Help mijn zoon wil oorbelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef oudermetvraag het volgende:
Hallo,
mijn zoon komt vandaag bij mij zitten in de tuin (wat al uitzondering is)
en zegt ma ik wil graag een oorbel vindt jij dit goed.
ik zeg whaaat ???
en dat ik er nog even over na wil denken.
wie weet hoe je hier mee moet om gaan ??
Edit hij is 16 en doet 4 VWO
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef blckbb het volgende:
ik had er op m'n 14e een
Zegmaar grootste fout van mijn leven
Is er ook al zo'n 3 jaar weer oud
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef northernlight81 het volgende:
TS: Wat is je grootste bezwaar tegen een oorbel dan?
Ik denk dat jongens met oorbellen dermate sociaal geaccepteerd zijn dat andere mensen niet snel iets gaan denken van je zoon (in de zin van asociaal of tuig ofzo). Aangezien hij al 16 is zou ik het hem niet verbieden, maar hem goed uitleggen waarom jij liever niet wil dat hij het doet.
Zo'n tunnel zou ik wel verbieden, wat een walgelijk gezicht is dat.
http://www.justpiercings.(...)ercing-too-large.JPG
Niet te letterlijk nemen hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een gaatje in je oor is de grootste fout van je leven? Óf je kunt heel goed relativeren of je hebt geen donder geflikt in je leven.
Voor TS. Laat hem lekker. Alsof een gaatje zoveel uitmaakt. Als hij er vanaf wil haalt hij dat ding eruit en als hij het mooi vindt laat hij een oorbel in. Het is niet alsof hij zijn hele rug laat onder tatoeëren met een leuke () drakentribal.
Die vind ik inderdaad ook foeilelijk. Daarnaast vind ik ze vooral erg vrouwelijk (lees: gay).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind een tunnel, mits subtiel mooier dan zo'n mocro diamant.
QFTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind een tunnel, mits subtiel mooier dan zo'n mocro diamant.
bij jou misschien niet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef deedeetee het volgende:
Neen, het gaatje groeit niet dicht als je de oorbel maanden hebt gedragen.
Onzichtbaar ? Of lukte het alleen niet zomaar om er weer een nieuwe oorbel in te doen ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
bij jou misschien niet..
Een vriendin van me had na 5 jaar oorbellen 1 die ze kwijt was op een festival.
na (na 1 week dus) dat festival was het dicht gegroeid
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Onzichtbaar ? Of lukte het alleen niet zomaar om er weer een nieuwe oorbel in te doen ?
je voelt wel dat er dan ooit een puntje zat maar het zou ook een moedervlek-stipje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Onzichtbaar ? Of lukte het alleen niet zomaar om er weer een nieuwe oorbel in te doen ?
jaa gaatje groeit wel dicht ok na maanden (bij mij nu zelfs na jaren nog)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef deedeetee het volgende:
Neen, het gaatje groeit niet dicht als je de oorbel maanden hebt gedragen.
onzichtbaar als in een klein, niet opvallend als je het niet weet, deukje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |