quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die WK boven clubvoetbal verkiezen, WK is leuk hoor, jammer (eigenlijk super kut) dat ze het niet gehaald hebben maar mensen die het nu helemaal jammer vinden dat het afgelopen is en zo.![]()
[ afbeelding ]
NEC
+1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen die plaatselijk amateurvoetbal (NEC) verkiezen boven hetgeen ons verbindt.
Ik kijk op tv ook alleen maar Champions League en het EK/WK. En dan vaak ook alleen de wedstrijden waarvan ik van te voren denk dat het enig niveau zal hebben.quote:
Wordt weer een afgang dit jaar, met FC Twente in de CL.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef escalatie het volgende:
[..]
Ik kijk op tv ook alleen maar Champions League en het EK/WK. En dan vaak ook alleen de wedstrijden waarvan ik van te voren denk dat het enig niveau zal hebben.
Alle Nederlandse clubs in de CL worden een afgang.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wordt weer een afgang dit jaar, met FC Twente in de CL.
iets met hunterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:10 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Er is maar 1 club die het aanzien waard is, en dat is Barcelona.
De rest:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb me nu alweer zin om weer een jaar dood te gaan ergeren aan ons aller Ajax. Omdat we waarschijnlijk weer tegen clubs als Excelsior gelijk gaan spelen, en daarna weer tweede worden
Maar ja, het blijft je club he
dit iddquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb me nu alweer zin om weer een jaar dood te gaan ergeren aan ons aller Ajax. Omdat we waarschijnlijk weer tegen clubs als Excelsior gelijk gaan spelen, en daarna weer tweede worden
Maar ja, het blijft je club he
Dit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef 9611Niels het volgende:
WKNederland-Brazilië
ClubvoetbalWillem 2 - de Graafschap
Ja dat maakt de Eredivisie de absolute topquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef zatoichi het volgende:
Sommige zeikerd hier kunnen wel gaan zitten afgeven op de eredivisie, maar Kuijt is ook ooit begonnen bij FC Utrecht en zo groot geworden...
Dat jullie nu 5 jaar later er pas achter komen dat een speler goed is
Elke 2 jaar ook goed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En sowieso, mensen die "WK >>>> Clubvoetbal" doen, worden al geil tussen de benen als Anky van Grunsven grijnst na haar zoveelste gouden medaille. Ze doen maar, laat hun maar lekker eens in de 4 jaar voetbal kijken.
Het zijn meestal toch de grootste zeikerds over supportersgedrag. Die kun je verder missen als kiespijn.
Liever niet eigenlijk.......eens in de 4 jaar kan ik die mongolen nog net tolereren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:09 schreef star_gazer het volgende:
Elke 2 jaar ook goed?
Het WK mag je wél emotioneel maken, maar club-voetbal niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef star_gazer het volgende:
Serieus, hoe moet je leven zijn als de zielige NL-competitie je emotioneel maakt
Met het huidige niveau is dat moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef star_gazer het volgende:
Serieus, hoe moet je leven zijn als de zielige NL-competitie je emotioneel maakt
Nou, ik werd anders verdomd emotioneel toen FC Twente 2 mei jl. voor het eerst in de geschiedenis kampioen werdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met het huidige niveau is dat moeilijk voor te stellen.
Dat kan, blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, ik werd anders verdomd emotioneel toen FC Twente 2 mei jl. voor het eerst in de geschiedenis kampioen werd
Precies van die mensen die meer op het dweilrokest gericht zijn en de polonaise lopen, maar wel gaan zitten zeiken dat het voetbal niet goed was als ze "maar" met 2-0 hebben gewonnen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En sowieso, mensen die "WK >>>> Clubvoetbal" doen, worden al geil tussen de benen als Anky van Grunsven grijnst na haar zoveelste gouden medaille. Ze doen maar, laat hun maar lekker eens in de 4 jaar voetbal kijken.
Het zijn meestal toch de grootste zeikerds over supportersgedrag. Die kun je verder missen als kiespijn.
De Premier League is een kunstmatige competitie die zichzelf uit de markt heeft geprijsd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Clubvoetbal -> Interlands
Kan niet wachten tot de PL weer begint
Vergeet de derde helft niet...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik kan niet wachten tot het normale voetbal weer begint. Eindelijk weer eens wedstrijden waarin normale spreekkoren als "kutsuarez, je moeder heeft een snor!!" te horen zijn in plaats van dat muggengezoem.
Echt, de sfeer in de stadions in NL is zoveel beter dan daar in Zuid-Afrika.
En nee, ik ben niet sarcastisch nu.
Jawel, maar daar gaat het niet omquote:
Ik kijk geen Eredivisiequote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, maar daar gaat het niet om.
Iedereen hier kijkt WK en Eredivisie. Punt is dat nepfans of supporters van slechte/kleine clubs het WK leuk vinden omdat ze dan niet zo alleen zijn en niet bang hoeven te zijn voor de tegenstander.
Voordat iemand zich überhaupt bewust wordt van een imago, is hij vaak al fan voor het leven. Landenteams is vaak maar gespeelde emotie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kijk geen Eredivisie
Maar ach ik snap dat mensen dat leuk vinden, het is vrij makkelijk om je verbonden te voelen met zo'n lokale club. Clubvoetbal heeft alleen nogal een negatief imago.
Maar.. Maar.. Jij bent een meisjequote:Op woensdag 14 juli 2010 02:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kijk geen Eredivisie
Maar ach ik snap dat mensen dat leuk vinden, het is vrij makkelijk om je verbonden te voelen met zo'n lokale club. Clubvoetbal heeft alleen nogal een negatief imago.
Ik vind het juist wel mooi dat zo'n WK zelfs mensen die normaal niets met voetbal hebben toch kan raken. Ik bedoel, ik was best depressief na die finale. Simpelweg omdat ik het met honderden anderen meemaakte.quote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 03:02 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Voordat iemand zich überhaupt bewust wordt van een imago, is hij vaak al fan voor het leven. Landenteams is vaak maar gespeelde emotie.
Daar heb ik met het Ned. elftal vrij weinig last van en ben het eigenlijk alweer bijna vergeten, zoals jij morgen ook weer waarsch. Met clubvoetbal werkt dat vaak toch wat anders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi dat zo'n WK zelfs mensen die normaal niets met voetbal hebben toch kan raken. Ik bedoel, ik was best depressief na die finale. Simpelweg omdat ik het met honderden anderen meemaakte.
En ach dat sommige van die mensen dan vage dingen gaan roepen of denken dat ze verstand van het (overigens zeer simpele) spelletje hebben moet je dan maar op de koop toe nemen
Je hebt iets langer om de teleurstelling te verwerken, tot het volgende EK/WKquote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 03:07 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Daar heb ik met het Ned. elftal vrij weinig last van en ben het eigenlijk alweer bijna vergeten, zoals jij morgen ook weer waarsch. Met clubvoetbal werkt dat vaak toch wat anders.
Dat laatste valt in veel gevallen reuze mee, maar generaliseren is sowieso een matig idee. Een beetje het verhaal dat iedereen zondag een Oranje dorpsidioot was voor de buis...quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hebt iets langer om de teleurstelling te verwerken, tot het volgende EK/WK
En ach van die mensen die echt zo passievol zijn over hun club... dat is meestal toch eigenlijk het enige van waarde in hun leven.
Ik doel dan op mensen met seizoenskaarten die ook alle uitwedstrijden bezoeken... geen waardeoordeel overigens. Ik vind het wel mooi dat mensen zo passievol kunnen zijn over het idee van hun club. Voor hen kan ik wel begrijpen dat het WK ze niet zoveel interesseert.quote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 03:10 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Dat laatste valt in veel gevallen reuze mee, maar generaliseren is sowieso een matig idee. Een beetje het verhaal dat iedereen zondag een Oranje dorpsidioot was voor de buis...
Ik ken vrij veel dat soort mensen en in veel gevallen hebben ook zij hebben gewoon genoeg andere zaken waar ze zich voor interesseren, studeren etc. Je schetst het beeld alsof fanatieke supporters 24/7 alleen maar met hun clubje bezig zijn en verder nergens naar omkijken.. Praktijk is vaak geheel anders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik doel dan op mensen met seizoenskaarten die ook alle uitwedstrijden bezoeken... geen waardeoordeel overigens. Ik vind het wel mooi dat mensen zo passievol kunnen zijn over het idee van hun club. Voor hen kan ik wel begrijpen dat het WK ze niet zoveel interesseert.
Maar sommige andere mensen... als je juicht voor je stad waarom dan niet voor je land?
Ik ben ze wel tegengekomen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 03:16 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik ken vrij veel dat soort mensen en ook zij hebben gewoon genoeg andere zaken waar ze zich voor interesseren, studeren etc. Je schetst het beeld alsof fanatieke supporters 24/7 alleen maar met hun clubje bezig zijn en verder nergens naar omkijken.. Praktijk is vaak geheel anders.
Oja, ik ken ze ook wel, maar zoals ik al zei kun je dat niet zo stellen voor alle fanatieke supporters.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben ze wel tegengekomen...
Maar punt is dat de passie soms zo diep gaat dat het heel vaak overslaat in haat voor andere clubs. En daar hoef je niet eens zo heel fanatiek voor te zijn. Kijk alleen maar naar de comments op voetbaluitslagen hier op FOK!... best om te lachen soms
En dat is dus minder tijdens een WK/EK, daarom is het voor mij leukerquote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 03:25 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Rivaliteit en tot op zekere hoogte haat is er altijd. .. Is een andere discussie en zal er altijd blijven.
Ik vind het eigenlijk niet relevant en geloof er niet in dat het voor iemand echt de beleving bepaalt. Je kunt hooguit het gezelliger vinden en voor de buis is het altijd veilig, maar je wilt niet weten wat er rondliep op het Wk in Duitsland qua hooligans uit Engeland, Polen etc. of eerder in Frankrijk, het EK in 2000 hier etc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:27 schreef Avey het volgende:
[..]
En dat is dus minder tijdens een WK/EK, daarom is het voor mij leuker
Nou voor mij dus welquote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 03:29 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet relevant en geloof er niet in dat het voor iemand echt de beleving bepaalt.
Omdat de harde kern van 100 supporters nu eenmaal veel verbaler is en inderdaad mafkezen zijn die elke vriendschappelijke uitwedstrijd tegen Heerhugowaardse Boys volgen, zegt dit niets over de 10 - 30.000 andere fans. Sterker nog, het is gewoon een uitje in het weekend voor de meeste, waarbij ze doordeweeks echt niet in de regen op de club te vinden zijn en het heel wat is als ze in het supportershome een biertje na de wedstrijd drinken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben ze wel tegengekomen...
Maar punt is dat de passie soms zo diep gaat dat het heel vaak overslaat in haat voor andere clubs. En daar hoef je niet eens zo heel fanatiek voor te zijn. Kijk alleen maar naar de comments op voetbaluitslagen hier op FOK!... best om te lachen soms
Je hebt het dan over een hele andere beleving dan waar het oorspronkelijke verschil over ging, maargoed voorlopig heb je ff niets meer met een eindtoernooi te schaften.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou voor mij dus wel![]()
Is een van de redenen trouwens.
Jij bent voor NEC he?quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:37 schreef GSbrder het volgende:
Ik zal ook nooit voor Vitesse juichen.
Scherpquote:
En juist van die 'dwazen' die elk onbenullig oefenpotje afgaan, heb je zelden iets te vrezen als maatschappij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat de harde kern van 100 supporters nu eenmaal veel verbaler is en inderdaad mafkezen zijn die elke vriendschappelijke uitwedstrijd tegen Heerhugowaardse Boys volgen, zegt dit niets over de 10 - 30.000 andere fans. Sterker nog, het is gewoon een uitje in het weekend voor de meeste, waarbij ze doordeweeks echt niet in de regen op de club te vinden zijn en het heel wat is als ze in het supportershome een biertje na de wedstrijd drinken.
Over de comments op andere ploegen, tsja... Die rivaliteit maakt het wel mooi eigenlijk.
Lekker ongecompliceerd en ongenuanceerd anderen afzeiken omdat ze tot het verkeerde kamp behoren werkt heel aanstekelijk en verbroederend. Ik zal ook nooit voor Vitesse juichen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef 9611Niels het volgende:
WKNederland-Brazilië
ClubvoetbalWillem 2 - de Graafschap
Klopt, maar het zijn wel het type mensen waar nos-supporters tijdens televisiebeelden van denken;quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:44 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
En juist van die 'dwazen' die elk onbenullig oefenpotje afgaan, heb je niets te vrezen als maatschappij.
Tja en toch blijf ik het raar vinden dat sommige mensen alleen voor clubvoetbal kiezen... je zou toch zeggen dat zij voetballiefhebbers zijn. Waarom zou je dan niet naar het allerhoogste voetbaltoernooi van de wereld kijken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 03:39 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Je hebt het dan over een hele andere beleving dan waar het oorspronkelijke verschil over ging, maargoed voorlopig heb je ff niets meer met een eindtoernooi te schaften.
De opblaasbare molentjes kunnen de kast weer ff in.![]()
De meeste fanatieke supporters leven ook wel aardig mee met het Nederlands elftal, maar speelt door het jaar heen natuurlijk een veel mindere rol in hun beleefwereld. Het 1 sluit het ander ook niet uit, maar clubvoetbal doet mij iig veel meer en heb toch bijna alles van het WK gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja en toch blijf ik het raar vinden dat sommige mensen alleen voor clubvoetbal kiezen... je zou toch zeggen dat zij voetballiefhebbers zijn. Waarom zou je dan niet naar het allerhoogste voetbaltoernooi van de wereld kijken?
Tja als je zo gaat kijken, dan is het afgelopen WK niet succesvol; iedere wedstrijd waren er rellen in verschillende steden... verhoudingsgewijs dus vele malen erger dan clubvoetbal...quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn wel het type mensen waar nos-supporters tijdens televisiebeelden van denken;
nou, in zo'n stadion lopen ook alleen maar mafketels rond die spreekkoren beginnen en bushokjes in elkaar slaan.
Mag er ook een reactie van iemand die het wel begrijpt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies van die mensen die meer op het dweilrokest gericht zijn en de polonaise lopen, maar wel gaan zitten zeiken dat het voetbal niet goed was als ze "maar" met 2-0 hebben gewonnen...
Het zijn meer carnaval liefhebbers dan voetballiefhebbers in het algemeen...
Goed van mij mag iedereen voetbal beleven zoals zij dat willen, alleen hebben nou zij juist altijd die vervelende gewoonte zicht te bemoeien met de clubsupporters...
Een clubsupporters ben je met heel je hard; je mist nauwelijks wedstrijden, hoe kou het ook is; je weet dat je teleurstellende wedstrijden zult zien, en meestal toch niets hebt aan het eind van het jaar, maar daarom ga je er ook niet naar toe.
De gemiddelde oranje supporter zal dat nooit begrijpen (en nogmaals, dat hoeft van mij ook echt niet) want die gaat toch pas vanaf de achtste finales naar oranje zitten kijken...
Onder deze streep de reacties van mensen die dit dus weer niet begrijpen
-----------------------
Quoten voor waarheid enzo. Vaak hebben die Oranjesupporters, of mensen die zelfs dan niet kijken, ook zo'n idee dat elke clubsupporter een hooligan isquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:10 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Mag er ook een reactie van iemand die het wel begrijpt?
Nee maar serieus, wat hierboven staat slaat gewoon de spijker op z'n kop. Natuurlijk juichen vrijwel alle clubsupporters ook voor Oranje, maar dat is dan ook een stuk beter dan mensen die om de twee jaar ineens 'supporter' worden.
En dan moet Nederland het wel eerst even goed doen, anders hebben diezelfde mensen niks met die "volgevreten vedetten die overbetaald worden om achter een bal aan te hollen". Succes is belangrijk, anders zijn ze er niet. Of ja, behalve de "echte Oranjefan" die ook bij Nederland - Andorra de sfeer komt proeven: Van voor, naar achter, van links, naar rechts...Omdat ze de sfeer bij de clubs veel te ruig vinden.
Een Jupiler League wedstrijd noemen als er duidelijk de Eredivisie wordt bedoeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Sparta - RKC, altijd leuk![]()
[ afbeelding ]
Afgelopen seizoen nog een Eredivisie wedstrijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef MB23 het volgende:
[..]
Een Jupiler League wedstrijd noemen als er duidelijk de Eredivisie wordt bedoeld
Je kan natuurlijk alleen iets hebben met clubs uit de provinciequote:waar je niks mee kán hebben![]()
quote:Gloryhunters
Afgelopen seizoen ja, dat is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen nog een Eredivisie wedstrijd
[..]
Je kan natuurlijk alleen iets hebben met clubs uit de provincie
[..]
![]()
Ja goh, ik zeg toch ook niet dat het kut is of zo, integendeel zelfs. Lees de OP eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef TeenWolf het volgende:
Valt niet op hoor dat zulke topics NA het WK voetbal worden geopend. Tijdens het WK wel lekker het Nederlands elftal kijken zeker.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef Thas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Ofyles2 zatoichi en andere Utrecht-supporters succes toewenst. Ton du Chatinier kan FC Utrecht nog verder de subtop inloodsen...quote:
Even een rondvraag:quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
ClubvoetbalAl die clubjes die bijna failliet zijn en beschamend presteren in Europa. Clubs waar de Nederlandse spelers op 1 hand zijn te tellen....nee, inderdaad...veel toffer dan zo'n fluttoernooitje om zo'n gouden bekertje
![]()
![]()
![]()
en toch is Eredivisie ook leuk ja
Hij had het natuurlijk over de Nederlandse clubs he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even een rondvraag:
FC Barcelona, Internazionale, AC Milan, Manchester United en Liverpool zijn toch clubs die weinig meer te makken hebben maar alsnog tot grootse prestaties komen?
Datquote:Op woensdag 14 juli 2010 04:04 schreef Kalebatz het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk, we gaan weer voor een plaats in de top 5
Nee joh een plaatje van een voetbalclub posten zonder opmerking of bijdrage aan de daadwerkelijke discussie is tegenwoordig een normale manier van sociale omgang!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, dat clubvoetbal brengt ook een soort autisme naar boven waar de honden geen brood van lusten.
omdat je niet alle spelers kan opnoemen , gloryhunterquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Fipotje het volgende:
Hoezo zou ik niet voor een buitenlandse club mogen zijn ?
Philips Sport Verenigingquote:
al geweest? ik 2 keer, kutclub.quote:
Ja, juichen voor Man United vanuit Nederland is ook afzien: http://www.independent.ie(...)rtyrdom-1386539.htmlquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef Thas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is ook niks mis met WK kijken, alleen wel met degenen die om de twee jaar ineens van voetbal houden. Of dus die klapmongolen die bij vriendschappelijke potjes met een bos wortels mee staan te hossen, maar die tijdens de reguliere competitie niet in dat stadion durven te komen omdat daar allemaal vieze arbeiderrrrs van die grove liedjes zingen en niet blijven zitten. Eng!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef TeenWolf het volgende:
Valt niet op hoor dat zulke topics NA het WK voetbal worden geopend. Tijdens het WK wel lekker het Nederlands elftal kijken zeker.
Had er afgelopen seizoen één die achter me ging zitten. In de rust vroeg hij: "Blijf je de hele wedstrijd staan?" Ik bevestigend antwoorden, wordt ie boosquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef Vasilevski het volgende:
Er is ook niks mis met WK kijken, alleen wel met degenen die om de twee jaar ineens van voetbal houden. Of dus die klapmongolen die bij vriendschappelijke potjes met een bos wortels mee staan te hossen, maar die tijdens de reguliere competitie niet in dat stadion durven te komen omdat daar allemaal vieze arbeiderrrrs van die grove liedjes zingen en niet blijven zitten. Eng!
van de andere cluppiesquote:
Omdat die voetbalbonden er als de dood voor zijn te dalen op de UEFA-vijfjarenranglijst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk over de Nederlandse clubs he.
Daarnaast horen die clubs allang niet meer te bestaan, maar de voetbalbonden doen er gewoon niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |