en bedankt hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En had de container geen schade?
* Vrouw met bier meldt zichquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie geen vrouw en er is ook geen bier hier...
Ai, dat klinkt niet tof meiskequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef candygirl het volgende:
dit maakt mijn k.. dag wel compleet! Ga ik net de container buiten zetten, moet ik met contiainer een bergje af.
Glij ik uit , en val met mijn kupke op de grond en kom weer bij met de container half op me
quote:
quote:
Waar is hier? En het ligt eraan wat ik er van terug krijg, je mag heus niet al mijn bier opdrinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar is hier? En het ligt eraan wat ik er van terug krijg, je mag heus niet al mijn bier opdrinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is in Echt. En bier mag je helemaal alleen opdrinken. Dat drink ik namelijk niet.![]()
Heb je wel eens een filosofische tekst proberen te lezen?quote:
Dat ben ik niet!quote:
Ik stiekem dus ook niet, van bier ga ik altijd rare dingen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier is in Echt. En bier mag je helemaal alleen opdrinken. Dat drink ik namelijk niet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je wel eens een filosofische tekst proberen te lezen?Doe mij dan maar dit liedje zo af en toe
En ik dacht dat jij van de Whiskey was?
Yep,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik niet!Ben jij dat? Je poncho
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stiekem dus ook niet, van bier ga ik altijd rare dingen doen![]()
En echt is te ver wegDus helaas...
[..]
[..]
in echt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier is in Echt. En bier mag je helemaal alleen opdrinken. Dat drink ik namelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |