of een jas!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zal liever een doos willen, dan wat kranten.
Friek is toch bij tassie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:55 schreef nattermann het volgende:
Bijna een topic vol zonder Tassie en Friekin_?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
of een jas!!!!!!!!
deze is zoooooo leuk
quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt vast goed, lekker gaan slapen en morgen weer een dag
Ik ga in elk geval wel slapen, trusten allemaal
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt vast goed, lekker gaan slapen en morgen weer een dag
Ik ga in elk geval wel slapen, trusten allemaal
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef Mss het volgende:
Ik kan btw niet inloggen op de wiki om mijn UI toe te voegen. Zou iemand dat voor me willen doen?
Geregeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef Mss het volgende:
Ik kan btw niet inloggen op de wiki om mijn UI toe te voegen. Zou iemand dat voor me willen doen?
ik ken hetquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:45 schreef candygirl het volgende:
heb laptop maar weer aangezet, teveel gepieker in mijn kupke nu
waarom lijken mannen dit toch wel zo makkelijk te kunnenquote:
vraag ik me ook altijd afquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:04 schreef candygirl het volgende:
[..]
waarom lijken mannen dit toch wel zo makkelijk te kunnen
Omdat mannen, mannen zijn. En vrouwen niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:04 schreef candygirl het volgende:
[..]
waarom lijken mannen dit toch wel zo makkelijk te kunnen
vertel !!!!quote:
gewoon was heerlijk gezellig met Marijke en vriendliefquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef candygirl het volgende:
[..]
vertel !!!!
ik had een k... dag dus leuke dingen nu zijn welkom
Die eerste is wel leuk. Hoewel ik nog nooit van een eimbeegel gehoord heb....quote:
ben doodmoe maar kan gewoon niet slapen, de laatste tijd is het wel heel ergquote:Op woensdag 14 juli 2010 05:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Best balen als je niet kan slapenIk hoop dat je nog wat rust hebt gehad
Weet ik, maar ik vind dit gewoon geen bios-weerquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar merk je niets van als je binnen zit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:20 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind dit gewoon geen bios-weer
Amuseer jequote:Op woensdag 14 juli 2010 08:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga met een vaste groep naar de bioscoop, en er is de komende tijd geen andere tijdstip. Dit is de eerste dag dat we allemaal kunnen sinds dat de film in de bioscoop is.
Weet ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar n keertje aardig![]()
Kans op noodweer zei het RTL4 weervrouwtje zelfs.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag weer een aantal pittige buien op komst als ik het zo mag geloven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |