abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83998030
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Tis wel iemand die een crappy foto van cees jansma heeft

http://tweetphoto.com/32431445
Alhoewel ik tenenkrommend de tweets afwacht, is zijn engels nog triester...."gave us the permission"...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:19:24 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83998045
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef Pulu het volgende:

[..]

Zeer verheven gedachtengang! Omdat we niet allemaal formuleren als Dirkie uit Katwijk, worden ze niet meer geselecteerd...
Toen Van Bommel het had over tekortkomingen in de groep, moest ik denken aan dat apengedrag van Elia .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:33:41 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_83998661
Wat een sukkeltje zeg om je te bescheuren. Ik weet nog dat ik ooit eens een handgeschreven brief van Kluivert heb gezien. Deze was ook behoorlijk triest en zat vol met domme spelfouten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_83998845
Ik heb Elia altijd al een pipo gevonden, maar tijdens het WK is ie volgens mij nog arroganter geworden. Hij heeft 20 minuten leuk meegedaan tegen Denemarken, en vanaf toen dacht meneer volgens mij echt dat ie der al was
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:35:00 #30
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_84004760
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef Pulu het volgende:

[..]

Alhoewel ik tenenkrommend de tweets afwacht, is zijn engels nog triester...."gave us the permission"...
Wat is daar zo triest aan?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_84004990
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wat is daar zo triest aan?
he gave us permission...niet the permission....voor een speler die tijdens mini interviews nog geen eens uit zijn woorden komt, moet hij dat engels nog maar ff achterwege laten....maar dat is mijn mening he
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:09:38 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_84006567
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Pulu het volgende:

[..]

he gave us permission...niet the permission....voor een speler die tijdens mini interviews nog geen eens uit zijn woorden komt, moet hij dat engels nog maar ff achterwege laten....maar dat is mijn mening he
Gave us permission is gebruikelijker, maar als gave us the permission technisch gezien fout is, eet ik mijn international baccalaureate op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84006722
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Gave us permission is gebruikelijker, maar als gave us the permission technisch gezien fout is, eet ik mijn international baccalaureate op.
Jij weet net zo goed dat hij een Nederlandse zin letterlijk heeft vertaald....
pi_84010418
quote:
Dit is voor de mensen die geen straat taal kunnen het was echt te mooi en vooral de supporters
40 minutes ago via UberTwitter
Hij heeft je topic gelezen
pi_84010452
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Pulu het volgende:

[..]

Als je daar over gaat zeiken, moet je ook naar jezelf kijken. Je gebruikt geen hoofdletters en voegt onnodig punten toe.
pi_84010643
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:39 schreef ach het volgende:

[..]

Hij heeft je topic gelezen

En dan nog van een niveau om te
quote:
Dit is voor de mensen die geen straat taal kunnen het was echt te mooi en vooral de supporters

Moet dus iets zijn als:
quote:
Dit is voor de mensen die geen straattaal kunnen. Het was echt te mooi om waar te zijn, vooral de supporters.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84010676
"En vooral de supporters"

pi_84010810
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:14 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zou hun achterlijke taalgebruik en maniertjes reden vinden om zulke jongens niet te selecteren. Je voelt jezelf dommer worden iedere minuut dat je bij ze in de buurt bent. Gelukkig hebben we de wk niet gewonnen zeg.
Jij hebt Van der Wiel en Elia helemaal niet nodig knul... Jij bent gewoon al dom van jezelf
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
pi_84010829
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En dan nog van een niveau om te
[..]

Moet dus iets zijn als:
[..]

Dat vind ik dan weer niet. Hij typt zoiets op zijn telefoon dan ga je niet zoveel moeite doen. Wat jij er van maakt straalt trouwens een grafstemming uit, dat kan ook wel wat enthousiaster
pi_84011080
Mensen hier typen ieder smsje wat ze sturen ook correct met hoofdletters en juiste interpunctie en dergelijke uiteraard, dat scheelt.

Serieus, hoe erg moet je jezelf schoolmeester voelen om over
quote:
Dit is voor de mensen die geen straattaal kunnen. Het was echt te mooi om waar te zijn, vooral de supporters.
te zeuren?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_84011214
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef kalinhos het volgende:
Mensen hier typen ieder smsje wat ze sturen ook correct met hoofdletters en juiste interpunctie en dergelijke uiteraard, dat scheelt.

Serieus, hoe erg moet je jezelf schoolmeester voelen om over
[..]

te zeuren?
Met die quote is niets mis.
Maar deze dan...
quote:
Fans in agga-denhag geven me love respect holla
pi_84011245
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Maar deze dan...
[..]

Straattaal
We hebben toch al een taal? Waarom dan overal andere woorden voor verzinnen?
pi_84011254
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Maar deze dan...
[..]

Laat toch gaan joh, schei toch uit

Zolang hij gewoon normaal voor een camera staat (uiteraard wel met een fresh kapsel ) is er niets aan de hand.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_84047232
xD

Muggenzifters :3

Hij zegt/typt/doet toch wat hij zelf wil ?

omg.
Oranjée/Elia/Lasagna/Strandje
pi_84047737
pff,
elia is en blijft een neger, kun je niks aan veranderen.dus je hoeft hem nog niet te gaan afzeiken, want daar verander je echt niks mee oh?
elia blijft mijnes <3
pi_84047904
Foutje zeker xRainbow? :p of ist alweer over met Van Der Wiel?
pi_84047989
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef xRainbow het volgende:
pff,
elia is en blijft een neger, kun je niks aan veranderen.dus je hoeft hem nog niet te gaan afzeiken, want daar verander je echt niks mee oh?
elia blijft mijnes <3
Nee dit is een heerlijke gedachtengang!

Zijn afkomst heeft niks te maken met zijn intelligentie en/of uitingen.
pi_84048135
ik bedoel alleen maar, dat je hem niet hoeft aftekraken ofzo, want daar verander je niks mee!
oja xSweetplumpkin, sorry :$ van der wiel is mine, +O
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:34:27 #49
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_84048487
Gregory van der Wiel zit al in Ibiza te chillen volgens zijn twitter.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_84048679
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef Pulu het volgende:

[..]

Nee dit is een heerlijke gedachtengang!

Zijn afkomst heeft niks te maken met zijn intelligentie en/of uitingen.

Daar heb je een punt..

Maar dan nog.
kijk wat jij typt:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Tis wel iemand die een crappy foto van cees jansma heeft

http://tweetphoto.com/32431445

Ik denk dat als je 'crappy' op zou zoeken in het woordenboek dat je het óók niet zou vinden.
Maar ja komt er zometeen weer één of ander lulverhaal waarom dat dan weer geen straattaal is.
Maar zie het onder ogen girl.
you lose

[ Bericht 0% gewijzigd door xSweetpumpkin op 14-07-2010 15:42:07 (Sorry typfout (:) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')