag 19 juli 2010 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker slim
[..]
zit jouw tandarts ook vlakbij de unie ?
o ok dacht alquote:Op maandag 19 juli 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zit in Beek (ik kom oorspronkelijk uit Beek, met die leeuwen en die losbandige pelikanen).
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat was dan 5 euro voor de verkeersinformatie service
Ga met mij mee, ik ben dr ook te lui voorquote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel even gaan kijken bij Roze Maandag maar ben te lui om te lopen.
Gaan we samen lui achterover de rest van de avond twijfelen of we zullen gaan of niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ga met mij mee, ik ben dr ook te lui voor
Lui op het terras hangen en ons afvragen of we de rest nog zullen gaan bekijken of een nieuwe versnapering nuttigenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaan we samen lui achterover de rest van de avond twijfelen of we zullen gaan of niet.
In eerste instantie zou mijn wekker om 3u gaan.. maar hoef uiteindelijk gelukkig niet op te komen dravenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
ik wil eigenlijk ook gaan, maar Lui en morgenvroeg om 4:45 alweer de wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |