Maar om daar nog meer een minuut op te verliezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Szura het volgende:
Hou je bek toch Herbert, Schleck en Bertje daalden ook als 2 mongolen
naja, armstrong wil niet meewerken, maar hij heeft natuurlijk gewoon gelijk, leipo rijdt voor hem.quote:
Het zag er alleen slecht uit, het ging best snel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Szura het volgende:
Hou je bek toch Herbert, Schleck en Bertje daalden ook als 2 mongolen
Gesink heeft 2 minuten op Samsan verloren in de afdalingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:03 schreef Morrigun99 het volgende:
Toch jammer van Sanchez. Wat kan die gast dalen zeg. Gesink pikt 'm zo wel op. Hopen dat ze die groep dan in beeld nemen!
Als Gesink ooit nog een grote rol wil spelen in een grote ronde zal hij echt beter moeten leren dalen. Hij had vandaag een grote stap kunnen zetten richting top 5quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar om daar nog meer een minuut op te verliezen.
Typische renner die dit met succes afmaakt idd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
Luis Leon Sanchez is ook een fantastische renner, denk ook dat hij deze wint.
Ik snap Cunego juist nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef Felagund het volgende:
Sanchez gaat nog demarreren, anders snap ik het niet.
en die Rodriguez?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink, Menchov en Leipheimer zijn volgens mij allemaal slechte dalers.
Valt me hier wel tegen. Op Contador en Schleck hadden ze niet veel moeten verliezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink, Menchov en Leipheimer zijn volgens mij allemaal slechte dalers.
Zo veel heeft die nu ook weer niet gedaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
Sanchez heeft natuurlijk al het werk bergop gedaan en wil nu niets meer doen
heeft hij goed bekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |