abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83994973
V&A Slowchat!

Waar we gezellig kletsen de hele dag.
Wees welkom, schuif aan!

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is hier te vinden
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_83995011
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:08:20 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83995071
Met uitgesproken worden is niks mis, maar ik kreeg zo het gevoel dat het alleen maar escaleerde en dat vind ik stom. Niet dat ik weet hoe het beter moet, en alsof ik nooit iets laat escaleren (whehe), maar dat vind ik dan ook stom.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_83995096
Zo, nog uit het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben wel weer klaar met mijn mening geven.

Adios
En DAT vind ik dus jammer
Dat als anderen jouw mening niet delen je er vandoor gaat... Het kan toch dat mensen het niet eens zijn met elkaar?
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ga wat doen
Beetje klaar met deze discussie en weer heel nieuwe kanten leren kennen van mensen en nee dan heb ik het niet over DML
Lekker duidelijk. Zeg dan gewoon wie je bedoelt Dit komt de sfeer ook niet ten goede lijkt me
pi_83995138
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Met uitgesproken worden is niks mis, maar ik kreeg zo het gevoel dat het alleen maar escaleerde en dat vind ik stom. Niet dat ik weet hoe het beter moet, en alsof ik nooit iets laat escaleren (whehe), maar dat vind ik dan ook stom.
Soms moet er even geescaleerd worden lijkt me. Anders gaat alles onderhuids broeien en dan komt het ineens tot een uitbarsting van hier tot Tokyo
Maar we houden allemaal nog van jou hoor
pi_83995143
Shit, en ik maar denken dat ik gratis mijn K3 collectie compleet kon maken
pi_83995162
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:10 schreef FreezePop het volgende:
Nee, u bent gratiz en voor nietz in de SC van VA belandt
pi_83995235
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:10 schreef FreezePop het volgende:

!
pi_83995263
Zal ik de SC maar even op komen fleuren?
pi_83995285
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef Anne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
pi_83995304
Als laatste, want soms hebben mensen ook iets anders te doen nog

Ik vind het gewoon stom dat er schijnbaar iets is dat mensen niet openlijk hun mening willen of kunnen neerzetten en daarom maar pm zeggen dat ze het met me eens zijn.
Overigens is er ook nu wel gezegd dat iemand het met mij eens was maar dan is iedereen al zo druk met over mij heen vallen dat het niet eens meer opvalt.
Uiteindelijk zit ik hier me in mijn eentje te verdedigen omdat ik wel het lef had iets hardop te zeggen. Nou daar pas ik wel voor en ja hoop dat ik de volgende keer wel beter nadenk voordat ik het weer doe.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83995370
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef Anne het volgende:

Je kijkt wel een beetje als een boos Nijntje Helleu
pi_83995429
Sow, gezellig hier.

DML, je mening geven is prima, maar cést la ton qui fait la musique. Hier komen roepen over een andere SC vind ik ook niet zo netjes (en zie, ik ben geen F&F mod!) en dan in deze SC aangeven dat je medestanders hebt maar geen namen noemen, dat vind ik echt geen stijl.

Je kunt alles wel gooien op 'ik geef mijn mening en word daarom aangevallen' maar kijk ook eens hoe jij op anderen reageert. Dat voorval met Loveless, daarvan vond ik (en meerdere mensen hier, die het ook in deze SC hebben uitgesproken) dat je daar onterecht kwaad op reageerde. En dan vind ik het vreemd dat je een paar dagen later vrolijk hier weer terug komt, zonder ook nog maar een woord aan vuil te maken aan iets wat jij als heel onterecht hebt ervaren.

Kom je over een paar dagen op dezelfde manier weer hier binnen vallen? En mogen wij dus niks zeggen omdat je anders weer verdwijnt? Als jij je mening mag geven dan mogen wij dat net zo zeer. En soms sluit de mening van een ander niet aan bij de jouwe. Helaas, zo is het leven.
Ik zou het prettig vinden als we dat als volwassen mensen konden bespreken. Maar als dat niet kan of als je het niet eens kunt worden en niet meer door een deur kan (kan ik trouwens nog wel met je hoor) dan maak de keuze hier te blijven en gedachten in te slikken of definitief weg te blijven. Maar die 'oprispingen' en blijven terugkomen op zaken die niet zullen veranderen, daar komen we niet verder mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83995480
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je kijkt wel een beetje als een boos Nijntje Helleu
Maar ik ben heel lief hoor . *strooit snoepjes rond
pi_83995523
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als laatste, want soms hebben mensen ook iets anders te doen nog

Ik vind het gewoon stom dat er schijnbaar iets is dat mensen niet openlijk hun mening willen of kunnen neerzetten en daarom maar pm zeggen dat ze het met me eens zijn.
Overigens is er ook nu wel gezegd dat iemand het met mij eens was maar dan is iedereen al zo druk met over mij heen vallen dat het niet eens meer opvalt.
Uiteindelijk zit ik hier me in mijn eentje te verdedigen omdat ik wel het lef had iets hardop te zeggen. Nou daar pas ik wel voor en ja hoop dat ik de volgende keer wel beter nadenk voordat ik het weer doe.
Ik ga er van uit dat je deze post bedoelt:
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
Er zijn wel meer opmerkingen over geweest in het verleden.
DML is de eerste die het zo verwoord en heus het zal ook een wisselwerking zijn.
En ja, er zijn al meerdere opmerkingen geweest over de FF SC. Maar naar mijn mening kun je dan gewoon wegblijven daar of ermee omgaan hoe bijvoorbeeld Oh-Oh en Qwea met elkaar omgaan (ja, ik noem ze bij naam, want ik ga er van uit dat je op hen doelt. ik geef toe dat ze overheersend zijn in de FFSC, maar ik persoonlijk heb daar geen moeite mee).

Om dan hier gaan af te geven op de hele FFSC vind ik niet leuk naar de rest van de mensen daar
pi_83995529
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Lekker, heb je een verzamelschepzak van de Jamin heel toevallig?
pi_83995608
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Sow, gezellig hier.
HEE! ZEG EENS GEDAG!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83995622
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Sow, gezellig hier.

DML, je mening geven is prima, maar cést la ton qui fait la musique. Hier komen roepen over een andere SC vind ik ook niet zo netjes (en zie, ik ben geen F&F mod!) en dan in deze SC aangeven dat je medestanders hebt maar geen namen noemen, dat vind ik echt geen stijl.

Je kunt alles wel gooien op 'ik geef mijn mening en word daarom aangevallen' maar kijk ook eens hoe jij op anderen reageert. Dat voorval met Loveless, daarvan vond ik (en meerdere mensen hier, die het ook in deze SC hebben uitgesproken) dat je daar onterecht kwaad op reageerde. En dan vind ik het vreemd dat je een paar dagen later vrolijk hier weer terug komt, zonder ook nog maar een woord aan vuil te maken aan iets wat jij als heel onterecht hebt ervaren.

Kom je over een paar dagen op dezelfde manier weer hier binnen vallen? En mogen wij dus niks zeggen omdat je anders weer verdwijnt? Als jij je mening mag geven dan mogen wij dat net zo zeer. En soms sluit de mening van een ander niet aan bij de jouwe. Helaas, zo is het leven.
Ik zou het prettig vinden als we dat als volwassen mensen konden bespreken. Maar als dat niet kan of als je het niet eens kunt worden en niet meer door een deur kan (kan ik trouwens nog wel met je hoor) dan maak de keuze hier te blijven en gedachten in te slikken of definitief weg te blijven. Maar die 'oprispingen' en blijven terugkomen op zaken die niet zullen veranderen, daar komen we niet verder mee.
Maar, je hebt helemaal gelijk vind ik
pi_83995630
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat voor snoepjes?
pi_83995662
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat je deze post bedoelt:
[..]

En ja, er zijn al meerdere opmerkingen geweest over de FF SC. Maar naar mijn mening kun je dan gewoon wegblijven daar of ermee omgaan hoe bijvoorbeeld Oh-Oh en Qwea met elkaar omgaan (ja, ik noem ze bij naam, want ik ga er van uit dat je op hen doelt. ik geef toe dat ze overheersend zijn in de FFSC, maar ik persoonlijk heb daar geen moeite mee).

Om dan hier gaan af te geven op de hele FFSC vind ik niet leuk naar de rest van de mensen daar

Wil je dit niet op mij betrekken ik zeg er nl wijselijk niets over en ga dat ook verder niet doen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83995670
Ik ben toch de discussie aangegaan? Maar in je eentje je zitten te verdedigen terwijl je weet dat anderen er net zo denken is zwaar frustrerend en heb ik na 3 pagina's wel genoeg van.
En verder heb ik nog andere dingen te doen ook.

Ik had heel boos hier weer binnen kunnen stampen destijds maar had dat het beter gemaakt? Je hebt mij niet rancuneus zien doen tegen Ll sindsdien dus zand er over lijkt me een prima oplossing.

En als laatste, wat me vast niet in dank afgenomen zal worden maar goed ik heb het niet schijnbaar toch al gedaan.
Kom op, half oud F&F zit hier en is na ESF niet terug gegaan daarheen. Doe nou niet alsof ik iets compleet vreemds postte. Ik was alleen zo dom om het hardop uit te spreken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83995700
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wat voor snoepjes?
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lekker, heb je een verzamelschepzak van de Jamin heel toevallig?
Nou... ik heb lollies, dropfruitduo's, mentos (de witte mint versie) en fruitella.
pi_83995727
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wil je dit niet op mij betrekken ik zeg er nl wijselijk niets over en ga dat ook verder niet doen.
Ik betrek niks op jou. Die post is gericht aan DML, zij verwees naar een post met steun voor haar en ik neem aan dat je jouw post bedoelde
pi_83995751
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:24 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

Nou... ik heb lollies, dropfruitduo's, mentos (de witte mint versie) en fruitella.
Ik lust alles
pi_83995752
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:24 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

Oh alles is lekk0r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')