moet zelf eerst nog ergens zo'n data transfer kabel zien te scoren ergensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef gamefreek het volgende:
Slim binnen, nu gegevens aan het overpompen...wat een mooi ding zeg
Die had ik nog ergens rondslingeren gelukkig, krengen kosten gewoon 30 euroquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
moet zelf eerst nog ergens zo'n data transfer kabel zien te scoren ergens
afzetterij, wil je ons nieuwe mooie product kopen en je oude weg gooien ? dat kan maar om hem te gebruiken met je bestaande data moet je eerst 30 euro extra dokkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die had ik nog ergens rondslingeren gelukkig, krengen kosten gewoon 30 euro
Ik heb wel zo'n transfer cable, maar de software niet meer. Dacht dat de slim die zelf ook had?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef gamefreek het volgende:
Ik heb hem bij bol.com besteld voor 17 euro.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die had ik nog ergens rondslingeren gelukkig, krengen kosten gewoon 30 euro
Wel even twee euro goedkoper dan bij MS.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:52 schreef DJ_ het volgende:
http://www.zerogame.nl/xbox-360-hdd-transfer-kit-p-77.html
12,50 hier . maar dan weer 6,50 verzend kosten
makkelijk om al je DLC , licenties en gamer profile gelijk ook over te zetten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Waarom al die moeite?![]()
Gewoon een USB stengel aanmaken, je savegames zijn het allerbelangrijkste.
maar die zijn gewoon gierig , die verkopen fable 2 nog steeds voor 69 euro in hun eigen storequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wel even twee euro goedkoper dan bij MS.
Je hebt hem zeker naakt uitgepakt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef gamefreek het volgende:
Gamerprofile en alles staat hier ook netjes op USB stengel met de savegames en al. (Vooral de level 50 character van Borderlands met alle zeldzame Orange weapons is onmisbaar voor mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
makkelijk om al je DLC , licenties en gamer profile gelijk ook over te zetten.
dus het is juist geen moeite
Dit valt me van je tegen, je hebt mijn eerdere post niet eens gelezen waarin ik zei dat ik er nog 1 rond had slingerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef Desunoto het volgende:
30 euro voor dat ding.
gamefreek is opgelicht.
Neuj, toen ik het zusje op pad had gestuurd om er 1 te halen had ik genoeg tijd om iig een onderbox aan te trekkenquote:
Ik dacht dat je die dus gekocht had voor 30 euroquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, je hebt mijn eerdere post niet eens gelezen waarin ik zei dat ik er nog 1 rond had slingeren
Ben niet achterlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die dus gekocht had voor 30 euro
De software zit in de nieuwe Xbox ingebouwd, dus gewoon de kit aansluiten op USB en je Xbox zal na een paar seconden vragen of je al je data over wilt pompen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n transfer cable, maar de software niet meer. Dacht dat de slim die zelf ook had?
wat een baas ben jijquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gelukkig kennen ze me hier bij de Bart Shit te Maastricht gelegen in den Brusselsche Poort goed genoeg en krijg ik 9 van de 10 keer dingen al eerder.
Tof, goed om te horen! Wordt cadeautje voor mezelf dus als in mn bachelor hebquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef Sickert het volgende:
Ding is echt veel stiller als mn launch was! Alle data via stickje overgezet! De hele middag al aan t gamen! Spellen installen duurt helaas nog even lang! Tiptoets disctray knop pwned *beep*
Stiller neem ik aan als je het spel/spellen op de HDD zet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef Sickert het volgende:
Ding is echt veel stiller als mn launch was! Alle data via stickje overgezet! De hele middag al aan t gamen! Spellen installen duurt helaas nog even lang! Tiptoets disctray knop pwned *beep*
Als je ze vanaf de Dvd speelt vind ik m ook stiller. maar vanaf de HDD is hetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Stiller neem ik aan als je het spel/spellen op de HDD zet?
Als in Power Unlimited? bestaat dat nog ? las vroeger altijd de PCzone, ging op de fles dacht ik iets met internetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
De 200ste PU valt net op de mat! Wat een dubbeldik bazen nummer vol met de vetste momenten van de afgelopen tig jaar.
PU GALORE alom![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
De 200ste PU valt net op de mat! Wat een dubbeldik bazen nummer vol met de vetste momenten van de afgelopen tig jaar.
PU GALORE alom![]()
![]()
Ik was al op je aan het wachten Cybquote:
quote:Je hebt 1.95 EUR korting bij 12Game.Com (xxxxxxxxxx) gewonnen met onze PU 200 12Game.Com krasactie! Ontzettende mazzelpik dat je er bent
Het is gewoon leuk leesvoerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Power Unlimitedwat een shitblad is dat.
Sowieso, ik snap niet dat die gamesbladen nog gekocht worden. Op internet vind je tegenwoordig veel meer.
Gameplay video's kan je niet op papier zetten, en zijn veel handiger om een indruk te krijgen. En er zijn 1000 mensen die hun mening op internet hebben gegooid, i.t.t een paar mannetjes die het in een kantoor spelen.
quote:Just played Limbo for half an hour. Seems amazing! Had people crowding round the screen. Review 2pm on Monday. -TomB
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:35 schreef badboynova het volgende:
Een xbox 360 250 GB S voor 212 euro, dat is pas slim
Een aardige buurvrouw die bij intertoys werkt en mij laat mee delen met haar kortingquote:
Leuke buurvrouw!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een aardige buurvrouw die bij intertoys werkt en mij laat mee delen met haar korting
ben ook heel blij met haar, haar korting is voor eeuwig zolang ze daar werkt (haar man zal er wel voor zorgen dat ze daar blijftquote:
Thx cybje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.specopstheline.com/multiplayerbeta/
Opgegevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
cybjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Beetje de PU lopen bashenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Power Unlimitedwat een shitblad is dat.
Sowieso, ik snap niet dat die gamesbladen nog gekocht worden. Op internet vind je tegenwoordig veel meer.
Gameplay video's kan je niet op papier zetten, en zijn veel handiger om een indruk te krijgen. En er zijn 1000 mensen die hun mening op internet hebben gegooid, i.t.t een paar mannetjes die het in een kantoor spelen.
Welke dan nog meer?quote:
heb er net een gekocht , en zet mijn oude straks gewoon op marktplaatsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:01 schreef G.R.S. het volgende:
Is er niet iets als inruilkorting?Ik haal de xboxslim alleen als de mijne kapot is denk ik.
ja iedere console gebruikt een eigen frequentie, gewoon even het witte connect knopje op je controller indrukken ( tussen de LB en RB in het midden ) , en op je slim de connect knop die naast het USB klepje zit indrukken ( tegelijk ) en dan zoekt die het juiste kanaal op en werken zequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:20 schreef Desunoto het volgende:
Wat een shitzooien ik heb er geeneens een CD'tje bijgekregen. Dus die helpdesk is hartstikke fout. Volgens mij zijn er 2 verschillende data transfer cables. De oude met CD en de nieuwe zonder CD, min of meer speciaal voor de Slim. Ik kan het ook fout hebben maar zo lijkt het. De mijne werkte wel gewoon. Zonder CD. Gewoon erin pluggen en klaar.
De Slim is goederg tevreden mee. Super stil. Mooi design!
Alleen ik snap niet waarom m'n 2 witte controllers niet meer werken. Ze kunnen gewoon geen connectie maken met de nieuwe Xbox Slim?! Wat is dit voor een onzin? Is dit echt zo, dat ze niet met de Slim werken, of moet ik iets speciaals doen?
Je Xbox wordt boos als je een tijdje er niet op bent geweest en dan gaat die klotequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:33 schreef Athlon64x het volgende:
Ben een tijdje niet op me xbox geweest 2 maanden ofzoiets kan ie me account niet vinden moet ik nu recover account doenGaat tergend traag en halverweg is Live storing moet je andere tijdstip doen
Mensen vaker gehad
hoe kan je dit oplossenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je Xbox wordt boos als je een tijdje er niet op bent geweest en dan gaat die klote
Wens hem een nare ziekte toe en begraaf 'm vervolgens in je achtertuin. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
hoe kan je dit oplossen![]()
![]()
IK WIL MASS EFFECT 2 DOEN
(
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wens hem een nare ziekte toe en begraaf 'm vervolgens in je achtertuin. Probleem opgelost.
COLD CASE CLOSED IS CLOSED CASED!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cyb lost weer een zaak op
NAKED COLD CASE CLOSED IS CLOSED CASED!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
COLD CASE CLOSED IS CLOSED CASED!!!!!!!!!!!
Nee, Ja helaasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:55 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand die ook Crackdown 2 heeft en zin heeft om samen Xbox Live Orbjes te hunten?
Het is niet de meest geweldige game maar hey, het speelt lekker weg en ik hou van cadeautjes en al die orbs voelen als cadeautjes voor mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/crackdown2
Inderdaad opmerkelijk dat Quila het spel nog niet heeft aangeschaft.
voor 64,95 kan je beter echte crack kopen dan dit spelquote:
Kan ook aan je TV liggen...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:03 schreef SpookY22 het volgende:
Nou mijn slim gaat waarschijnlijk dinsdag al weer retour, heb het vage probleem dat hij op 1080p knipperend beeld geeft tot aan zelfs soms 2sec zwart aan toe.
Heb alles al geprobeerd andere HDMI poort andere kabel en het probleem wordt ook minder hoe langer je hem laat aan staan....
Nee hoor, heb er hier voor op RGB al een 360 op gehad op 1080p en er hang nog een mac mini aan op 1080p en mijn decoder doet 1080i en zowel de decoder als de mini doen het prima, ook 1080i op de xbox doet het goedquote:
Als het geen exacte kopie was geweest van deeltje een met wat monsters in de nacht had ik hem wel gekocht, maar ik heb geen zin om dezelfde game nogmaals te kopen en uit te spelenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:55 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand die ook Crackdown 2 heeft en zin heeft om samen Xbox Live Orbjes te hunten?
Wel zitten twijfelen, maar voor de volle prijs ga ik geen kleine verbeteringen op deel 1 kopen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:55 schreef Laniboekje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Als in Power Unlimited? bestaat dat nog ? las vroeger altijd de PCzone, ging op de fles dacht ik iets met internet
Nah thnxquote:Op zondag 18 juli 2010 11:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Daar heb ik nog een paar jaar voor gefreelanced als (p)reviewer - totdat de uitgever er inderdaad de stekker uittrok en zich puur op Gamez.nl wilde gaan richten. Ja, je mag me aanraken.
Eentje zonder uitzinnige bloom-effecten en met personages die wel natuurlijk bewegen zou ik ook wel een pré vindenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil een Elder Scrolls 5. Nu.
Een Oblivion maar dan nog groter, gevarieerder, mooier, etc.![]()
Wanneer zou die komen?
En die komt na Fallout: New Vegas nouja, dan zetten ze meer mensen in zodra dat project klaar isquote:Op zondag 18 juli 2010 12:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil een Elder Scrolls 5. Nu.
Een OblivionMorrowind maar dan nog groter, gevarieerder, mooier, etc.![]()
Wanneer zou die komen?
New Vegas wordt niet gemaakt door Bethesda, dus ze kunnen er al best lekker mee aan de slag zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 13:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En die komt na Fallout: New Vegas nouja, dan zetten ze meer mensen in zodra dat project klaar is
Ik bespeur wat sarcasme, maar ik vermaak me prima met AP! Best een toffe game, met echt nog veel meer consequenties tijdens je gesprekken dan bij Mass Effect!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
New Vegas wordt ontwikkeld door de mannen van het briljante Alpha Protocol.
Neen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters gonna hate......Kennedy
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Anders was dit iets al van een maand bekend.quote:Mafia II demo coming soon!!
So I was checking out Inside Xbox on my dashboard, and one of the producers or whatnot said that they are going to release a consumer demo in the weeks before the release, it's one level.
Was this already known? WOOOHOOO
ik ook, al vond ik het soms nog best onoverzichtelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 18:29 schreef SpookY22 het volgende:
Nou ik heb deathspank vanmiddag ff zitten doen trail ik vind het wel grappig
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh nee.
Doe mij maar Limbo.Dat wordt m'n eerste XBLA-aanschaf sinds tijden.
Koop voor rond de 90 euro een tof en simpel mediacenter en stream daar vanaf al je shitquote:Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef Svubeqak het volgende:
Jammer dat de 360 helemaal geen MKV files ondersteund, iemand enig idee of dit makkelijk op te lossen is?
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef speknek het volgende:
Ik kocht m'n xbox 360 mede om als media center te gebruiken om films te kunnen streamen. Na een jaar klooien met codecs, streamprogramma's, routerinstellingen, updates, etc. heb ik een hdmi kabeltje gekocht van 6 euro om m'n laptop rechtstreeks aan de tv te verbinden. En nu nooit meer last van haperingen of onondersteunde codecs, ondertitels die niet werken of geluid dat out of sync loop.
Kijk eens naar GotSENT, remuxt (dus niet transcoden, scheelt echt enorm veel tijd, op mijn PC 10 minuten per film) van .mkv naar .mp4 zodat je 360 hem slikt. Nadeel is wel dat je stereo-geluid overhoudt, geen 5.1 meer.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef Svubeqak het volgende:
Jammer dat de 360 helemaal geen MKV files ondersteund, iemand enig idee of dit makkelijk op te lossen is?
Gelijk heeft ie welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |