Neequote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef M.C. het volgende:
Als ik een abonnement neem bij vodafone met daarbij een blackberry, maar ik wil over een tijdje misschien een iphone. Kan ik dan gewoon internetten op de iphone met hetzelfde abonnement dat ik met de blackberry had?
Jawel, door gewoon de standaard vodafone instellingen te gebruiken. Een BIS is normaal internet + de Blackberry Services. En dit is uit ervaring!quote:
- Links bovenaan op het slotje drukkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
ik heb vandaag de BB bold 9700 gehaald![]()
Echt wennen na een jaar de Samsung Jet te hebben gehad.
Ben dus nog druk bezig met checken hoe alles werkt.
Alvast 2 vragen aan jullie:
- hoe zet ik de BB op toetsblokkering?
- waarom staat er achter elke naam in mijn sms lijst het volgende: (werk) ?
Ik heb dat zelf namelijk niet zo ingesteld, in mijn telefoonlijst staat dat (werk) er namelijk niet achter..
dank voor de info!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
- Links bovenaan op het slotje drukken
- Het telefoonnummer staat bij je contacten achter Werk
Ik heb BB basis, maar merk geen echt lage snelheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:59 schreef M.C. het volgende:
Is er hier ook iemand die Blackberry Basis heeft van vodafone? Hoe is de snelheid in de praktijk?
Opties -> Mobiel Netwerk -> Gegevensservice tijdens roamen: Uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Thijs045 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een Blackberry 9700 Bold met een Hi abonnement (incl. Blackberry Eindeloos Online). Ik werk regelmatig in Belgie en wil dan dat er geen gebruik wordt gemaakt van het internet (dus dat ik niet hoef te betalen voor data gebruik buiten de bundel). Wat is de beste manier om data gebruik in het buitenland te voorkomen? Gewoon elke keer voordat ik naar het buitenland ga bij "verbindingen beheren" kiezen voor "alle verbindingen uitschakelen". Of kan er iets worden ingesteld waardoor dit automatisch gaat?
Bedankt alvast voor jullie antwoorden!
Thijs
Het is tenslotte ook nog geen enkele keer genoemd in dit en alle voorgaande topics..quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Thijs045 het volgende:
Ik dacht inderdaad dat 'm dat was. In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:58 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook nog geen enkele keer genoemd in dit en alle voorgaande topics..
Ik ook!! Alleen over Wifi krijg je dat niet, maar ik heb niet overal Wifi...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word wel schijtziek van de 413-error van de browser 'entity to large'.
Wanneer krijg je datquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word wel schijtziek van de 413-error van de browser 'entity to large'.
Nou blijkbaar als je een beetje grote website of bestand probeert te laden. Een tethering bescherming schijnbaar. Ik kan m'n eigen webmail niet bekijken.quote:
Al eens een reboot geprobeerd?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou blijkbaar als je een beetje grote website of bestand probeert te laden. Een tethering bescherming schijnbaar. Ik kan m'n eigen webmail niet bekijken.
Ik heb het minimaal 2 tot 3 keer per week op allerlei websites. Ook na een reboot.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Al eens een reboot geprobeerd?
Normaal krijg je dit alleen bij bestanden groter dan 6mb, of een hele zware website..
Kun je eens een website noemen? Heb het hier nog niet meegemaakt op websites, alleen met grote bestanden die ik wilde downloaden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het minimaal 2 tot 3 keer per week op allerlei websites. Ook na een reboot.
en en en enquote:
TOFquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
en en en en? wat vind je ervan?
En als ik een twitter client mag aanraden voor je blackberry,
Probeer Ubertwitter eens.
Te vinden in de app store.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |