abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83994973
V&A Slowchat!

Waar we gezellig kletsen de hele dag.
Wees welkom, schuif aan!

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is hier te vinden
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_83995011
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:08:20 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83995071
Met uitgesproken worden is niks mis, maar ik kreeg zo het gevoel dat het alleen maar escaleerde en dat vind ik stom. Niet dat ik weet hoe het beter moet, en alsof ik nooit iets laat escaleren (whehe), maar dat vind ik dan ook stom.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_83995096
Zo, nog uit het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben wel weer klaar met mijn mening geven.

Adios
En DAT vind ik dus jammer
Dat als anderen jouw mening niet delen je er vandoor gaat... Het kan toch dat mensen het niet eens zijn met elkaar?
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ga wat doen
Beetje klaar met deze discussie en weer heel nieuwe kanten leren kennen van mensen en nee dan heb ik het niet over DML
Lekker duidelijk. Zeg dan gewoon wie je bedoelt Dit komt de sfeer ook niet ten goede lijkt me
pi_83995138
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Met uitgesproken worden is niks mis, maar ik kreeg zo het gevoel dat het alleen maar escaleerde en dat vind ik stom. Niet dat ik weet hoe het beter moet, en alsof ik nooit iets laat escaleren (whehe), maar dat vind ik dan ook stom.
Soms moet er even geescaleerd worden lijkt me. Anders gaat alles onderhuids broeien en dan komt het ineens tot een uitbarsting van hier tot Tokyo
Maar we houden allemaal nog van jou hoor
pi_83995143
Shit, en ik maar denken dat ik gratis mijn K3 collectie compleet kon maken
pi_83995162
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:10 schreef FreezePop het volgende:
Nee, u bent gratiz en voor nietz in de SC van VA belandt
pi_83995235
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:10 schreef FreezePop het volgende:

!
pi_83995263
Zal ik de SC maar even op komen fleuren?
pi_83995285
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef Anne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
pi_83995304
Als laatste, want soms hebben mensen ook iets anders te doen nog

Ik vind het gewoon stom dat er schijnbaar iets is dat mensen niet openlijk hun mening willen of kunnen neerzetten en daarom maar pm zeggen dat ze het met me eens zijn.
Overigens is er ook nu wel gezegd dat iemand het met mij eens was maar dan is iedereen al zo druk met over mij heen vallen dat het niet eens meer opvalt.
Uiteindelijk zit ik hier me in mijn eentje te verdedigen omdat ik wel het lef had iets hardop te zeggen. Nou daar pas ik wel voor en ja hoop dat ik de volgende keer wel beter nadenk voordat ik het weer doe.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83995370
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef Anne het volgende:

Je kijkt wel een beetje als een boos Nijntje Helleu
pi_83995429
Sow, gezellig hier.

DML, je mening geven is prima, maar cést la ton qui fait la musique. Hier komen roepen over een andere SC vind ik ook niet zo netjes (en zie, ik ben geen F&F mod!) en dan in deze SC aangeven dat je medestanders hebt maar geen namen noemen, dat vind ik echt geen stijl.

Je kunt alles wel gooien op 'ik geef mijn mening en word daarom aangevallen' maar kijk ook eens hoe jij op anderen reageert. Dat voorval met Loveless, daarvan vond ik (en meerdere mensen hier, die het ook in deze SC hebben uitgesproken) dat je daar onterecht kwaad op reageerde. En dan vind ik het vreemd dat je een paar dagen later vrolijk hier weer terug komt, zonder ook nog maar een woord aan vuil te maken aan iets wat jij als heel onterecht hebt ervaren.

Kom je over een paar dagen op dezelfde manier weer hier binnen vallen? En mogen wij dus niks zeggen omdat je anders weer verdwijnt? Als jij je mening mag geven dan mogen wij dat net zo zeer. En soms sluit de mening van een ander niet aan bij de jouwe. Helaas, zo is het leven.
Ik zou het prettig vinden als we dat als volwassen mensen konden bespreken. Maar als dat niet kan of als je het niet eens kunt worden en niet meer door een deur kan (kan ik trouwens nog wel met je hoor) dan maak de keuze hier te blijven en gedachten in te slikken of definitief weg te blijven. Maar die 'oprispingen' en blijven terugkomen op zaken die niet zullen veranderen, daar komen we niet verder mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83995480
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je kijkt wel een beetje als een boos Nijntje Helleu
Maar ik ben heel lief hoor . *strooit snoepjes rond
pi_83995523
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als laatste, want soms hebben mensen ook iets anders te doen nog

Ik vind het gewoon stom dat er schijnbaar iets is dat mensen niet openlijk hun mening willen of kunnen neerzetten en daarom maar pm zeggen dat ze het met me eens zijn.
Overigens is er ook nu wel gezegd dat iemand het met mij eens was maar dan is iedereen al zo druk met over mij heen vallen dat het niet eens meer opvalt.
Uiteindelijk zit ik hier me in mijn eentje te verdedigen omdat ik wel het lef had iets hardop te zeggen. Nou daar pas ik wel voor en ja hoop dat ik de volgende keer wel beter nadenk voordat ik het weer doe.
Ik ga er van uit dat je deze post bedoelt:
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
Er zijn wel meer opmerkingen over geweest in het verleden.
DML is de eerste die het zo verwoord en heus het zal ook een wisselwerking zijn.
En ja, er zijn al meerdere opmerkingen geweest over de FF SC. Maar naar mijn mening kun je dan gewoon wegblijven daar of ermee omgaan hoe bijvoorbeeld Oh-Oh en Qwea met elkaar omgaan (ja, ik noem ze bij naam, want ik ga er van uit dat je op hen doelt. ik geef toe dat ze overheersend zijn in de FFSC, maar ik persoonlijk heb daar geen moeite mee).

Om dan hier gaan af te geven op de hele FFSC vind ik niet leuk naar de rest van de mensen daar
pi_83995529
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Lekker, heb je een verzamelschepzak van de Jamin heel toevallig?
pi_83995608
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Sow, gezellig hier.
HEE! ZEG EENS GEDAG!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83995622
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Sow, gezellig hier.

DML, je mening geven is prima, maar cést la ton qui fait la musique. Hier komen roepen over een andere SC vind ik ook niet zo netjes (en zie, ik ben geen F&F mod!) en dan in deze SC aangeven dat je medestanders hebt maar geen namen noemen, dat vind ik echt geen stijl.

Je kunt alles wel gooien op 'ik geef mijn mening en word daarom aangevallen' maar kijk ook eens hoe jij op anderen reageert. Dat voorval met Loveless, daarvan vond ik (en meerdere mensen hier, die het ook in deze SC hebben uitgesproken) dat je daar onterecht kwaad op reageerde. En dan vind ik het vreemd dat je een paar dagen later vrolijk hier weer terug komt, zonder ook nog maar een woord aan vuil te maken aan iets wat jij als heel onterecht hebt ervaren.

Kom je over een paar dagen op dezelfde manier weer hier binnen vallen? En mogen wij dus niks zeggen omdat je anders weer verdwijnt? Als jij je mening mag geven dan mogen wij dat net zo zeer. En soms sluit de mening van een ander niet aan bij de jouwe. Helaas, zo is het leven.
Ik zou het prettig vinden als we dat als volwassen mensen konden bespreken. Maar als dat niet kan of als je het niet eens kunt worden en niet meer door een deur kan (kan ik trouwens nog wel met je hoor) dan maak de keuze hier te blijven en gedachten in te slikken of definitief weg te blijven. Maar die 'oprispingen' en blijven terugkomen op zaken die niet zullen veranderen, daar komen we niet verder mee.
Maar, je hebt helemaal gelijk vind ik
pi_83995630
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat voor snoepjes?
pi_83995662
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat je deze post bedoelt:
[..]

En ja, er zijn al meerdere opmerkingen geweest over de FF SC. Maar naar mijn mening kun je dan gewoon wegblijven daar of ermee omgaan hoe bijvoorbeeld Oh-Oh en Qwea met elkaar omgaan (ja, ik noem ze bij naam, want ik ga er van uit dat je op hen doelt. ik geef toe dat ze overheersend zijn in de FFSC, maar ik persoonlijk heb daar geen moeite mee).

Om dan hier gaan af te geven op de hele FFSC vind ik niet leuk naar de rest van de mensen daar

Wil je dit niet op mij betrekken ik zeg er nl wijselijk niets over en ga dat ook verder niet doen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83995670
Ik ben toch de discussie aangegaan? Maar in je eentje je zitten te verdedigen terwijl je weet dat anderen er net zo denken is zwaar frustrerend en heb ik na 3 pagina's wel genoeg van.
En verder heb ik nog andere dingen te doen ook.

Ik had heel boos hier weer binnen kunnen stampen destijds maar had dat het beter gemaakt? Je hebt mij niet rancuneus zien doen tegen Ll sindsdien dus zand er over lijkt me een prima oplossing.

En als laatste, wat me vast niet in dank afgenomen zal worden maar goed ik heb het niet schijnbaar toch al gedaan.
Kom op, half oud F&F zit hier en is na ESF niet terug gegaan daarheen. Doe nou niet alsof ik iets compleet vreemds postte. Ik was alleen zo dom om het hardop uit te spreken.
The way you rock'n'roll
pi_83995700
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wat voor snoepjes?
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lekker, heb je een verzamelschepzak van de Jamin heel toevallig?
Nou... ik heb lollies, dropfruitduo's, mentos (de witte mint versie) en fruitella.
pi_83995727
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wil je dit niet op mij betrekken ik zeg er nl wijselijk niets over en ga dat ook verder niet doen.
Ik betrek niks op jou. Die post is gericht aan DML, zij verwees naar een post met steun voor haar en ik neem aan dat je jouw post bedoelde
pi_83995751
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:24 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

Nou... ik heb lollies, dropfruitduo's, mentos (de witte mint versie) en fruitella.
Ik lust alles
pi_83995752
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:24 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

Oh alles is lekk0r
pi_83995760
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik lust alles

Ghehe
pi_83995830
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik betrek niks op jou. Die post is gericht aan DML, zij verwees naar een post met steun voor haar en ik neem aan dat je jouw post bedoelde

Ah ja mbt F&F ben ik het met haar eens
Maar ik hou het niet geheel bij ivm visite en ongezellig zijn enzo
pi_83995931
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh alles is lekk0r
pi_83995971
Poeh het zonnetje komt er weer doorheen, ik kan me weer omkleden zo
pi_83996197
Oh tis weer layout-tijd
pi_83996514
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben toch de discussie aangegaan? Maar in je eentje je zitten te verdedigen terwijl je weet dat anderen er net zo denken is zwaar frustrerend en heb ik na 3 pagina's wel genoeg van.
En verder heb ik nog andere dingen te doen ook.
Maar het helpt de discussie niet als je zegt dat er anderen zijn die zo denken maar geen namen noemt (of kunt noemen). Want dan gaat iedereen gissen en gokken wie het zou kunnen zijn. Of vraagt zich af of je wel de waarheid spreekt. Als ik in jouw positie zat had ik ze gevraagd hun mening hier in de SC neer te zetten. Het is immers zo gemakkelijk om via PM je gal te spuien.
quote:
Ik had heel boos hier weer binnen kunnen stampen destijds maar had dat het beter gemaakt? Je hebt mij niet rancuneus zien doen tegen Ll sindsdien dus zand er over lijkt me een prima oplossing.
Heb ik het over boos binnen stampen?
Er zijn legio andere (betere) manieren om een meningsverschil ter sprake te brengen en te kijken of je het uit kunt praten. Jij zegt nu: zand erover, ik weet niet of Ll dat ook zo ervaart. Vraag ik me gewoon af, misschien hebben jullie het er wel nog over gehad ergens.
quote:
En als laatste, wat me vast niet in dank afgenomen zal worden maar goed ik heb het niet schijnbaar toch al gedaan.
Kom op, half oud F&F zit hier en is na ESF niet terug gegaan daarheen. Doe nou niet alsof ik iets compleet vreemds postte. Ik was alleen zo dom om het hardop uit te spreken.
Wat voor zin heeft het om in die SC en hier te blijven zeggen dat je de mensen daar niet leuk vindt? Ikzelf ben er ook niet meer teruggegaan en dat heeft ook met het sfeertje daar te maken wat ik niet zo prettig vind, waarbij oh-oh en Qwea heel bepalend zijn. Ik heb dat ook aangegeven destijds maar het veranderde niet (onder meer doordat de dames toen een poosje zijn weggeweest en daarna zonder er nog eens op in te gaan terugkwamen: zie je een patroon?). Tja, Het zij zo.. En dat vind ik jammer voor de mensen die daar zitten waar ik meer een klik mee heb, maar als er hier ook veel mensen zitten waar ik het gezellig mee kan hebben dan sluit ik het hoofdstuk SC F&F voor dit moment af. Wie weet ga ik er in de toekomst wel weer terug, als er dingen veranderen. Maar ik ga er nu niet af en toe binnen vallen en meteen een zware discussie aan. Zou ikzelf niet waarderen als de mensen van daar dat hier zouden doen dus ik doe dat ook niet.
Je kunt toch rustig naast elkaar bestaan?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83996549
Ik ben uit pure nieuwsgierigheid dus weer in FFSC beland nu
En ik snap heus wel wat mensen bedoelen, en ik ben het er mee eens dat mensen daar de sfeer bepalen, maar ik vind dat dat erbij hoort in het leven Dus ik maak me er niet druk om. Ik kom daar gewoon af en toe, en niks aan de hand
pi_83996603
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar het helpt de discussie niet als je zegt dat er anderen zijn die zo denken maar geen namen noemt (of kunt noemen). Want dan gaat iedereen gissen en gokken wie het zou kunnen zijn. Of vraagt zich af of je wel de waarheid spreekt. Als ik in jouw positie zat had ik ze gevraagd hun mening hier in de SC neer te zetten. Het is immers zo gemakkelijk om via PM je gal te spuien.
[..]

Heb ik het over boos binnen stampen?
Er zijn legio andere (betere) manieren om een meningsverschil ter sprake te brengen en te kijken of je het uit kunt praten. Jij zegt nu: zand erover, ik weet niet of Ll dat ook zo ervaart. Vraag ik me gewoon af, misschien hebben jullie het er wel nog over gehad ergens.
[..]

Wat voor zin heeft het om in die SC en hier te blijven zeggen dat je de mensen daar niet leuk vindt? Ikzelf ben er ook niet meer teruggegaan en dat heeft ook met het sfeertje daar te maken wat ik niet zo prettig vind, waarbij oh-oh en Qwea heel bepalend zijn. Ik heb dat ook aangegeven destijds maar het veranderde niet (onder meer doordat de dames toen een poosje zijn weggeweest en daarna zonder er nog eens op in te gaan terugkwamen: zie je een patroon?). Tja, Het zij zo.. En dat vind ik jammer voor de mensen die daar zitten waar ik meer een klik mee heb, maar als er hier ook veel mensen zitten waar ik het gezellig mee kan hebben dan sluit ik het hoofdstuk SC F&F voor dit moment af. Wie weet ga ik er in de toekomst wel weer terug, als er dingen veranderen. Maar ik ga er nu niet af en toe binnen vallen en meteen een zware discussie aan. Zou ikzelf niet waarderen als de mensen van daar dat hier zouden doen dus ik doe dat ook niet.
Je kunt toch rustig naast elkaar bestaan?

ik wil bij jou op een cursus "verwoorden"
pi_83996789
Nogmaals ik ben er wel klaar mee.
Ik maakte een impulsieve opmerking en weet wel beter dan het nog een keer te doen.
Gezien het feit dat meerderen de mening wel degelijk blijken te delen vind ik de hele opmerking nogal uit zijn verband getrokken.
Nu ga ik nog even wat werk afmaken en staak dus de discussie.
The way you rock'n'roll
pi_83996899
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nogmaals ik ben er wel klaar mee.
Ik maakte een impulsieve opmerking en weet wel beter dan het nog een keer te doen.
Gezien het feit dat meerderen de mening wel degelijk blijken te delen vind ik de hele opmerking nogal uit zijn verband getrokken.
Nu ga ik nog even wat werk afmaken en staak dus de discussie.
Deze zin begrijp ik niet. Welke mening (de jouwe of de mening van mij?) en welke opmerking?

Hopelijk lees je na je werk nog even terug en kun je hierop antwoorden.

Ik moet nu een oprit onkruidvrij gaan maken. En Ik Heb Geen Zin!
pi_83996941
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef Cat22 het volgende:

Neem je kittens gewoon meeeeeeeeee!
En Roundup
Nou ja, misschien niet tegelijk
pi_83997031
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Neem je kittens gewoon meeeeeeeeee!
En Roundup
Nou ja, misschien niet tegelijk

Dan kan ik kittens van straat gaan plukken. Ik laat ze hier wel rondstuiven. Net heeft ome Naartjie Shoes gepoetst. En daarna gingen ze stoeien. En nu slaapt oompje en stuift Shoes nog rond.
pi_83997158
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deze zin begrijp ik niet. Welke mening (de jouwe of de mening van mij?) en welke opmerking?

Hopelijk lees je na je werk nog even terug en kun je hierop antwoorden.

Dat de F&F SC overheerst wordt door twee personen en dat sommigen daarom hier zitten.
Omdat ik dat ook wel weet, schoot mijn opmerking er hier zo maar uit. Goed stomme actie maar dat we er nu al tig pagina's over bezig zijn vind ik dan weer onnodig.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:07:16 #39
163650 Greys
pi_83997504
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat de F&F SC overheerst wordt door twee personen en dat sommigen daarom hier zitten.
Omdat ik dat ook wel weet, schoot mijn opmerking er hier zo maar uit. Goed stomme actie maar dat we er nu al tig pagina's over bezig zijn vind ik dan weer onnodig.

Weet je wat ik niet snap? Dat ik het daar minstens zo oneens met je was in de F&F SC als oh-oh en Qwea. En dat wij (volgens mij?) in een heel normaal gesprek daarover zaten daar en jij hier dan F&F komt roepen. Zit ik daar dan voor Jan met de korte achternaam tegen je aan te praten? Ik was er toch ook nog? En ik zag anderen helemaal niet tegen jou tekeer gaan ofzo.
Alleen JIJ kiest er zelf voor om midden in een gesprek te springen daar en je mening te verkondigen dat een ander onzin praat. En daarna verwacht je dat iedereen roept 'Oh ja sorry DML, je hebt helemaal gelijk'. En zo werkt het gewoon niet. Dan is het imo dus nogal kinderachtig om dan hier daarna meteen te komen 'uithuilen'. Want zo heel veel anders dan jouw mening beantwoorden gebeurde daar niet namelijk.

En nog even in het algemeen:
Dat oh-oh en Qwea daar nogal 'overheersend' zijn, dat kan momenteel ook moeilijk anders he, als ze daar een van de weinigen zijn die daar praten Als wij daar met zijn allen zouden zitten weer dan zouden ze ons misschien overheersend vinden. Of jou. Of mij.

Maar goed, ik ga even een foto van mijn vijvert uploaden, want ik ben haske trots op mijn roze lelie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83997640
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Greys het volgende:

En nog even in het algemeen:
Dat oh-oh en Qwea daar nogal 'overheersend' zijn, dat kan momenteel ook moeilijk anders he, als ze daar een van de weinigen zijn die daar praten Als wij daar met zijn allen zouden zitten weer dan zouden ze ons misschien overheersend vinden. Of jou. Of mij.

Maar goed, ik ga even een foto van mijn vijvert uploaden, want ik ben haske trots op mijn roze lelie
Je hebt helemaal gelijk, ze zijn twee van de weinigen die daar nog regelmatig praten
En misschien waren ze voorheen niet zozeer "overheersend", maar hadden ze vooral een andere insteek vaak. Prima op zich, tenzij je daar echt niet tegen kunt

Maar goed, we laten iedereen maar in zijn waarde

En Greys, zijn je vissies er nog!
pi_83997755
Hoooooi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83997820
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoooooi
GB
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:15:13 #43
163650 Greys
pi_83997857
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, ze zijn twee van de weinigen die daar nog regelmatig praten
En misschien waren ze voorheen niet zozeer "overheersend", maar hadden ze vooral een andere insteek vaak. Prima op zich, tenzij je daar echt niet tegen kunt

Maar goed, we laten iedereen maar in zijn waarde

En Greys, zijn je vissies er nog!

Precies En wie er voor kiest er niet meer te komen... prima, echt!
Daar wordt niemand of afgefikt of wat dan ook Alleen dan andersom ook niet graag, da's alles.

Nou, ik zie nog maar drie van de vijf vissies steeds
Ik snap het niet!

Even foto uploaden, momentje!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoooooi

Bonjourrrr
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83997945
Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen het met mij eens is maar jij kunt een stuk leuker discussiëren dan die twee. En daar werd ik weer aan herinnerd. Goed dat ik dat hier uitte was niet al te snugger maar jij weet net zo goed als ik dat oh-oh en Qwea never nooit normaal gaan discussiëren met mij en dat was de aanleiding van mijn opmerking.
Nogmaals de intentie was verder niet om er een rel van te maken en dat betreur ik ook want dat was het me helemaal niet waard.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:21:04 #45
163650 Greys
pi_83998108
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen het met mij eens is maar jij kunt een stuk leuker discussiëren dan die twee. En daar werd ik weer aan herinnerd. Goed dat ik dat hier uitte was niet al te snugger maar jij weet net zo goed als ik dat oh-oh en Qwea never nooit normaal gaan discussiëren met mij en dat was de aanleiding van mijn opmerking.
Nogmaals de intentie was verder niet om er een rel van te maken en dat betreur ik ook want dat was het me helemaal niet waard.

Dat weet ik dus echt niet. Of ze nooit normaal met jou zouden discussiëren bedoel ik. Misschien als je zelf een andere insteek zou proberen dat dat wel prima kan en wellicht verbazen ze je dan nog. Nogmaals, ik weet het echt niet. Je begon alleen zelf ook niet al te gezellig

Ik wilde er ook totaal geen rel van maken, maar toen je begon over PMs over dat eerdere voorval hier met Ll gingen mijn nekharen echt even overeind. Ik vind dat geen eerlijke manier van een discussie voeren. En God mag weten dat ik het écht heel vaak met hem oneens ben, maar in deze bedoelde hij nul komma nul kwaad.

Maar let's agree to disagree dan maar, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83998147
Oh en Greys, hoe kun je nou 2 vissen kwijt zijn? Reiger weer?
Of hebben ze ruzie en liggen er 2 op de bodem boos te doen?
Gooi er gewoon een Flurry in
pi_83998183
Prima.
The way you rock'n'roll
pi_83998213
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
Dan houdt ze geen vissen over
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:23:51 #49
163650 Greys
pi_83998219
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:

Ik wou dat ik het wist
Misschien zijn er twee sexverslaafd en liggen ze heel de tijd op de bodem te krikken achter een plant? En er zit een net over het geheel, dus hoe een reiger daar nou weer iets mee zou kunnen... waar is Dirkh als je hem nodig hebt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83998249
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wou dat ik het wist
Misschien zijn er twee sexverslaafd en liggen ze heel de tijd op de bodem te krikken achter een plant? En er zit een net over het geheel, dus hoe een reiger daar nou weer iets mee zou kunnen... waar is Dirkh als je hem nodig hebt?
Vooral dat "achter een plant"
Nou ja, dan heb je er over een tijd iig meer dan 5
pi_83998272
pi_83998339
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
pi_83998352
Nou ik ga maar weer werken. Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag
pi_83998399
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef Goodbye het volgende:
Laatste dagje?
pi_83998402
quote:

Succes het zit vast in de lucht ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:28:32 #56
163650 Greys
pi_83998424
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Vooral dat "achter een plant"
Nou ja, dan heb je er over een tijd iig meer dan 5

Ja, anders zág ik ze namelijk wel he, als ze niet achter een plant liggen te rampetampen!
Het is maar een klein vijvertje met helder water, dus ik ben ze gewoon echt kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:28:58 #57
163650 Greys
pi_83998447
quote:

Sterkte!
Maar met vakantie in het vooruitzicht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83998476
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, anders zág ik ze namelijk wel he, als ze niet achter een plant liggen te rampetampen!
Het is maar een klein vijvertje met helder water, dus ik ben ze gewoon echt kwijt
OMG, ik zit me nu echt af te vragen hoe rampetampende vissen eruit zien!
pi_83998543
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

OMG, ik zit me nu echt af te vragen hoe rampetampende vissen eruit zien!
Ik zou er niet op googlen
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:31:29 #60
163650 Greys
pi_83998558
Ziet het eens groeien en bloeien!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83998594
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
Ziet het eens groeien en bloeien!

[ afbeelding ]
Mooooooooooooooi! Daar hoef je als vis niet je best te doen om je te verstoppen!
pi_83998767
Oh Greys mooi!!! Je hebt ook zo'n wonderschone plastieken
Hoe ziet de rest van jouw tuin er eigks uit?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:36:07 #63
163650 Greys
pi_83998788
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mooooooooooooooi! Daar hoef je als vis niet je best te doen om je te verstoppen!

Nee, ik zie nu op de foto dat je er gewoon NUL ziet

Oh even Ned. 1 kijken, de huldiging begint bijna.
Ik vind Bert v Marwijk best soort van aantrekkelijk op sommige momenten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83998818
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, ik zie nu op de foto dat je er gewoon NUL ziet

Oh even Ned. 1 kijken, de huldiging begint bijna.
Ik vind Bert v Marwijk best soort van aantrekkelijk op sommige momenten

Voor zijn leeftijd zeker!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:36:50 #65
163650 Greys
pi_83998819
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greys mooi!!! Je hebt ook zo'n wonderschone plastieken
Hoe ziet de rest van jouw tuin er eigks uit?

Dit is in de voortuin
Ik zal zo even een foto maken van het hele voortuintje (stel je er verder niet teveel van voor ) en van de achtertuin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83998844
Nou ik ga even verder de bijkeuken afmaken dan kan ik die uitsoppen en dan kan de Mr zich binnenkort uitleven met wasmachines enzo
pi_83998868
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is in de voortuin
Ik zal zo even een foto maken van het hele voortuintje (stel je er verder niet teveel van voor ) en van de achtertuin.

leuk! ben benieuwd!
Heb je al zo'n mooi boompje met paarse bloemen trouwens?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:39:24 #68
163650 Greys
pi_83998947
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

leuk! ben benieuwd!
Heb je al zo'n mooi boompje met paarse bloemen trouwens?

Nee nog niet, die wil ik in de achtertuin als we daar de boel overhoop hebben gehaald in de borders, dat gaat later dit jaar gebeuren... tenminste als ik weet in welke periode zoiets het beste kan

Ik zie bij de huldiging toch een hoop glunderende gezichten nu gelukkig bij de spelers, ze vinden het nu toch wel erg leuk. Of ze doen goed alsof
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83999224
Die lelie is mooi zeg.
Maar wat is dat rechthoekje in de rechterbovenhoek? Hoort dat bij de vijver?
The way you rock'n'roll
pi_83999379
Ik ben er vandoor
pi_83999436
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee nog niet, die wil ik in de achtertuin als we daar de boel overhoop hebben gehaald in de borders, dat gaat later dit jaar gebeuren... tenminste als ik weet in welke periode zoiets het beste kan

Ik zie bij de huldiging toch een hoop glunderende gezichten nu gelukkig bij de spelers, ze vinden het nu toch wel erg leuk. Of ze doen goed alsof

Eind sept begin Okt.
Dan zijn de planten slapende maar heb je nog geen kan op nachtvorst.

Ik heb er hier 1 staan je mag hem hebben hoor
Hij staat nu in pot.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:52:21 #72
163650 Greys
pi_83999457
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die lelie is mooi zeg.

Dank je!
Ik dacht zelf dat het een witte lelie zou worden

Het rechthoekje is een klein zonnecel-schermpje! Daar zit een klein pompje aan vast dat zuurstofbubbels in de vijver blaast op het moment dat de zon schijnt. En precies op die momenten dat het warm is door de zon is het fijn als er wat extra belletjes in het water komen, dus echt ideaal zo. Zonder gaten te boren in huis voor stroom dus toch een pompje zo
Als er iemand ooit nog eens een vijvertje wil kan ik het je echt aanraden, was nog geen 50 euro bij elkaar (schermpje en pomp en zuurstofsteentjes) en het werkt echt fantastisch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83999463
quote:
En nu ben ik het al weer zat Ik ga maar op tijd weg vandaag, schrijf wel een extra uurtje vakantie
pi_83999464
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die lelie is mooi zeg.

Denk een zonnecollector
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:52:46 #75
163650 Greys
pi_83999475
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er vandoor

Tot later!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83999487
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En nu ben ik het al weer zat Ik ga maar op tijd weg vandaag, schrijf wel een extra uurtje vakantie

Hihi gelijk heb je
En al wat geboekt nu? Weet het niet meer
pi_83999496
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Laatste dagje?
Was het maar waar, morgen en overmorgen ook nog..
pi_83999497
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er vandoor
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 14:53:21 #79
163650 Greys
pi_83999502
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

*Kijkt naar tijdstippen van posten*

Ja joh, lekker doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83999549
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hihi gelijk heb je
En al wat geboekt nu? Weet het niet meer
Nee, nog niks. Maar we zijn er sinds gisteren wel uit, we gaan naar Slovenië Thailand gaat toch niks meer worden, de tickets blijven te duur.
pi_83999577
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef Greys het volgende:

[..]

*Kijkt naar tijdstippen van posten*

Ja joh, lekker doen!
Erg hè? Ben ik een uurtje eerder op de verjaardag van mijn zus, ook wel leuk!
pi_83999590
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, nog niks. Maar we zijn er sinds gisteren wel uit, we gaan naar Slovenië Thailand gaat toch niks meer worden, de tickets blijven te duur.

Slovenië jeetje dan moet ik gaan googlen wat is daar te zien doen enz?
pi_83999627
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Erg hè? Ben ik een uurtje eerder op de verjaardag van mijn zus, ook wel leuk!
Nope, mensen die ontspannen tussendoor verzetten het meeste werk.
pi_83999641
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn collega is half Thais. Volgens hem is november de beste tijd qua prijs.
The way you rock'n'roll
pi_83999699
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Slovenië jeetje dan moet ik gaan googlen wat is daar te zien doen enz?
Nou, je hebt er bergen, je hebt er een hele mooie kustlijn en je hebt de stad Ljubljana
pi_83999742
Oh Slovenië is mooi doet soms een beetje Frans aan en ligt ook aan de alpen, en de kust ook

Prima weer ook zo te zien
pi_83999765
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mijn collega is half Thais. Volgens hem is november de beste tijd qua prijs.
Vanwege het werk van mijn vriend kunnen wij alleen in de zomermaanden en eind november en december op vakantie. Ben twee jaar geleden in juni in Thailand geweest en dat was prima te doen qua prijs omdat we heel vroeg geboekt hadden
pi_83999769
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, je hebt er bergen, je hebt er een hele mooie kustlijn en je hebt de stad Ljubljana

Hihi GoogleB
pi_83999793
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Slovenië is mooi doet soms een beetje Frans aan en ligt ook aan de alpen, en de kust ook

Prima weer ook zo te zien
Ja! En qua prijs ook best te doen, niet héél goedkoop, maar zeker onder ons prijsniveau.
pi_83999844
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nope, mensen die ontspannen tussendoor verzetten het meeste werk.
Normaal gaat die pet voor mij wel op, ik kan echt wel wat werk verzetten. Maar vandaag...

Morgen beter
pi_83999857
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja! En qua prijs ook best te doen, niet héél goedkoop, maar zeker onder ons prijsniveau.

Ik ga het onthouden voor als het in sept pijpenstelen regent.
Weer eens wat anders dan Frankrijk en ook aan te rijden zo te zien.
pi_83999885
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Normaal gaat die pet voor mij wel op, ik kan echt wel wat werk verzetten. Maar vandaag...

Morgen beter

Daarom joh
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:00:57 #93
163650 Greys
pi_83999891
In Ljubljana kwamen wij altijd aan met de autoslaaptrein als we naar (toen nog) Joegoslavië op vakantie gingen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:01:34 #94
163650 Greys
pi_83999931
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Eind sept begin Okt.
Dan zijn de planten slapende maar heb je nog geen kan op nachtvorst.

Ik heb er hier 1 staan je mag hem hebben hoor
Hij staat nu in pot.

Waarom doe je hem weg dan?
Lief van je, echt! Maar wil je hem niet zelf houden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83999981
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom doe je hem weg dan?
Lief van je, echt! Maar wil je hem niet zelf houden?

Kan hem nergens kwijt of moet er 2 neerzetten.
Dus hij staat nu sneu te zijn.
Hij is nog heel schattig zal zo eens een foto maken.
pi_84000042
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
In Ljubljana kwamen wij altijd aan met de autoslaaptrein als we naar (toen nog) Joegoslavië op vakantie gingen
Mijn zus is er vorig jaar geweest en het schijnt echt een leuke, gezellige stad te zijn. Een dagje of drie gaan we daar heen, ik wil niet te lang in de stad zitten.
pi_84000055
Nou, ik ga weer werken. ( )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:06:27 #98
163650 Greys
pi_84000200
Sterkte nog even GB!

Ml-etje, kijk, dit is het voortuintje (met het vijvertje dus )

En de achtertuin is wat rottig te fotograferen...
Dit is vanuit de tuindeur genomen, met rechts dus de kattenren, maar links zie je nu niet, daar hebben we een aantal enorme rozenstruiken (wit en rood) tegen de muur tussen ons en de buren.

En dit is vanaf de kattenren genomen:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84000631
IK HEB OP DIE STEENTJES IN GREYS D'R VOORTUIN GESTAAN, WIE WIL ME AANRAKEN??!!

Oh, doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:17:00 #100
163650 Greys
pi_84000703
Whahahahaaaaaaaaaahaha, idioot
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84000826
Ik heb op de stoelen in de achtertuin gezeten. Wie bied?
The way you rock'n'roll
pi_84000830
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
Sterkte nog even GB!

Ml-etje, kijk, dit is het voortuintje (met het vijvertje dus )

[ afbeelding ]

En de achtertuin is wat rottig te fotograferen...
Dit is vanuit de tuindeur genomen, met rechts dus de kattenren, maar links zie je nu niet, daar hebben we een aantal enorme rozenstruiken (wit en rood) tegen de muur tussen ons en de buren.

[ afbeelding ]

En dit is vanaf de kattenren genomen:

[ afbeelding ]

Oh wat netjes allemaal!

En wat een snoezig voortuintje en dan die gedekte tafel
pi_84000861
Greys je bent geld waard
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:21:23 #104
163650 Greys
pi_84000910
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb op de stoelen in de achtertuin gezeten. Wie bied?

quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh wat netjes allemaal!

En wat een snoezig voortuintje en dan die gedekte tafel

Oh ik vind het juist NIET netjes nu, die achtertuin
Het gaat ook flink op de schop, al het groen. Er blijft uiteraard ook veel groen, maar ik wil er wel ietsje meer lucht in krijgen. Alles overwoekert elkaar nu een beetje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84001004
Overigens was toen je voortuin nog niet gedaan volgens mij. Hij's erg mooi nu
The way you rock'n'roll
pi_84001015
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Oh ik vind het juist NIET netjes nu, die achtertuin
Het gaat ook flink op de schop, al het groen. Er blijft uiteraard ook veel groen, maar ik wil er wel ietsje meer lucht in krijgen. Alles overwoekert elkaar nu een beetje

Ja maar het middelste stuk is echt netjes zeg en dat woekeren mag ik wel
pi_84001028
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:26:33 #108
163650 Greys
pi_84001127
Klopt DML! Dat was toen nog niet inderdaad, hebben we zelf gedaan het tuintje en de vijver, we zijn ook best trots op dat het gelukt is, dank je!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_ooit___.html?p=4,2

*nog een koekje pakt

*Pak tucjes opentrekt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:27:09 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84001154
Ah de gemoederen zijn weer bedaard . En ondertussen ben ik in Utrecht aanbeland .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84001173
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja maar het middelste stuk is echt netjes zeg en dat woekeren mag ik wel
Ik zag een topic in K&W waar iemand echt een mooie boswal in zijn tuin had staan en alles eruit had gerukt en toen was het geld op en nu is het een kale bende
The way you rock'n'roll
pi_84001199
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah de gemoederen zijn weer bedaard . En ondertussen ben ik in Utrecht aanbeland .

Oh nou je er toch bent.. kakeldekakeldekakel
pi_84001219
quote:
Welke wijk zit je eigenlijk?
The way you rock'n'roll
pi_84001240
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik zag een topic in K&W waar iemand echt een mooie boswal in zijn tuin had staan en alles eruit had gerukt en toen was het geld op en nu is het een kale bende

WRH? die boswal was niet echt mooi hoor.
Was een woesternij en het geld is niet op ze gaan nu natuurlijk geen planten neerzetten.
Dat kost bakken water
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:28:57 #114
163650 Greys
pi_84001249
quote:

Die oranje luitjes hebben er toch wel veel troost aan zo, aan al die mensen die ze toch nog toejuichen. Mooi om te zien hoe ze genieten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84001296
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb op de stoelen in de achtertuin gezeten. Wie biedt?
pi_84001306
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Die oranje luitjes hebben er toch wel veel troost aan zo, aan al die mensen die ze toch nog toejuichen. Mooi om te zien hoe ze genieten

Het is ze gegund hoor

zag wel ineens Amelie Balkenende midden in een portretfoto
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:32:04 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84001412
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Welke wijk zit je eigenlijk?
Zuilen. Maar als ik moet geloven wat men zegt dan is het "de goede kant" van Zuilen. Wat dat precies inhoudt weet ik nog niet.
Hoogachtend,
Erik.
pi_84001428
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

WRH? die boswal was niet echt mooi hoor.
Was een woesternij en het geld is niet op ze gaan nu natuurlijk geen planten neerzetten.
Dat kost bakken water
Oh nou ik vond de aanblik voor echt mooier dan na. En ik las toch echt iets over geld op maar goed dat was gisteravond laat, wie weet sliep ik al half.
Maar ik vond ook het tuinhuisje wegslopen zonde.
The way you rock'n'roll
pi_84001495
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh nou ik vond de aanblik voor echt mooier dan na. En ik las toch echt iets over geld op maar goed dat was gisteravond laat, wie weet sliep ik al half.
Maar ik vond ook het tuinhuisje wegslopen zonde.

Klopt dat had ik graag willen "hebben" maar het was rot wist ze me te vertellen.
En het groeit wel weer dicht kan het overigens wel waarderen mensen die overduidelijk een andere smaak hebben en daar zonder poespas/gene voor uit komen.
pi_84001506
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Zuilen. Maar als ik moet geloven wat men zegt dan is het "de goede kant" van Zuilen. Wat dat precies inhoudt weet ik nog niet.
Ik zou zeggen, begeef je eens naar de slechte kant. Zo 's avonds een keertje, als Nederland speelt bijvoorbeeld.
Nah, doe maar niet. We hebben je te lief daarvoor!
The way you rock'n'roll
pi_84001515
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Daar ga je ws. niks van merken tot je in de verkeerde kant komt, haha.

Zo zit mijn zus ook in de goede kant van Overvecht
pi_84001547
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Klopt dat had ik graag willen "hebben" maar het was rot wist ze me te vertellen.
En het groeit wel weer dicht kan het overigens wel waarderen mensen die overduidelijk een andere smaak hebben en daar zonder poespas/gene voor uit komen.
Dat is waar. De inrichting voor was namelijk niks maar de inrichting na is ook niet de gemiddelde Fok! smaak volgens mij.
The way you rock'n'roll
pi_84001658
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat is waar. De inrichting voor was namelijk niks maar de inrichting na is ook niet de gemiddelde Fok! smaak volgens mij.

Nope en vind het super hoe ze daarmee omgaan.
Overigens al zou het niet mijn huis kunnen zijn zou ik er prima kunnen toeven alleen vervuil ik het dan na een tijd weer met prullen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:38:54 #124
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84001754
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, begeef je eens naar de slechte kant. Zo 's avonds een keertje, als Nederland speelt bijvoorbeeld.
Nah, doe maar niet. We hebben je te lief daarvoor!
. Wat angstaanjagend .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84001788
Hebbie die choas van boten gezien daar bij die huldiging?
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:40:34 #126
163650 Greys
pi_84001818
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hebbie die choas van boten gezien daar bij die huldiging?

Ja, leuk!
Verloopt tot nu toe echt vlekkeloos. Echt prachtig om te zien hoeveel mensen er toch nog zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84001860
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

. Wat angstaanjagend .
Je moet 's avonds lekker op een terrasje aan de oude gracht daar beneden gaan zitten. Heerlijk!
The way you rock'n'roll
pi_84001892
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, leuk!
Verloopt tot nu toe echt vlekkeloos. Echt prachtig om te zien hoeveel mensen er toch nog zijn.
Als ik niet hoefde te werken was ik ook gegaan. Ga er alleen geen vrij voor nemen, daarvoor heb ik te weinig dagen vind ik
pi_84001908
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, leuk!
Ik dacht echt dat ze vast zouden lopen daar, wat een boten krioelen daar door elkaar heen
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:44:18 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84001980
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je moet 's avonds lekker op een terrasje aan de oude gracht daar beneden gaan zitten. Heerlijk!
Ja precies.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 15:56:08 #131
163650 Greys
pi_84002623
Gaat geweldig met de woonboten he?
Echt goed geregeld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84002702
Hihi ik ga vanavond wel even kijken als ik zo soppende weg de reacties lees
pi_84002892
Beueueueuh! Oprit onkruidvrij gemaakt, voordeur afgesopt en de woonkamer gedweild. Het is er eigenlijk te warm voor maar het moest echt. En, gezien de temperaturen, is vandaag de beste dag. Nu nog een lel van een afwas.

Mooie foto´s Greys! Wat jij in je voortuin hebt wil ik in een border in de achtertuin. Weet je of fonteintjes ook op zonnecellen kunnen lopen? Want die willik! Aan vijver+vissen begin ik maar niet, niet zolang hier drie katten rondlopen die van tijd tot tijd een vogel slopen.

Hoe is het met Binkie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84003154
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:57 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ik ga vanavond wel even kijken als ik zo soppende weg de reacties lees
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 16:10:20 #135
163650 Greys
pi_84003313
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84003345
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Whihihihi
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 16:11:50 #137
163650 Greys
pi_84003413
Ik kan dat geluid niet meer horen van die rondvaart... die constante piep heel de tijd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84005076
Dat is het voordeel aan geen tuin hebben. Dat onkruid wieden mis ik niet zeg. Wat een k*t klusje is dat.
Petje af dat je het toch gedaan hebt Cat.
The way you rock'n'roll
pi_84006380
Valt er hier nog wat te rellen?
pi_84006457
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Valt er hier nog wat te rellen?
Nee ik ben alweer klaar inmiddels

Hoest?
The way you rock'n'roll
pi_84006686
pfff zweet again op m'n rug maar het hele huis is gedweild
pi_84007320
Die stomme zon komt weer door
pi_84007508
Goffer waarom de neuk blocked mijn virusscanneer ineens m'n Newsleecher, het werkte altijd
pi_84007558
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Die stomme zon komt weer door

Jep idd denk dat ik straks buiten ga eten
pi_84007653
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Goffer waarom de neuk blocked mijn virusscanneer ineens m'n Newsleecher, het werkte altijd
Update van je scanner geweest? Irritant is dat indeed.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 17:29:50 #146
163650 Greys
pi_84007671
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jep idd denk dat ik straks buiten ga eten

Ik moet nog maar eens bedenken wat ik ga eten

Allemáchtig wat een pokkeherrie, die muziek bij die huldiging
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84007765
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Is het zo erg?

Denk dat ik iets makkelijks doe.
Heb voor vrijdag al een zeer gezonde salade genoteerd (geitenkaas, walnoten enz.) en voor donderdag lasagne met groentjes dus komt wel goed.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 17:36:28 #148
163650 Greys
pi_84007965
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is het zo erg?

Denk dat ik iets makkelijks doe.
Heb voor vrijdag al een zeer gezonde salade genoteerd (geitenkaas, walnoten enz.) en voor donderdag lasagne met groentjes dus komt wel goed.

Ah ja, jij bent ook manloos he?
Ik heb besloten dat ik een patatje ga halen zometeen
Patatje oorlog en een frikandel speesjaal Na dat Telegraafbericht voel ik me er niet eens rot bij!
Of ik ga ff naar de Mac, alleen de pest is dat die hier tien minuten rijden vandaan zit en mijn patat/friet/patat/friet dan koud is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84008018
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Die Tweets van Elia dan:
quote:
Goodmorning nigga ssssssssssssssssssssssss
quote:
Chil rustig met balkenende what
quote:
Fans in agga-denhag geven me love respect holla
pi_84008096
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah ja, jij bent ook manloos he?
Ik heb besloten dat ik een patatje ga halen zometeen
Patatje oorlog en een frikandel speesjaal Na dat Telegraafbericht voel ik me er niet eens rot bij!
Of ik ga ff naar de Mac, alleen de pest is dat die hier tien minuten rijden vandaan zit en mijn patat/friet/patat/friet dan koud is

vandaar de geitenkaas en groene lasagne

Frites die ga ik zaterdag bakken en dan de bbq aan voor wat vlees
Mac zo dichtbij is wel handig hoor maar dan is de verleiding ook wel enorm, en nu heb ik trek in een big mac of een quarter pounder en een milkshake en een flurrie
pi_84008540
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

vandaar de geitenkaas en groene lasagne

Frites die ga ik zaterdag bakken en dan de bbq aan voor wat vlees
Mac zo dichtbij is wel handig hoor maar dan is de verleiding ook wel enorm, en nu heb ik trek in een big mac of een quarter pounder en een milkshake en een flurrie
Jij kan het ook hebben !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:58:15 #152
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84008864
Goedemiddag.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:58:33 #153
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84008876
Ik wil nu ook naar de Mac.
pi_84008915
Middag JJH

Ik braad kip in de oven met zo'n braadzak / marinade van Maggi
pi_84008931
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Jij kan het ook hebben !
nou volgens mijn centimeter niet en de weegschaal zegt ook 3 kilo teveel
Heb een pindasoepje genomen voor ik de hele supermarkt leeg koop.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:01:23 #156
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84008977
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Middag JJH

Een beetje van Ll, en een beetje van maggi.

Ik moet al de hele dag boodschappen doen, maar ik heb nog steeds geen zin.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:02:06 #157
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84009007
TOch nog best druk in A'dam zie ik nu op het journaal. Maar bij langen na niet de miljoen waar ze het over hadden gister...
pi_84009073
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
TOch nog best druk in A'dam zie ik nu op het journaal. Maar bij langen na niet de miljoen waar ze het over hadden gister...
Nee tis de helft geworden geloof ik
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:04:50 #159
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84009113
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee tis de helft geworden geloof ik
500.000 zeiden ze inderdaad. Maar als je zo die overview van het Museumplein ziet. Best gaaf.
pi_84009217
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef JJH het volgende:

[..]

500.000 zeiden ze inderdaad. Maar als je zo die overview van het Museumplein ziet. Best gaaf.
Zeker, en ook verdiend

Hoop dat het volgende EK raak is, en dan weer met wat meer 'voetbal' dan nu. Wat dat betreft is de discussie die nu beetje op gang komt ook niet slecht. Willen we dit soort voetbal en een finaleplek, of willen we meer voetbal en mooier voetbal, maar er in de kwartfinale / halve finale uit.
pi_84009244
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Middag JJH

Die is lekker
pi_84009260
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef JJH het volgende:

[..]

Een beetje van Ll, en een beetje van maggi.

Ik moet al de hele dag boodschappen doen, maar ik heb nog steeds geen zin.

Hetzelfde hier maar ik heb inmiddels een lijstje
pi_84009262
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die is lekker
Ja eens proberen. Ben niet zo'n kluiver dus straks gewoon met mes en vork het vlees van de botjes trekken
pi_84009271
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja eens proberen. Ben niet zo'n kluiver dus straks gewoon met mes en vork het vlees van de botjes trekken

Doe ik ook, heeft Whoopie meer
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:10:22 #165
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84009300
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zeker, en ook verdiend

Hoop dat het volgende EK raak is, en dan weer met wat meer 'voetbal' dan nu. Wat dat betreft is de discussie die nu beetje op gang komt ook niet slecht. Willen we dit soort voetbal en een finaleplek, of willen we meer voetbal en mooier voetbal, maar er in de kwartfinale / halve finale uit.
Liever dit met meer hoofdprijzen.

Dit is blijkbaar de manier waarop je tegenwoordig ver komt op de grote toernooien.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hetzelfde hier maar ik heb inmiddels een lijstje
Ik doe niet aan lijstjes.

Maar ik ga zo eerst maar ff, anders is het brood zometeen op.
pi_84009318
Die kip uit de oven van Maggi was hier een hit in ieder geval.

Wij eten vandaag pasta op mijn verzoek.

Zaterdag aten we bij de Mac op mijn verzoek
The way you rock'n'roll
pi_84009321
Afwas klaar!

En pastasalade met dwars door de koelkast spul erin gegeten.

Dadelijk komt vakantiedinnetje op bezoek: gaan we IJsland voorpretteren!
pi_84009388
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:10 schreef JJH het volgende:

[..]

Dit is blijkbaar de manier waarop je tegenwoordig ver komt op de grote toernooien.
Mjah het is wel zonde. Want laten we wel wezen, de helft van de wedstrijden was niet om aan te zien. En dat was trouwens ook bij Spanje zo. Die hebben ook heel veel geluk gehad en heel uitgekookt en uitgemeten gespeeld. In de knockout fase iedere pot met 1-0 gewonnen. Precies genoeg, niks meer en niks minder.

Zonde dat lekker voetballende landen zoals Duitsland er 'vroeg' uitvlogen wat dat betreft. Imho is dat voor een toernooi stukken leuker. Maar je komt schijnbaar verder door zo min mogelijk te voetballen inderdaad

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 18:13:22 ]
pi_84009397
Cat heb jij nog een linkje van die eiersalade eigenlijk?
The way you rock'n'roll
pi_84009415
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:10 schreef JJH het volgende:

[..]

[..]

Ik doe niet aan lijstjes.

Maar ik ga zo eerst maar ff, anders is het brood zometeen op.

Moet wel ga maar 1x p week en dan moet wel alles mee.

Ja idd nou haal ik dat dan morgen wel bij de bakker als dat zo is.
pi_84009791
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cat heb jij nog een linkje van die eiersalade eigenlijk?
Nope, wel een soort van recept. Want het is zelf verzonnen.
Ik doe het altijd op smaak en gevoel, zeg maar, dus precieze hoeveelheden kan ik niet geven. Maar het is een combinatie van gekookte eieren, ui, mayonaise, koffiemelk, kerrie en zout.

Op 5 eieren gebruik ik ongeveer een halve ui (naar smaak, ligt ook aan de versheid en grootte), mayo en koffiemelk erbij tot het smeuïg genoeg is en afmaken met zout en kerriepoeder. Er mag best veel kerrie in, ik begin altijd voorzichtig maar ik denk dat ik toch wel met een eetlepel eindig of zo. Maar dat moet je al proevende ervaren. En voor de leuk gooi ik er dan nog wat gedroogde peterselie door. Geeft geen smaak, maar die groene accentjes staan zo interessant.
pi_84010047
Koffiemelk? Hmm, dat gebruiken wij hier nooit. Kijken of ik iets kleins op de kop kan tikken dan.
Oke, ik ga het van het weekend proberen. Dank je wel
The way you rock'n'roll
pi_84010323
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Koffiemelk? Hmm, dat gebruiken wij hier nooit. Kijken of ik iets kleins op de kop kan tikken dan.
Oke, ik ga het van het weekend proberen. Dank je wel
Gewone melk kan ook. Of extra mayo. Het gaat er maar om dat het smeerbaar wordt. Succes!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 18:39:25 #174
163650 Greys
pi_84010425
Ml-etje, kan je pindasoep ergens kopen? Of moet je dat zelf maken?

Wat een leuk gesprekje was dat met Sylvie vd Vaart trouwens, dat ze zei dat Raf zoveel gedronken had gisteravond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84010461
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, kan je pindasoep ergens kopen? Of moet je dat zelf maken?

Wat een leuk gesprekje was dat met Sylvie vd Vaart trouwens, dat ze zei dat Raf zoveel gedronken had gisteravond
Heej, hoest met Bink?
pi_84010476
Vandaag trouwens eens een lekker dagje weg in eigen stad gehad. Wat is dat toch grappig altijd, je weet vaak half niet dat er zoveel leuks te doen is
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 18:42:53 #177
163650 Greys
pi_84010562
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heej, hoest met Bink?

Gaat beter!
Na een ochtendje alleen kwam ze begin van de middag op me af huppelen toen ik thuis kwam! Daarna een hapje gegeten en daarna meteen weer in diepe rust, want het huppelen was vast nog wat veel inspanning Vanmiddag schrok ik heel even omdat ik dacht dat de tic met het hoofd weer terug was, maar toen had ze ruzie met een vlieg. Pfieuw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:44:39 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84010616
Ik voel me zo'n noob in de keuken . Ik dacht PASTASALADE ! Makkelijk, lekker, makkelijk en lekker.

Maar nu heb ik genoeg voor een half weeshuis en niet een groot genoege bak om het in te bewaren dus nu staat er nog een lading in een pan in de koelkast .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:45:06 #179
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84010635
Het is wel lekker, overigens, dus dat is in ieder geval iets.
Hoogachtend,
Erik.
pi_84010724
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat beter!
Na een ochtendje alleen kwam ze begin van de middag op me af huppelen toen ik thuis kwam! Daarna een hapje gegeten en daarna meteen weer in diepe rust, want het huppelen was vast nog wat veel inspanning Vanmiddag schrok ik heel even omdat ik dacht dat de tic met het hoofd weer terug was, maar toen had ze ruzie met een vlieg. Pfieuw.
Goede berichten!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me zo'n noob in de keuken . Ik dacht PASTASALADE ! Makkelijk, lekker, makkelijk en lekker.

Maar nu heb ik genoeg voor een half weeshuis en niet een groot genoege bak om het in te bewaren dus nu staat er nog een lading in een pan in de koelkast .
Herkenbaar. Ik heb er ook een poos over gedaan voor ik kon inschatten hoeveel pasta ik nodig heb.
Tegenwoordig heb ik met drie handjes genoeg voor een maaltijd.
pi_84010884
Ik ga voorpretteren.
pi_84010905
Ook in een pan blijft het goed hoor Erik. Eet je er met de lunch morgen nog wat van en dan past het wel in een bakje.
En ik heb thuis geleerd dat je met 100 gram per persoon voor dingen als rijst en pasta e.d. wel redelijk goed zit.
The way you rock'n'roll
pi_84010941
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga voorpretteren.
Een vriend van mij is naar IJsland geweest. Die foto's ik heb me zitten vergapen.
Viel spaz!
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:53:45 #184
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84010973
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah het is wel zonde. Want laten we wel wezen, de helft van de wedstrijden was niet om aan te zien. En dat was trouwens ook bij Spanje zo. Die hebben ook heel veel geluk gehad en heel uitgekookt en uitgemeten gespeeld. In de knockout fase iedere pot met 1-0 gewonnen. Precies genoeg, niks meer en niks minder.

Zonde dat lekker voetballende landen zoals Duitsland er 'vroeg' uitvlogen wat dat betreft. Imho is dat voor een toernooi stukken leuker. Maar je komt schijnbaar verder door zo min mogelijk te voetballen inderdaad
Dat was 2 jaar geleden ook zo met het Nederland elftal. Geniaal goede wedstrijden tegen Italië en Frankrijk in de poulefase, en in de eerste KO ronde eruit tegen Rusland. Dan heb ik dit liever.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nope, wel een soort van recept. Want het is zelf verzonnen.
Ik doe het altijd op smaak en gevoel, zeg maar, dus precieze hoeveelheden kan ik niet geven. Maar het is een combinatie van gekookte eieren, ui, mayonaise, koffiemelk, kerrie en zout.

Op 5 eieren gebruik ik ongeveer een halve ui (naar smaak, ligt ook aan de versheid en grootte), mayo en koffiemelk erbij tot het smeuïg genoeg is en afmaken met zout en kerriepoeder. Er mag best veel kerrie in, ik begin altijd voorzichtig maar ik denk dat ik toch wel met een eetlepel eindig of zo. Maar dat moet je al proevende ervaren. En voor de leuk gooi ik er dan nog wat gedroogde peterselie door. Geeft geen smaak, maar die groene accentjes staan zo interessant.
Die koffiemelk staat me écht tegen!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:

Herkenbaar. Maar wel lekker en makkelijk! en dan is het de volgende dag nog makkelijker want dan is het al klaar.

Ik eet vandaag ook iets met pasta. Pesto, zongedroogde tomaatje en een blikje zalm meegenomen.
En een flesje rose.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:55:02 #185
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84011022
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga voorpretteren.
Veel plezier.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ook in een pan blijft het goed hoor Erik. Eet je er met de lunch morgen nog wat van en dan past het wel in een bakje.
En ik heb thuis geleerd dat je met 100 gram per persoon voor dingen als rijst en pasta e.d. wel redelijk goed zit.
Ik kan het tegenwoordig volledig op de gok , vaak wel iets te veel maar dat is beter dan te weinig.
pi_84012586
Evening!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:35:44 #187
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84012598
Hoi P.
pi_84013337
I'm back
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:54:30 #189
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84013388
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
I'm back
Gut...
pi_84013413
Hoe was het?

Zag net een stuk op TV en ze zaggen er happy en tevreden uit. Toch mooi dus dat ze die tocht nog deden, al dacht ik eerst dat ze er echt geen trek in zouden hebben. Maar dat was er nu niet af te zien.

Heb ik zowaar toch niet altijd gelijk
pi_84013681
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe was het?

Zag net een stuk op TV en ze zaggen er happy en tevreden uit. Toch mooi dus dat ze die tocht nog deden, al dacht ik eerst dat ze er echt geen trek in zouden hebben. Maar dat was er nu niet af te zien.
Het was echt ontzettend gaaf
Hele goede sfeer, met zijn allen zingen
Heel dat veld "Gio bedankt" zingen
Ik had gewoon kippenvel
pi_84013733
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:

Heb ik zowaar toch niet altijd gelijk

Dat zal wel vaker voorkomen toch?
pi_84013992
abend!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:09:50 #194
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84014129
Ik wilde eerst wel gaan vandaag. Maar een feestje vind ik toch nog iets te snel. Heb er ook amper wat van gezien op tv. Leuk om te horen dat het wél gaaf was.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
abend!
pi_84014176
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het was echt ontzettend gaaf
Hele goede sfeer, met zijn allen zingen
Heel dat veld "Gio bedankt" zingen
Ik had gewoon kippenvel
Ja was het leuk Tombo?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:12:26 #196
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84014241
Zou die mevrouw van het NOS journaal nou daar in een caravannetje wonen? Ze staat zo vaak op dat museumplein tegenwoordig.
pi_84014243
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja was het leuk Tombo?
Heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk
pi_84014313
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk

Dit ziet er iig uit als een feestje
pi_84014459
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dit ziet er iig uit als een feestje
[ afbeelding ]
YES
Op de middelste onderste foto stond ik ergens rechts bijna bovenaan, onder de bomen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:17:23 #200
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84014467
Na Tombo, wijs eens aan waar je staat op de die foto middenonder.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:18:12 #201
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84014489
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

YES
Op de middelste onderste foto stond ik ergens rechts bijna bovenaan, onder de bomen
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
Na Tombo, wijs eens aan waar je staat op de die foto middenonder.
GMTA.
pi_84014502
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

YES

Goed plekje
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:21:46 #203
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84014648
Ml, ik zit al een poosje te kijken naar die nieuwe ava van jou, maar dat is toch die foto die gemaakt is tijdens de Landal meet?
pi_84014693
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
Ml, ik zit al een poosje te kijken naar die nieuwe ava van jou, maar dat is toch die foto die gemaakt is tijdens de Landal meet?

pi_84014729
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
Dank u voor deze opheldering
The way you rock'n'roll
pi_84014755
Ik dacht een tijdje dat het Angela Merkel was

Sorry Ml Luv ya en zo
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:24:36 #207
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84014806
[quote]Ik dacht een tijdje dat het Angela Merkel was [/quote[:D
pi_84014828
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MangeLa
pi_84014935
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Sorry Ml Luv ya en zo

Huh wie? Ik weet wie het is maar hoe ze eruit ziet *googlen gaat.
Uberhaupt politiek moest je wel weten
pi_84014971
Ben blij met je DML
SPOILER
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:28:13 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84014994
Ik ben een flesje wijn gaan kopen . Voor mezelf. En m&m's .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84015071
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een flesje wijn gaan kopen . Voor mezelf. En m&m's .

Lekker gooi eens een paar m&m's deze kant uit?
Langs dat schap ben ik niet gekomen, wel langs de pizza's
pi_84015107
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
Ben blij met je DML
SPOILER
Surry
Ik heb echt mijn dag wat betreft te eerlijke opmerkingen geloof ik.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:32:16 #214
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84015177
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Lekker gooi eens een paar m&m's deze kant uit?
Langs dat schap ben ik niet gekomen, wel langs de pizza's
Pizza . Alleen hebben we geen oven .

* Tha_Erik M&M's gooit en hoopt dat Ml haar mond open houdt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_84015357
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Surry
Ik heb echt mijn dag wat betreft te eerlijke opmerkingen geloof ik.
heb je geluk de juiste te treffen maarehh volgende keer

pi_84015380
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Pizza . Alleen hebben we geen oven .

* Tha_Erik M&M's gooit en hoopt dat Ml haar mond open houdt.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *klap
Jum!

Geen oven?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:37:05 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84015432
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *klap
Jum!

Geen oven?
Nee die is denk ik al een hele tijd geleden overleden in het oude gasfornuis wat we hebben. Wel een magnetron, maar daar wil je geen pizza in klaarmaken .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84015463
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee die is denk ik al een hele tijd geleden overleden in het oude gasfornuis wat we hebben. Wel een magnetron, maar daar wil je geen pizza in klaarmaken .

Utreg of thuis?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:44:12 #219
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84015751
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Utreg of thuis?
Utrecht.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:00:37 #220
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84016534
Ik heb een magnetron waar ik vol vertrouwen een pizza inslinger hoor.
SPOILER
pi_84016545
Het hoost hier!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:01:05 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84016554
Die luxe hebben we niet .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:01:33 #223
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84016577
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
Het hoost hier!
Hier niet.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:01:37 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84016580
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
Het hoost hier!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Die luxe hebben we niet .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84016951

Ik kom thuis via de achtertuin en zie dat mijn vriend die vandaag thuis was de tuin helemaal had opgeruimd/onkruidvrij had gemaakt. Dus ik was al helemaal van

Kom ik naar binnen, is de hele huiskamer supernetjes

Loop ik naar boven om me om te kleden, is ook de slaapkamer helemaal netjes (en dat was een beetje een zooi vanwege mijn vele omkleedfestijnen met dit hete weer ).

dinsdag 13 juli 2010 @ 21:10:27 #226
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84016999
En toen kwam je moeder van de zolder met een wasmand gestreken was in 'r armen en die vertelde je dat mr. naar de kroeg is?
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:12:12 #227
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017083
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:

Ik kom thuis via de achtertuin en zie dat mijn vriend die vandaag thuis was de tuin helemaal had opgeruimd/onkruidvrij had gemaakt. Dus ik was al helemaal van

Kom ik naar binnen, is de hele huiskamer supernetjes

Loop ik naar boven om me om te kleden, is ook de slaapkamer helemaal netjes (en dat was een beetje een zooi vanwege mijn vele omkleedfestijnen met dit hete weer ).

Mag ik hem een dagje lenen?
pi_84017150
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef JJH het volgende:

[..]

Mag ik hem een dagje lenen?
+1
pi_84017157
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En toen kwam je moeder van de zolder met een wasmand gestreken was in 'r armen en die vertelde je dat mr. naar de kroeg is?
Nou, hij is nu wel even bij een vriend langs

Maar mijn moeder is niet zo gek om mijn huis op te ruimen. Al helemaal niet omdat ze dan vanuit Friesland moet komen

Ik moet de rest vrijdag doen voor we op vakantie gaan, maar dat is nu helemaal niet zo veel meer
pi_84017203
Om misverstanden te voorkomen, dit komt bijna nooit voor hoor Hij ruimt wel op, maar dan gewoon een beetje. Of samen met mij.

Hij is wel heel handig verder. Een man met twee rechterhanden
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:15:25 #231
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84017240
Ik wil 'm trouwens ook wel een dagje. Zelfs al ruimt ie niet vaak op. Een man met twee rechterhanden, daar zeg ik geen nee tegen .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:16:24 #232
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017287
Trouwens orginisationchicka's, is de 8ste augustus nu helemaal offcieel voor de brazzzzz-meet? Dan ga ik hem dichtspijkeren in de agenda.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:17:28 #233
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017331
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil 'm trouwens ook wel een dagje. Zelfs al ruimt ie niet vaak op. Een man met twee rechterhanden, daar zeg ik geen nee tegen .
Ik heb ook 2, 1,5 rechterhand.
pi_84017381
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dan ook een erg vriendje.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:20:13 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84017445
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik heb ook 2, 1,5 rechterhand.

Is dit een soort van flirtpoging, JJH ?
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:21:03 #236
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017482
http://www.bistrocafezizi.nl/main_brassen.html

Hier staat nu vanaf 17:00 uur?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:21:54 #237
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017524
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, maar nu ik het teruglees opeens wel.

Het was meer een melding van dat ik beetje handig ben.
pi_84017538
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb dan ook een erg vriendje.
Pics or it didn't happen
pi_84017588
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen
Ja daaaaaag. Je kijkt maar op haifs ofzo
pi_84017614
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef JJH het volgende:

Ze hebben hem veranderd!
pi_84017630
En haaaai allen!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:24:03 #242
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84017656
quote:

[..]

Nee, maar nu ik het teruglees opeens wel.

Het was meer een melding van dat ik beetje handig ben.
Ja, dat zou ik ook zeggen.
SPOILER
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:24:06 #243
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017660
Hoi Cat.

En ik herinnerde me 14:00 inderdaad.
pi_84017672
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Echt, ik ben ZO nieuwsgierig naar wat er in Landal is gebeurd tussen jullie
quote:

pi_84017694
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

OK!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:25:06 #246
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84017709
Oh crap, Cat is er. Nu snap ik dat je ontkent dat je flirtte.
Hoogachtend,
Erik.
pi_84017780
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh crap, Cat is er. Nu snap ik dat je ontkent dat je flirtte.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Echt, ik ben ZO nieuwsgierig naar wat er in Landal is gebeurd tussen jullie
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:27:29 #248
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017843
In landal is NIETS gebeurd.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:27:32 #249
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84017849
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Had je maar naar ons moeten sms'en en niet naar beneden . Dan had je alles geweten...
Hoogachtend,
Erik.
pi_84017877
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

OK!
Wat is je haifs
pi_84017944
Kijk eens naar dat gele envelopje wat al een paar minuten rechtsboven in je beeldscherm staat
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:29:27 #252
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84017965
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Wat is je haifs
pi_84017968
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh crap, Cat is er.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:29:50 #254
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84018039
binnevalt.

Zit uitstel van executie te kijken jeetje
pi_84018068
quote:
Ik heb nog geen kind
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:31:20 #257
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84018077
Ik zit iets met Pia Dijkstra en Gordon te kijken. Best leuk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:32:19 #258
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84018146
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb nog geen kind
Nog niet?

Wil jij ons ook iets vertellen?
pi_84018209
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef JJH het volgende:

[..]

Nog niet?

Wil jij ons ook iets vertellen?
Nog is best een ruim begrip. Ik verwacht wel ooit een kind te hebben.
pi_84018213
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Kijk eens naar dat gele envelopje wat al een paar minuten rechtsboven in je beeldscherm staat
Ja, ik ben niet zo goed in F5
pi_84018290
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nog is best een ruim begrip. Ik verwacht wel ooit een kind te hebben.
Dat zei ik een paar maanden geleden ook
The way you rock'n'roll
pi_84018317
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Beaamt.
pi_84018361
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Over een paar maanden ben k nog steeds aan de pil, denk ik zo Ik ben 22 joh, ik moet nog reizen
pi_84018473
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Over een paar maanden ben k nog steeds aan de pil, denk ik zo Ik ben 22 joh, ik moet nog reizen
Ook daar kan ie doorheen hoor

Ik ben ook pas 26. Maar ik ga reizen met kind!

Maar van mij hoef je niet hoor. Zat je maar te stangen.
The way you rock'n'roll
pi_84018575
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Engerd.
pi_84018601
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:40:20 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84018630
Bij mijn zwangerschap hielp de pil ook niet. En nu, zeven jaar later, ben ik nog steeds zwanger!
Hoogachtend,
Erik.
pi_84018665
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Is Puck door je pil heen gekomen?
Er is nog hoop!
SPOILER
pi_84018690
Stelletje
pi_84018699
Helleu
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk

Wat leuk dat je bent gegaan!
Heb je Benny of die anderen nog gezien?
pi_84018719
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
[..]

Wat leuk dat je bent gegaan!
Heb je Benny of die anderen nog gezien?
Die gingen allemaal ineens niet
pi_84018754
Nee sorry

Maar genoeg verhalen op internet te vinden toch. Hoe waarheidsgetrouw ze zijn is dan weer een tweede natuurlijk
The way you rock'n'roll
pi_84018789
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Die gingen allemaal ineens niet

Noh Leuk dat jij bent gegaan
pi_84018811
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Maar genoeg verhalen op internet te vinden toch. Hoe waarheidsgetrouw ze zijn is dan weer een tweede natuurlijk
Ja, dat geloof ik vaak niet idd
Vaak gevalletjes van "vergeten/overgegeven/erin geluisd" volgens mij
pi_84018833
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mijn zwangerschap hielp de pil ook niet. En nu, zeven jaar later, ben ik nog steeds zwanger!
Erik je moet die pil nemen voordat je zwanger bent he? Als je eenmaal zwanger bent niet meer.
Tenzij je bewust zwanger wilt worden. Dan moet je hem daarvoor ook niet nemen.
Hoe dan ook tijdens het zwanger zijn niet. Ben je daarom al 7 jaar zwanger?
The way you rock'n'roll
pi_84018946
Oeh GB, je vriend is idd leuk
Die foto met minipoes is
pi_84018947
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee sorry

Mja ervaring leert dat men sneller een negatieve ervaring op internet zet dan een positieve.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:46:14 #278
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84018979
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Erik je moet die pil nemen voordat je zwanger bent he? Als je eenmaal zwanger bent niet meer.
Misschien was het een morningafterpil?
pi_84019018
quote:

[..]

Voor en tijdens de zwangerschap moet je foliumzuur slikken, misschien is ie daarmee in de war?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:46:54 #280
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84019026
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Die foto met minipoes is
Als ik nu ga roepen dat ik ook nieuwsgierig ben, zou Erik dan valse hoop krijgen?
pi_84019065
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Die foto met minipoes is
Lief he? Inmiddels is ze al een stukje groter. Niet heel groot gelukkig
pi_84019216
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:46 schreef JJH het volgende:

[..]

Als ik nu ga roepen dat ik ook nieuwsgierig ben, zou Erik dan valse hoop krijgen?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:51:22 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84019312
quote:

[..]

Ik kan er gewoon ook niet mee stoppen, de pil is lekker. Tegenwoordig ook in frambozensmaak. Sheer heaven after a heavy dinner.
Hoogachtend,
Erik.
pi_84019402
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon ook niet mee stoppen, de pil is lekker. Tegenwoordig ook in frambozensmaak. Sheer heaven after a heavy dinner.
Mafketel

Hoelang verwacht je dat die zwangerschap nog duurt?
Je gaat wel bij Hart van Nederland komen natuurlijk. Dat begrijp je wel he?
The way you rock'n'roll
pi_84019421
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lief he? Inmiddels is ze al een stukje groter. Niet heel groot gelukkig
Dat had ik gezien op die "op de deur" foto's ja
Mooi beestje
quote:

[..]

Erik weet volgens mij allang hoe het zit met jou
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:53:01 #286
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84019429
quote:

[..]

Zo vals is die hoop niet, en dat weet jij ook wel .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84019485
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:

Erik weet volgens mij allang hoe het zit met jou
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Zo vals is die hoop niet, en dat weet jij ook wel .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:54:17 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84019516
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mafketel

Hoelang verwacht je dat die zwangerschap nog duurt?
Je gaat wel bij Hart van Nederland komen natuurlijk. Dat begrijp je wel he?
Hm als ik bij de bevalling bij HvN kom dan hoop ik dat die zwangerschap nog heel lang duurt .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84019589
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hm als ik bij de bevalling bij HvN kom dan hoop ik dat die zwangerschap nog heel lang duurt .
Indeedito

Ik ben ook blij dat ik niet kans maak op de eerste baby van 2011 of zo

En met het risico dat ik weer hele foute dingen zeg, waar betichten we JJH hier nou van? Dat hij van de andere kant is?
The way you rock'n'roll
pi_84019739
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Indeedito

En met het risico dat ik weer hele foute dingen zeg, waar betichten we JJH hier nou van? Dat hij van de andere kant is?
Erik probeert hem naar de andere kant te duwen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:58:32 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84019770
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Indeedito

JJH houdt (ook?) van mannen, althans, van mij . Maar dat mag Cat niet weten .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84019858
Oh ja Cat. Ja oeps, genant
The way you rock'n'roll
pi_84019895
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja Cat. Ja oeps, genant

Ga je lekker meissie
pi_84019969

dinsdag 13 juli 2010 @ 22:02:09 #295
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84019989
Dizzy-Miss-Lizzy is zo dizzy dat ze iedereen tegen de schenen schopt . Behalve mij .
Hoogachtend,
Erik.
pi_84019999
Wat?

Heb jij zin om er tussenin te zitten dan als Cat daar achter komt?
The way you rock'n'roll
pi_84020038
Awww kijk Whoopie nou
The way you rock'n'roll
pi_84020049
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat?

Heb jij zin om er tussenin te zitten dan als Cat daar achter komt?
Ik spreek uit ervaring; je wil niet tussen Cat en JJH zitten
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:03:30 #299
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84020069
Ik zat net grasmaaierracen te kijken.
pi_84020079
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]