En DAT vind ik dus jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben wel weer klaar met mijn mening geven.
Adios
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ga wat doen
Beetje klaar met deze discussie en weer heel nieuwe kanten leren kennen van mensen en nee dan heb ik het niet over DML
Soms moet er even geescaleerd worden lijkt me. Anders gaat alles onderhuids broeien en dan komt het ineens tot een uitbarsting van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Met uitgesproken worden is niks mis, maar ik kreeg zo het gevoel dat het alleen maar escaleerde en dat vind ik stom. Niet dat ik weet hoe het beter moet, en alsof ik nooit iets laat escaleren (whehe), maar dat vind ik dan ook stom.
Nee, u bent gratiz en voor nietz in de SC van VA belandtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:10 schreef FreezePop het volgende:
Shit, en ik maar denken dat ik gratis mijn K3 collectie compleet kon maken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:10 schreef FreezePop het volgende:
Shit, en ik maar denken dat ik gratis mijn K3 collectie compleet kon maken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:
Maar ik ben heel lief hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kijkt wel een beetje als een boos NijntjeHelleu
Ik ga er van uit dat je deze post bedoelt:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als laatste, want soms hebben mensen ook iets anders te doen nog![]()
Ik vind het gewoon stom dat er schijnbaar iets is dat mensen niet openlijk hun mening willen of kunnen neerzetten en daarom maar pm zeggen dat ze het met me eens zijn.
Overigens is er ook nu wel gezegd dat iemand het met mij eens was maar dan is iedereen al zo druk met over mij heen vallen dat het niet eens meer opvalt.
Uiteindelijk zit ik hier me in mijn eentje te verdedigen omdat ik wel het lef had iets hardop te zeggen. Nou daar pas ik wel voor en ja hoop dat ik de volgende keer wel beter nadenk voordat ik het weer doe.
En ja, er zijn al meerdere opmerkingen geweest over de FF SC.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
Er zijn wel meer opmerkingen over geweest in het verleden.
DML is de eerste die het zo verwoord en heus het zal ook een wisselwerking zijn.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar ik ben heel lief hoor. *strooit snoepjes rond
HEE! ZEG EENS GEDAG!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar, je hebt helemaal gelijk vind ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Sow, gezellig hier.
DML, je mening geven is prima, maar cést la ton qui fait la musique. Hier komen roepen over een andere SC vind ik ook niet zo netjes (en zie, ik ben geen F&F mod!) en dan in deze SC aangeven dat je medestanders hebt maar geen namen noemen, dat vind ik echt geen stijl.
Je kunt alles wel gooien op 'ik geef mijn mening en word daarom aangevallen' maar kijk ook eens hoe jij op anderen reageert. Dat voorval met Loveless, daarvan vond ik (en meerdere mensen hier, die het ook in deze SC hebben uitgesproken) dat je daar onterecht kwaad op reageerde. En dan vind ik het vreemd dat je een paar dagen later vrolijk hier weer terug komt, zonder ook nog maar een woord aan vuil te maken aan iets wat jij als heel onterecht hebt ervaren.
Kom je over een paar dagen op dezelfde manier weer hier binnen vallen? En mogen wij dus niks zeggen omdat je anders weer verdwijnt? Als jij je mening mag geven dan mogen wij dat net zo zeer. En soms sluit de mening van een ander niet aan bij de jouwe. Helaas, zo is het leven.
Ik zou het prettig vinden als we dat als volwassen mensen konden bespreken. Maar als dat niet kan of als je het niet eens kunt worden en niet meer door een deur kan (kan ik trouwens nog wel met je hoor) dan maak de keuze hier te blijven en gedachten in te slikken of definitief weg te blijven. Maar die 'oprispingen' en blijven terugkomen op zaken die niet zullen veranderen, daar komen we niet verder mee.
Wat voor snoepjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar ik ben heel lief hoor. *strooit snoepjes rond
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je deze post bedoelt:
[..]
En ja, er zijn al meerdere opmerkingen geweest over de FF SC.Maar naar mijn mening kun je dan gewoon wegblijven daar of ermee omgaan hoe bijvoorbeeld Oh-Oh en Qwea met elkaar omgaan (ja, ik noem ze bij naam, want ik ga er van uit dat je op hen doelt. ik geef toe dat ze overheersend zijn in de FFSC, maar ik persoonlijk heb daar geen moeite mee).
Om dan hier gaan af te geven op de hele FFSC vind ik niet leuk naar de rest van de mensen daar
quote:
Nou... ik heb lollies, dropfruitduo's, mentos (de witte mint versie) en fruitella.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, heb je een verzamelschepzak van de Jamin heel toevallig?
Ik betrek niks op jou. Die post is gericht aan DML, zij verwees naar een post met steun voor haar en ik neem aan dat je jouw post bedoeldequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil je dit niet op mij betrekkenik zeg er nl wijselijk niets over en ga dat ook verder niet doen.
Ik lust allesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Nou... ik heb lollies, dropfruitduo's, mentos (de witte mint versie) en fruitella.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Nou... ik heb lollies, dropfruitduo's, mentos (de witte mint versie) en fruitella.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |