Whahaha hij wil je gewoon neuken. Jij niet en dus gaat 'ie zich gedragen als een labiel wijf.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef perpentijntje het volgende:
meer valt daarover niet te zeggen.
Een beetje mijn borden in de vuilbak kieperen omdat hij niet tevreden is dat ik 'niet gezellig een huishouden met hem vorm'.
Daarvoor zijn we huisgenoten, geen geliefden.
Bah!
Subklacht: geen betaalbaar appartement vinden voor mezelf, dus zit ik nog even opgescheept met hem.
Dankquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Bomil het volgende:
waarom censureer je het woord "lul"? we leven in een land waar vergeleken met andere landen weinig wordt gecensureerd, en nog ga je ervoor om zelf te censureren. Wat een oelewapper ben je ook.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef kutkabouter het volgende:
pak hem, film het en post het in dit topic: dat zal hem leren!
WAT JONGE? WAT? KOM HIER DAN ALS JE DURFT WOLLAH IK ROEP MN BROER HIJ SLAAT JE ROSSO BETER KOM JE NIET FOKKE MET DE KILLERquote:
JONG WAT GA JE LINKEN NAAR EEN POST VAN MIJ IK GAF DAAR TOCH GEEN TOESTELLINGEMENING VOOR TOCH OFWEL DANquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef Bomil het volgende:
[..]
WAT JONGE? WAT? KOM HIER DAN ALS JE DURFT WOLLAH IK ROEP MN BROER HIJ SLAAT JE ROSSO BETER KOM JE NIET FOKKE MET DE KILLER
IK HEB TOG NIET GEVRAAGDT AAN JOU JONGE?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JONG WAT GA JE LINKEN NAAR EEN POST VAN MIJ IK GAF DAAR TOCH GEEN TOESTELLINGEMENING VOOR TOCH OFWEL DAN
JIJ DOET KKBAD MAN KOM HIER DAN CONO KOM NAAR MIJN WIJK MATTIE JE GAAT IN EEN KIST WEG HIER PAM PAMquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JONG WAT GA JE LINKEN NAAR EEN POST VAN MIJ IK GAF DAAR TOCH GEEN TOESTELLINGEMENING VOOR TOCH OFWEL DAN
Ow, je bent een belg. Dan kunnen we je niet helpen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Dank![]()
Deze 'domme Belg' is afkomstig van een land waar 'vieze' woorden niet zomaar in een tekst mogen gepubliceerd worden. Gelukkig bestaat er nog zoiets als vrije meningsuiting in Nederland!
Wa zeg je zoiets tegen me mattie wollah ik stamp jouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Bomil het volgende:
[..]
IK HEB TOG NIET GEVRAAGDT AAN JOU JONGE?
IK HEB TOCH NIET GEVRAAGD SJAPPIE WOLLAH HJB BEETJE RESPECT TONEN MAN
RESPECT! DAAR GAAT HET OM SAHBI!
haha ja tog mattie :p hier krijge we wirie van de apotheek :pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
lul, zaadslet, kut, sex via de anus.
Kan allemaal in NL.
Jij gore kk hollanderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Wa zeg je zoiets tegen me mattie wollah ik stamp jou
WOLLAH JIJ BEN MOSLIM BROEDER IK MAG JOU WLE DIE KK HATERS MOETE OPROTTE WANTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ALLEMAAL HATERS HIERONDER
KK RACISTEN
Computergangstertjees
haha alleen achter jullie computer praten jullie zo vieze kk joden.
Wollah geen 1 van jullie kk rasicten durfd in Real in onze gezicht te zeggen in gezicht van een ware moslim;)
Tfoeh Op jullie gore kk hoofd.
Jij houdt geen gezellig huishouden met mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
Dit was niet de bedoelingGa nou maar weer verder over de klachtjen van TS dan.
Gore moslimer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij gore kk hollander
wollah zeg maar zo stink profeet in MIJN gezicht
Ik ZEg WOllah he en ik praat voor VEEL Mensen,, Ik besnijd jou kk hoofd met mij slacht mes jij weet niet
IK BEN DE BOM EN ALS JULLIE NAAR HEM LUISTEREN GAAT HIJ AFquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
Dit was niet de bedoelingGa nou maar weer verder over de klachtjen van TS dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |