Dan wordt ie gegrepen door de vier daarachter. Dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Straks redt Samu het net niet, dan zit die daar in zijn eentje
op radio 1 (belgische) reden ze er met de motor net achter, was twee mùaal gevallen, eenmaal vrij gevaarlijk zelfs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:54 schreef Gitank2 het volgende:
Monier dus gevallen, hopelijk niet meer..
Ben benieuwd of Samuel nog bij de twee kan raken
Toch jammer, want hij ging verrassend goed mee omhoog.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:56 schreef Beregd het volgende:
[..]
op radio 1 (belgische) reden ze er met de motor net achter, was twee mùaal gevallen, eenmaal vrij gevaarlijk zelfs.
Volgens mij bedoelt ie Monier.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Toch jammer, want hij ging verrassend goed mee omhoog.
Naja, als je Basso niet in kan halen doe je echt iets fout. Die rijd ik nog uit mijn wiel bergafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Beregd het volgende:
VDB sluit terug aan bij groep basso-armstrong na lek rijden
goede daler dus
Ja, omdat die beunhaas van een Andy constant in Contador z'n goede lijn aan 't rijden isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Gitank2 het volgende:
Contador moet nog veel extra geven om telkens terug te komen na bochten.
Ligt eraan, misschien lijkt Basso op kop. Gezien de tijdwaarneming kan dat best (groupe Armstrong heeft tijd verloren in de afdaling).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Beregd het volgende:
VDB sluit terug aan bij groep basso-armstrong na lek rijden
goede daler dus
die waren wel in een groepje van vier, dus vdb is even goed als de beste daler van die groep.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Naja, als je Basso niet in kan halen doe je echt iets fout. Die rijd ik nog uit mijn wiel bergaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |