Eh dat kun je wel stellen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gezellig
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja... ik schaam me diep...
[..]
Nou, jottem! Heb je iets te doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nieuwe hoedklant getrokken, en slapestein!![]()
Ik heb ze op kleur, dat vind ik zelf het handigste.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef AmyGrace het volgende:
Oh..m'n nagelwieltjes zijn binnenZal ik ze op kleur, finish of merk lakken?
Ik heb ze ook op kleur maar vind het niks.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ze op kleur, dat vind ik zelf het handigste.
Ja, dat is natuurlijk voor iedereen andersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ze ook op kleur maar vind het niks.
Als ik het over kon doen had ik het op merk gedaan.
JE kan het over doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ze ook op kleur maar vind het niks.
Als ik het over kon doen had ik het op merk gedaan.
Dat lijkt me niets.. als ik dan ee nieuw lakje heb dan moet ie " ertussen" en niet achteraan sluitenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ze op kleur, dat vind ik zelf het handigste.
Dat moest ik vanavond ook om mijn untrieds te tellen... maar de lakken die nog niet op een wiel stonden, stonden gelukkig wel apart!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh dat kun je wel stellen jaWant ik heb gewoon untrieds tussen de gebruikte lakken staan dus ik moet gewoon mn hele helmer weer opnieuw door.. Zeh horror!!
Ik heb het limburg topic volgeluld, maar mn postcount zal niet zo hoog zijn als gisterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat moest ik vanavond ook om mijn untrieds te tellen... maar de lakken die nog niet op een wiel stonden, stonden gelukkig wel apart!
SQ: Trusten!![]()
Joysa: Ja, goed joh! Ik ben trots op je
Waarom dat? Als je voor iedere kleur een wiel hebt kun je hem gewoon erachter zetten. Ik vind wielen met allemaal verschillende kleuren heel chaotisch, en ik vind dit makkelijker met mijn kleren vergelijken, zodat ik kan zien welke kleur het beste matcht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.. als ik dan ee nieuw lakje heb dan moet ie " ertussen" en niet achteraan sluiten
limburgquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb het limburg topic volgeluld, maar mn postcount zal niet zo hoog zijn als gisteren
daarom hou ik ruimte over op nagelwielen, desnoods maak ik wiel nr 2, heb vandaag ook ff aantal wielen gelakt, best leuk om te doen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.. als ik dan ee nieuw lakje heb dan moet ie " ertussen" en niet achteraan sluiten
Neeee... dat moet dan op kleur van licht naar donker ofzo...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom dat? Als je voor iedere kleur een wiel hebt kun je hem gewoon erachter zetten. Ik vind wielen met allemaal verschillende kleuren heel chaotisch, en ik vind dit makkelijker met mijn kleren vergelijken, zodat ik kan zien welke kleur het beste matcht.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb het limburg topic volgeluld, maar mn postcount zal niet zo hoog zijn als gisteren
Ja, ik zou ze idd wel van licht naar donker willen. Hmmz...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neeee... dat moet dan op kleur van licht naar donker ofzo...
Ik weet ook nog niet wat voor mij het beste systeem gaat worden
Dat is hier ook het probleem jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik zou ze idd wel van licht naar donker willen. Hmmz...
Groot prikbord ergens ophangen ofzo? Ik heb al mijn kettingen aan een prikbord hangen namelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Mss het volgende:
Kast is klaarEn plek zat voor nieuwe kleren
. Ik ben nog op zoek naar een constructieve oplossing voor mijn 30 enorme kettingen. Waar ik die kwijt ga laten. Ik had het altijd zo, maar nu heb ik een andere kast. En meer kettingen. Iemand een idee
[ afbeelding ]
een leuk kapstokje, en dan meerdere over elkaar misschien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Mss het volgende:
Kast is klaarEn plek zat voor nieuwe kleren
. Ik ben nog op zoek naar een constructieve oplossing voor mijn 30 enorme kettingen. Waar ik die kwijt ga laten. Ik had het altijd zo, maar nu heb ik een andere kast. En meer kettingen. Iemand een idee
[ afbeelding ]
ik had vroeger aan een balkje in de muur gewoon spijkertjes geslagen :xquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Mss het volgende:
Ja, ik had ook al gedacht aan een deurkapstok, maar die past niet over mn badkamerdeur. Daar had ik eerst ook allemaal die plakhaakjes op, maar dat blijft niet hangen. Een prikbord is ook wel een idee. Maar dat moet dat een gigantisch prikbord worden
welja sluit ons maar buitenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Joysa het volgende:
Omg mss, wij wonen heul dicht bij elkaar
Kunnen we nagels lakken en limburgs praten![]()
Hoe dicht?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Joysa het volgende:
Omg mss, wij wonen heul dicht bij elkaar
Kunnen we nagels lakken en limburgs praten![]()
Maar jij bent oud, jou wil ik niet meetenquote:
Samenwonen enzulks......quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan terecht als Limburgse?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar jij bent oud, jou wil ik niet meeten
![]()
Wal f vlaai oet limburg haole dan, heej is ut neet te vraetequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Mss het volgende:
Nou je bent welkom op de koffie en vlaai hoor
quote:
Ja, niet van die multivlaai wantoestanden neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wal f vlaai oet limburg haole dan, heej is ut neet te vraete
Maar we moeten keertje meeten ja
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar jij bent oud, jou wil ik niet meeten
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
En idd Dico, dit doet mij beseffen dat ik sharana wel wil meeten
Nah eh, lang verhaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kom je zo jong al zo ver weg samenwonend trouwens?
ging jij een paar paginas terug niet al tukken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kom je zo jong al zo ver weg samenwonend trouwens?
impulsieve tienersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah eh, lang verhaal.
Ruzie thuis, vriendje leren kennen.. en dan iets te snel beslissingen nemen. Daar komt het op neer.
waarom let iedereen daar zo op hier? Maar ja, net als gister: warm, plak, jeuk, mobiel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ging jij een paar paginas terug niet al tukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |