abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83991734

Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.

Twents volkslied:
quote:
Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Twentse Vlag

Informatie over Twente:
Twente is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel
omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. In het westen en noorden grenst het aan de
eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de
Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en
noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt
beschouwd.

Waar komt de naam Twente vandaan:
In oude geschriften is Twente achtereenvolgens terug te vinden als Tuianti (797), Tueanti (799), Thuehenti
(851), Tuente (11e eeuw) en tenslotte Twente of Twenthe. Voor de herkomst van deze naam zijn twee
theorieën gangbaar. De eerste en oudste gaat terug tot de 16e eeuw toen men Twente identificeerde als het
woongebied van de Germaanse stam de Tubanten die bekend was uit de Romeinse oudheid. De tweede
theorie is gebaseerd op de gelijkenis tussen de namen Twente en Drenthe. Zoals de naam Drenthe is
afgeleid van het telwoord drie, denkt men dat Twente is afgeleid van het woord twee. Vóór de elfde of
twaalfde eeuw grensden de gouwen Drenthe en Twente nog aan elkaar.

Geschiedenis:
De geschiedenis van Twente voor de vroege middeleeuwen is slechts fragmentarisch bekend. Er zijn vele
bodemvondsten gedaan die op permanente bewoning ver voor het begin van onze jaartelling wijzen. Tijdens
de eerste eeuwen van onze jaartelling vindt men de invloed van het Romeinse Rijk ook terug in Twente, dat
echter samen met overige noordwest-Germaanse streken Romeinse pogingen tot onderwerping steeds
met succes afsloeg.
*Voor de volledige geschiedenis van Twente kun je hier klikken*

Landschap:
Twente is buiten de grote steden een streek met grote landschappelijke kwaliteiten: het heeft een
kleinschalig coulisselandschap met belangrijke natuurgebieden (zoals het Lutterzand aan de meanderende
Dinkel en de heide op de Friezenberg bij Markelo), en veel groene landgoederen (Singraven, Weldam,
Twickel). De Hagmolenbeek bij het dorpje Beckum.

Bij Rijssen biedt de rivier de Regge mooie natuurgezichten.

Het gebied wordt van noord naar zuid door een heuvelrug doorsneden, waarvan de Tankenberg bij
Oldenzaal het hoogste punt is. Rond Ootmarsum, Denekamp, Nijverdal en Markelo liggen heuvelachtige
landschappen met vele bossen. Oud stedenschoon is vooral te vinden in het kleine Ootmarsum en in
mindere mate in Oldenzaal, dat wel een zeer belangrijke Romaanse basiliek (de Sint Plechelmusbasiliek)
heeft. Ook de stadjes Delden en Diepenheim hebben hun historische centrum en pittoresk aanzicht
behouden.

Engbertsdijksvenen bij vriezenveen.
Engbertsdijksvenen is een veengebied met fraaie heideterreinen en vennen. Het is een restand van het grote veenmoeras dat ooit het noordoosten van Nederland bedekte. Het veen heeft zich na de laatste ijstijd ontwikkeld, meer dan tienduizend jaar geleden. In de 15e eeuw zijn de monniken van het klooster in Sibculo begonnen met het afgraven van de Engbertdijksvenen. Dat was nog voor eigen gebruik. Maar de plaatselijke veenbazen zagen ook brood in de turfwinning.
In en om het gebied liggen ‘haren’, koppen van zand die uit de bodem opduiken. De eerste bewoners van de veenwildernis vestigden zich op zulke zandbulten. Midden in het natuurgebied ligt een haar van 15 ha groot, nog helemaal in oorspronkelijke staat. Dat betekent dat daar een veenpakket ligt van ongeveer 5 meter dik. Staatsbosbeheer heeft dit gedeelte in 1953 in beheer gekregen. De kunst is om het water vast te houden, om zo de veenvorming weer op gang te krijgen.
De Engbertsdijksvenen hebben de status van Wetland. Het is dan ook een eldorado voor (water)vogels én voor vogelliefhebbers. Er zijn drie wandelroutes uitgezet, die meer dan de moeite waard zijn.

Geologisch is Twente een van de interessantste gebieden van Nederland. Er komen aardlagen uit
verschillende perioden op een vrij klein gebied aan de oppervlakte. Bij Losser bevindt zich een
open steengroeve. Hengelo en Boekelo hebben zoutwinning.

Plaatsen in Twente:
Aadorp - Agelo - Albergen - Almelo - Azelo - Beckum - Bentelo - Beuningen - Boekelo (Enschede) - Boekelo
(Haaksbergen) - Borne - Bornerbroek - Brammelo - Breklenkamp - Bruinehaar - Buurse - Delden - De Lutte
- Denekamp - Deurningen - Diepenheim - Dulder - Elsen - Enschede - Enter - Eppenzolder - Fleringen -
Geesteren - Glane - Glanerbrug - Goor - Haaksbergen - Haarle - Harbrinkhoek - Hengelo - Hengevelde -
Herike - Hertme - Hezingen - Hoge Hexel - Holthuizen - Langeveen - Lattrop - Lemselo - Lonneker - Losser
- Mariaparochie - Mander - Manderveen - Markelo - Markvelde - Noord Deurningen - Notter - Nijverdal -
Oele - Oldenzaal - Ootmarsum - Oud Ootmarsum - Overdinkel - Rectum - Reutum - Rietmolen - Rijssen -
Rossum - Saasveld - Sint Isidorushoeve - Stepelo - Stokkum - Tilligte - Tubbergen - Usselo - Vasse -
Vriezenveen - Vroomshoop - Weerselo - Westerhaar - Wiene - Wierden - Ypelo - Zenderen - Zuna

Tukker Wall of Fame!
quote:
Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september

Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd .
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83991754
zo doe je dat dus Intelligence
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83991775
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

maar rond 00.00 is toch alles afgelopen qua muziek etc.? en we hebben zeker wel een leuke groep, maar niet iedereen heeft al vakantie, of maandag vrij of wil maandag vrijnemen...
ff herhalen voor San
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef Intelligence het volgende:
ZC is dit jaar tegelijk met MIVW ... dan is mijn keuze snel gemaakt, MIVW dus
MIVW = Men In VW?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83991837
Lambal haha ... pas die TT eens aan
Idd, Men in Volkswagen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:45:28 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83991931
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ff herhalen voor San
In dat geval is het gewoon pech en is OV de beste optie. Het programma duurt zondag tot een uur of drie, als ik het goed zie.

Edit: Op de camping duurt het tot een uur of drie, daarbuiten tot elf uur. Dus met het OV terug kan dan prima
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_83991945
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:42 schreef Intelligence het volgende:
Lambal haha ... pas die TT eens aan
Idd, Men in Volkswagen
dat wordt hem toch niet voor mij, helemaal naar Valkenburg vanavond de Polo ff op de krik, er lekt iets onder uit het motorblok, ff kijken hoe en wat... en nog ff APK+beurt regelen, moet voor 5 augustus
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83992007
APK weet ik wel een goed adres voor, kijken wel eerlijk, maar naaien je geen oor aan ...
Waar lekt hij dan? Laat maar ff weten ... morgen mini-vw meet bij mij voor de deur, allemaal autos klaar maken voor MIVW ... gaan denk ik met ongeveer 15 VAG auto's in colonne naar Valkenburg ... hopen op goed weer. En hopen dat mijn kaak en oor een beetje hersteld is
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:47:41 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83992015
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef Intelligence het volgende:
ZC is dit jaar tegelijk met MIVW ... dan is mijn keuze snel gemaakt, MIVW dus
pi_83992027
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

In dat geval is het gewoon pech en is OV de beste optie. Het programma duurt zondag tot een uur of drie, als ik het goed zie.

Edit: Op de camping duurt het tot een uur of drie, daarbuiten tot elf uur. Dus met het OV terug kan dan prima
je edit was mijn post net voor en in het weekend kun je niet fatsoenlijk van Haaksbergen naar Groenlo en terug, wat ik zo snel zie gaat dat met 3 verschillende, niet aansluitende, bussen ofzo
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83992085
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:47 schreef Intelligence het volgende:
APK weet ik wel een goed adres voor, kijken wel eerlijk, maar naaien je geen oor aan ...
Waar lekt hij dan? Laat maar ff weten ... morgen mini-vw meet bij mij voor de deur, allemaal autos klaar maken voor MIVW ... gaan denk ik met ongeveer 15 VAG auto's in colonne naar Valkenburg ... hopen op goed weer. En hopen dat mijn kaak en oor een beetje hersteld is
je kaak en oor? en VAG = VolkswagenAudiGroep toch? als je zeg maar voor de auto staat, naar het blok kijkt, dan lekt hij zeg maar iets rechts van het midden... APK+beurt wilde ik door oom van kameraad laten doen, vorig jaar goed bevallen, hopelijk heeft hij tijd voor de 5e!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:52:15 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83992160
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je edit was mijn post net voor en in het weekend kun je niet fatsoenlijk van Haaksbergen naar Groenlo en terug, wat ik zo snel zie gaat dat met 3 verschillende, niet aansluitende, bussen ofzo
Trein
pi_83992301
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Trein
er komt geen trein door Haaksbergen, daarvoor moet je naar Goor / Hengelo / Enschede
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:58:48 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83992370
Dat weet ik

Maar van daaruit kan je wel door naar Haaksbergen.
pi_83992506
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik

Maar van daaruit kan je wel door naar Haaksbergen.
bus naar Goor / Hengelo / Enschede, trein naar Groenlo, bus naar ZC en 's avonds hetzelfde ritje weer terug; dat gaat een aardige reis worden, helemaal qua tijd maar aangezien mijn ouders terug zijn vakantie en de ma van andere kameraad zo gek is om hem overal en nergens, wat voor tijd dan ook, op te komen halen lijkt me dat ook de optie die de rest kiest
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:05:21 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83992574
Wat is het probleem dan?
pi_83992680
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
Wat is het probleem dan?
dat de ouders vorig jaar toch niet zo behulpzaam bleken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83992733
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je kaak en oor? en VAG = VolkswagenAudiGroep toch? als je zeg maar voor de auto staat, naar het blok kijkt, dan lekt hij zeg maar iets rechts van het midden... APK+beurt wilde ik door oom van kameraad laten doen, vorig jaar goed bevallen, hopelijk heeft hij tijd voor de 5e!
quote:
Omstreeks 03.00 uur zou bij dezelfde horecagelegenheid een vechtpartij gaande zijn. Er werden twee personen aangehouden. Een 21-jarige man uit Borne wordt verdacht van mishandeling van een 23-jarige Hengeloër. Een 22-jarige man uit Saasveld wordt verdacht van het mishandelen van een 19-jarige man uit Borne. Beide mannen zijn voor verder onderzoek ingesloten op het politiebureau.
Vandaar nog een zere kaak en oor
VAG = idd de Volkswagen Groep (VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche, Lamborghini)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:13:04 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83992817
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat de ouders vorig jaar toch niet zo behulpzaam bleken
Net zeg je nog wat anders
pi_83992958
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:10 schreef Intelligence het volgende:

[..]

[..]

Vandaar nog een zere kaak en oor
VAG = idd de Volkswagen Groep (VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche, Lamborghini)
en welke van de 4 personen ben jij?
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Net zeg je nog wat anders
ik zeg dat het zo zou kunnen, in mijn ogen... nu afwachten of de ouders dat zelf ook vinden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:21:35 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83993137
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]
en de ma van andere kameraad zo gek is om hem overal en nergens, wat voor tijd dan ook, op te komen halen lijkt me dat ook de optie die de rest kiest
Dit klinkt mij toch anders in de oren dan dat je het nu over laat komen
pi_83993185
Ik ben 23, mijn zwager is 22
Maar kort uitgelegd, wij zaten met een groep bij de Bios tegenover NY te chillen tot een paar dronken lui ruzie zochten ... boel gesust, ik er tussen gaan staan ... tot zon wijf weer begon te mekkeren, en terwijl ik met dat wijf aan t praten ben word ik zonder dat ik wat zie, laf van achter neergeslagen op mijn kaak/oor.... moment dat ik weer wat zie is iedereen aan t knokken en ben ik er ook weer op gesprongen ... 30 sec later stonden er 20 agenten.
Alles staat op camera van NY dus het word wel duidelijk wie wie slaat... ik ben iig nog niet klaar met die kneus die mij zomaar neer hoekte, en mensen die mij irl kennen weten dat ook Aan mij heb je op zon moment de verkeerde
pi_83993197
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit klinkt mij toch anders in de oren dan dat je het nu over laat komen
dat zal dan wel aan mij liggen, ben niet zo scherp vandaag ander onderwerp dan maar!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:36:02 #23
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_83993744
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

kutverbinding onie
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:57:28 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83994587
Paardrijden
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 juli 2010 @ 13:15:55 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_83995375
Leu
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_83995645
Wouter inderdaad zwaar kut...

Justin
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83996210
Wat is er met de layout?
pi_83996287
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:37 schreef Intelligence het volgende:
Wat is er met de layout?
hier is niks aan de hand?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83996956
Tuurlijk ... kaarten winnen voor tim berg ergens in duitsland blijk ik al op vakantie te zijn.

Joodels !
pi_83997223
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:54 schreef Mdrop het volgende:
Tuurlijk ... kaarten winnen voor tim berg ergens in duitsland blijk ik al op vakantie te zijn.

Joodels !
verkopen!

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83997577
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:37 schreef Intelligence het volgende:
Wat is er met de layout?
was ff een test van een paar seconden zo te lezen

kameraad smste net, vanavond ff onder de Polo duiken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83997865
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

verkopen!

Ga ik ook zeker wel doen, en opzoek naar kaarten wanneer ik wel kan.
pi_83998041
Hoi!

Ik ben mijn kamer aan het opruimen. En ik maak er alleen maar een grotere zooi van
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 juli 2010 @ 14:20:00 #34
Rawr
pi_83998068
Hoi Famsiebamsie
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_83998143
Hey dritzbitz!
pi_83998153
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef Fems het volgende:
Hoi!

Ik ben mijn kamer aan het opruimen. En ik maak er alleen maar een grotere zooi van
Femke je bent lekker bezig dus?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83998358
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef Fems het volgende:
Hoi!

Ik ken het, wordt eerst altijd een bende .

* Mdrop wil klagen over niet-nederlandse mensen met muziek in de trein .
pi_83998713
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Femke je bent lekker bezig dus?
Hahaha, ja! Alleen waar ik de zooi nu ga laten weet ik nog niet!
pi_83999079
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:34 schreef Fems het volgende:

[..]

Hahaha, ja! Alleen waar ik de zooi nu ga laten weet ik nog niet!
je hebt nu een grote berg met 'mag weg' / 'nog op te ruimen' in je kamer?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83999107
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je hebt nu een grote berg met 'mag weg' / 'nog op te ruimen' in je kamer?
Ik vind weggooien zo moeilijk! Maar mijn boekenkast is opgeruimd!
pi_83999164
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:43 schreef Fems het volgende:

[..]

Ik vind weggooien zo moeilijk! Maar mijn boekenkast is opgeruimd!
ik moet in mijn vakantie (over 2 weken) ook maar een keer door m'n kamer en dan echt dingen weg gaan gooien, want ik bewaar volgens mij de meest onzinnige dingen en heb nog stapels met studieboeken van de HBO, kijken wat ik daar mee ga doen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83999827
Zijn er hier ook lui uit Borne?
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 15:00:29 #43
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_83999861
Goedemiddag
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:01:56 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_83999960
Middag

Net terug van het paard en hij liep gewéldig
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 juli 2010 @ 15:02:39 #45
Rawr
pi_84000012
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Intelligence het volgende:
Zijn er hier ook lui uit Borne?
Ik heb er m'n eerste 7 jaren gewoond
pi_84000051
Selma
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 15:13:42 #47
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84000517
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
Selma
Hey Remco
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 juli 2010 @ 15:14:23 #48
Rawr
pi_84000560
Selma
pi_84000576
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Hey Remco
hoe is het daar?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84000815
Zo, bijna klaar! Nu maar even douchen! opruimen is warm
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 15:23:14 #51
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84000993
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
Middag

Net terug van het paard en hij liep gewéldig
San

Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:25:21 #52
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84001073
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:23 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

San
Hee Selma
pi_84001125
als ik me nu bedenk wat voor 'kleine' klusjes ik nog graag wil gaan doen in m'n vakantie, ben ik volgens mij al 1 van de 3 weken kwijt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:33:24 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84001482
Mooie Schwartzwalder Fuchs heb je gepost, Sel
pi_84003114
waar is iedereen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84003123
Werken
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 16:19:01 #57
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84003887
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
waar is iedereen?
Ik was net ff douchen
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_84004092
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik was net ff douchen
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoe is het daar?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84004680
totale schade ZC geschat op ¤ 1.000.000, waarvan ruim ¤ 700.000 voor de leverancier van de tenten...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:34:28 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84004737
Flink bedrag.
pi_84004795
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
Flink bedrag.
ja, schrok er best van! nu maar proberen tenten te regelen bij andere leveranciers... en van de grote tent wordt een buitenpodium gemaakt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84005814
Wat een feest in Amsterdam, we proberen het museumplein niet eens op te komen, zo vol.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84006167
huis
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:30:07 #64
148588 rulerofdeath
pi_84007684
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een feest in Amsterdam, we proberen het museumplein niet eens op te komen, zo vol.
ik zie het nu op tv. donders wat een volk
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_84009467
Joo !, hardlopen is ook wel dodelijk deze dagen .
pi_84009504
Zo, weekend. Alleen nog maar feestjes voor de rest van de week
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_84009958
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, weekend. Alleen nog maar feestjes voor de rest van de week
Beter is dat , moet nog t/m donderdag (Maybe vrijdag nog presenteren) en dan heb ik ook eindelijk vakantie .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:27:31 #68
148588 rulerofdeath
pi_84012294
zometeen halve abraham zetten bij een kameraad. de dakdragers heb ik al op de auto
pi_84012315
Terug van een lange dag

ik had cursus, na mijn modellen gedaan te hebben
mocht ik gewoon op haar klanten werken, ik heb gewoon volledig mee gefunctioneerd in die zaak.

incl brazilian wax mee mogen kijken
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:29:52 #70
148588 rulerofdeath
pi_84012370
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Assiej het volgende:
Terug van een lange dag

ik had cursus, na mijn modellen gedaan te hebben
mocht ik gewoon op haar klanten werken, ik heb gewoon volledig mee gefunctioneerd in die zaak.

incl brazilian wax mee mogen kijken
beetje naar een kut te staren
pi_84012683
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

beetje naar een kut te staren
Ja was best leuk, staren naar de brazilian wax dan he
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:40:50 #72
148588 rulerofdeath
pi_84012814
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ja was best leuk, staren naar de brazilian wax dan he
dat kan ik me voorstellen ... ow die wax, ja ook wel
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:41:43 #73
148588 rulerofdeath
pi_84012850
hoe lang moet je een cursus volgen?
pi_84012880
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dat kan ik me voorstellen ... ow die wax, ja ook wel
Hehe

Er was zelfs een man die gebeld had een keer met de vraag of ze hem ook konden harsen onderin what tha fuck
pi_84014595
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
Hehe

Er was zelfs een man die gebeld had een keer met de vraag of ze hem ook konden harsen onderin what tha fuck
En waarom zou dat niet kunnen .

Voor de Eredivisie Live kijkers: FC Emmen - Fc Twente live op EL1 tot 22.15 !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:24:15 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84014789
Zwarte Cross gangers, post hier even datum en tijdstip van arriveren, dan kunnen we meeten
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:28:35 #77
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_84015010
Hoi, en doei.
God wat ben ik druk de laatste tijd

Maaaaaaar, ik heb de sleutel van mn kamer!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_84015505
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nice, al lees je het niet ,, wanneer ga je nou 'echt' verhuizen ?
pi_84016091
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe lang moet je een cursus volgen?
Alleen a.s. vrijdag nog
pi_84016144
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet kunnen .

Voor de Eredivisie Live kijkers: FC Emmen - Fc Twente live op EL1 tot 22.15 !
Als er alleen maar vrouwen werken, beetje vies idee, alsof je een beauty escort service bent
pi_84016492
zo, terug, en weer weg
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:02:31 #82
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_84016621
moin

rip oma
The Outside Agency
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 21:18:20 #83
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84017366
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi, en doei.
God wat ben ik druk de laatste tijd

Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_84017653
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef haakon het volgende:
moin

rip oma
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:25:38 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84017748
quote:
moin

rip oma
Sterkte
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:31:42 #86
213010 haakon
pi_84018106
thnx..

zat er wel aan te komen, is beter zo

change the subject:
zondag zwarte cross
The Outside Agency
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 21:46:19 #87
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84018983
Gecondoleerd Machiel. Sterkte
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † dinsdag 13 juli 2010 @ 21:47:08 #88
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84019045
Ow sorry, spuit 11 dat ik ook ben
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:49:38 #89
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_84019213
Wat is het broerig.
Morgen waarschijnlijk weer noodweer in het Oosten.

Opnieuw kans op noodweer in oosten

Hou er dus rekening mee morgen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:58:46 #90
213010 haakon
pi_84019778
tijd voor nieuw bier
The Outside Agency
pi_84020380
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef Assiej het volgende:

[..]

Als er alleen maar vrouwen werken, beetje vies idee, alsof je een beauty escort service bent
Zeer begrijpelijk .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:11:31 #92
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_84020497
Als het doorgaat krijgen we morgen NOOOOODWEER.

F2 winden. Da's hoger dan 150km/h

http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_84020593
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:

Ik zorg dat ik na 12 uur geen ov meer nodig heb.
pi_84020674
woow...heavy
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:16:50 #95
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_84020744
Als het zo doorzet als ze nou denken wil je morgen idd niet op straat zijn. Ik moet werken. Hopen dat ik thuis kan komen.
pi_84021194
Terug in Deventer, wat een fucked up gaaf feest
Op een gegeven moment kwamen er allemaal mensen die op de foto wouden, meer dan 200 gemaakt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84021408
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Terug in Deventer, wat een fucked up gaaf feest
Op een gegeven moment kwamen er allemaal mensen die op de foto wouden, meer dan 200 gemaakt
Nice, welk feest en foto's ergens online, Picasa ofzo?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:36:17 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84021765
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:

Jeetje

Ik hoop dat deze voorspelling niet uit gaat komen.
pi_84023001
quote:
moin

rip oma
Gecondoleerd, sterkte de komende tijd
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:01:52 #100
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_84023318
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jeetje

Ik hoop dat deze voorspelling niet uit gaat komen.
Ik ook niet.
Dan komt er nog voor veel meer miljoenen schade.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:03:01 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84023382
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Dan komt er nog voor veel meer miljoenen schade.
Hoe groot is de kans dat wat er voorspeld wordt, morgen gebeurt?

Want ik moet morgen om half zes met de trein en dat zie ik niet zo zitten met onweer
pi_84023591
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat wat er voorspeld wordt, morgen gebeurt?

Want ik moet morgen om half zes met de trein en dat zie ik niet zo zitten met onweer
Ligt eraan waar je heen moet...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:09:41 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84023770
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je heen moet...
Gelderland
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:10:57 #104
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_84023838
Woensdag 14 juli.. herhaling van zetten?

Blijf daar kijken.
En ook in dat forumonderdeel bij "De atmosfeer staat op ontploffen"
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:18:07 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84024288
Ik zit inderdaad te kijken. Maar goed, ik weet niet in hoeverre die voorspellingen accuraat zijn, dus ik hoop op een goede afloop.

Maar ik ga morgen iig op stal de nodige voorzorgsmaatregelen treffen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:25:08 #106
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_84024700
Ik hoop ook dat het flink minder uitvalt dan nu gedacht wordt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:31:37 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84025110
Ja, want de kans dat de boom bij stal nu wel werkelijk omgaat, is heel groot. En de kans dat ZC terrein helemaal plat gaat, ook
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:34:04 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_84025251
Ja dat moeje niet hebben.
Succes allemaal morgen.
Ik ga nu slapen. Morgen maar eens zien.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:35:29 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84025320
Komt wel goed denk ik...

Morgen heb ik rond een uur op stal afgesproken, maar ik ga 's ochtends eerst eens bellen dat er weer noodweer op komst is. Dan moet die boom maar meteen weg.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:49:31 #110
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84026105
Morgen naar Frankrijk goeie timing, heerlijk met vrienden chillen in het zuiden daar, bier, chicks, wiet, allessszzz.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_84026222
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen naar Frankrijk goeie timing, heerlijk met vrienden chillen in het zuiden daar, bier, chicks, wiet, allessszzz.
Robin in de bak voor 5 jaar vanwege drugsbezit
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:54:47 #112
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84026391
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Robin in de bak voor 5 jaar vanwege drugsbezit
Robin slaat politieagent en nu wel goed, robin vlucht.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_84027258
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Nice, welk feest en foto's ergens online, Picasa ofzo?
Huldiging
Heb nog geen account, zal morgen eens rondkijken wat er zoal mogelijk is
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84027394
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Huldiging
Heb nog geen account, zal morgen eens rondkijken wat er zoal mogelijk is
Oké, picassa en/of Flickr werken mooi al heeft picassa natuurlijk een veel beter programma.
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:31:02 #115
148588 rulerofdeath
pi_84027792
Gecondoleerd Machiel
pi_84028233
Zo, net terug van abraham zetten, alleen maar halve liters gehad.
  woensdag 14 juli 2010 @ 01:13:19 #117
148588 rulerofdeath
pi_84029149
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, net terug van abraham zetten, alleen maar halve liters gehad.
ik moest een halve abraham zetten. Ik heb alleen maar pijpjes gehad
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 juli 2010 @ 01:15:57 #118
Rawr
pi_84029207
Gecondoleerd, Machiel.
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2010 @ 02:06:30 #119
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_84030051
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:40:41 #120
148588 rulerofdeath
pi_84031790
Goedemorgen
pi_84032045
Mogge. Verrot. Brak. Hele rug is één 3-graads brandwond.
pi_84032338
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Samzz het volgende:
Zwarte Cross gangers, post hier even datum en tijdstip van arriveren, dan kunnen we meeten
zondag, 12.00-13.00
quote:
moin

rip oma
gecondoleerd met dit verlies Machiel...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84032360
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Samzz het volgende:
En de kans dat ZC terrein helemaal plat gaat, ook
ja, als het vandaag weer gaat stromen vrees ik ook het ergste voor ZC

goedemorgen trouwens :"W
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:32:41 #124
148588 rulerofdeath
pi_84032804
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge. Verrot. Brak. Hele rug is één 3-graads brandwond.
vanavond verkoeling
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:33:50 #125
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84032829
Vanmmidag naar het zonnigeeee zuideh.
pi_84032858
goede morguh
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_84032927
gisteren het linkerdeurpaneel gefikst bleek dat de speaker 'gescheurd' is, dus die z.s.m. vervangen. ook ff gekeken waar het blok lekt, lijkt van een bout+ring bij de bak-olie te komen...

en als het allemaal meezit heb ik over 2 weken een opgeknapt setje wintervelgen met z.g.a.n. all-season banden, een nieuwe APK en nieuwe audio (deurspeakers, hoedenplankspeakers en tweeters)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84033450
nu maar hopen dat er niet teveel aan het licht komt met de APK / beurt gok dat de distributieriem vervangen moet worden, die gaat al 62.000 km mee...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:24:30 #129
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_84034251
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Nice, al lees je het niet ,, wanneer ga je nou 'echt' verhuizen ?
Morgen gaan mn ouders erheen om te schilderen, en zaterdag ga ik erheen met de laatste spullen die ik dan als het goed is ook in mekaar ga zetten.
Heel augustus ben ik waarschijnlijk nog wel veel in Enschede, ouders die op vakantie gaan, waardoor ik op huisdieren moet passen etc. Maar ben wel van plan al een beetje te gaan wonen daar dan.

En begin van het schooljaar trek ik er dus 'echt' in
|| justdiggit.org ||
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:24:53 #130
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_84034269
Vloerbedekking uitzoeken
|| justdiggit.org ||
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:02:46 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84035618
Ja hoi

Zin in 't weekend
pi_84035732
Sanshine

ik hoop dat het allemaal doorgaat dit weekend aangezien er vandaag weer dikke storm voorspeld wordt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84036233
Ik ben nog zoek naar een nieuwe lcd tv, ben nu uitgekomen op de Samsung Syncmaster P2470HD. Voor 250 euro heb ik een 24 inc full hd tv. Deze is gewoon voor mn slaapkamer.

Iemand toevallig nog andere opties?

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 11:40:56 ]
pi_84037317
Zeau, foto's naar hyves uploaden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84037393
composetje van Hertz gaat straks in de Polo, dat moet gewoon goed gaan klinken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:44:34 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84037507
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Sanshine

ik hoop dat het allemaal doorgaat dit weekend aangezien er vandaag weer dikke storm voorspeld wordt
Hee, Remco

Ik ook. De voorspellingen zien er niet goed uit. Supercel en zo...
pi_84037662
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hee, Remco

Ik ook. De voorspellingen zien er niet goed uit. Supercel en zo...
ik ga zondag pas, dus na vandaag hebben ze nog ff tijd om weer op te bouwen etc.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84037685
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben nog zoek naar een nieuwe lcd tv, ben nu uitgekomen op de Samsung Syncmaster P2470HD. Voor 250 euro heb ik een 24 inc full hd tv. Deze is gewoon voor mn slaapkamer.

Iemand toevallig nog andere opties?
die kosten ook niet meer zoveel
pi_84038046
Goedemorgen ... mijn pc op het werk is vandaag overleden

Die storm mag van mij wel komen ... kan t wel gebruiken...
Gisteren ook weer een einzer beplakt met stickers en verlaagd ... alles voor MIVW Moet alleen vanavond een Cabrio afstellen ... om 19.15 ... ff de voorspelling in de gaten houden

En dit moet ik gewoon delen ... iemand op marktplaats bied 300 eur voor een motorblok uit 1 van mijn autos... ik heb die auto voor veeeeel minder gekocht Ik heb echt 3x zitten lezen of hij echt 300 zei
pi_84038366
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef Intelligence het volgende:
En dit moet ik gewoon delen ... iemand op marktplaats bied 300 eur voor een motorblok uit 1 van mijn autos... ik heb die auto voor veeeeel minder gekocht Ik heb echt 3x zitten lezen of hij echt 300 zei
je gaat hem dus verkopen?

en dit weet jij vast wel; wat is de maat van de (standaard)deurspeakers van een Polo 6N2? ik dacht zelf 10cm, maar dat klopt volgens mij niet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:01:26 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84038395
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik ga zondag pas, dus na vandaag hebben ze nog ff tijd om weer op te bouwen etc.
Moeilijk opbouwen als er niks op te bouwen is he
pi_84038414
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja, ik hoop voor iedereen dat het gewoon door kan gaan
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:02:22 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84038435
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook van harte!
pi_84038441
Hoi,, knip.
pi_84038480
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef Mdrop het volgende:
Hoi,, knip.
Die niet weten wat ze waarop bieden?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84038582
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

dan maken ze gewoon alles open-air
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

uiteraard hoop ik dat ook!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:06:53 #147
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_84038635
Hoi
|| justdiggit.org ||
pi_84038655
Nath
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84038696
Nathalie

is het gelukt met vloerbedekking uitzoeken?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:08:41 #150
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_84038711
David
Remco
|| justdiggit.org ||
pi_84038731
PaFiPo, * ReMcOrE zoekt plaatje...

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84038758
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
PaFiPo, * ReMcOrE zoekt plaatje...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84038893
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84038929
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Ik vond het er zo grappig staan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039017
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik vond het er zo grappig staan
hihi
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84039031
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hihi
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039071
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

pi_84039089
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:20:51 #159
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84039158
3 uur rijden weeeeh.
pi_84039197
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef Robinhoo het volgende:
3 uur rijden weeeeh.
Succes en sterkte
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:22:44 #161
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84039230
sterkte? met bier drinken ofwa
pi_84039241
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Robinhoo het volgende:
sterkte? met bier drinken ofwa
Met whatever
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039275
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef Robinhoo het volgende:
3 uur rijden weeeeh.
waar ga je heen dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:24:26 #164
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84039286
Frankrijk en dan Lloret.
pi_84039336
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:24 schreef Robinhoo het volgende:
Frankrijk en dan Lloret.
Met bier en wiet
En het slaan van een agent en dan vluchten
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039385
owja, dat las ik vanmorgen

have fun kerel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84039419
Dan wordt het mooi rustig in ToF, met mensen op vakantie
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039485
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop3uur

Als de rode lijn over Twente gaat dan hebben we een groot probleem
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:29:39 #169
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84039516
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Met bier en wiet
En het slaan van een agent en dan vluchten
Wheheh.
pi_84039544
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Lijkt inderdaad midden Nederland + oosten te worden...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039631
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan wordt het mooi rustig in ToF, met mensen op vakantie
ik heb alleen nog maar een weekendje Lommel gepland eind juli, verder ben ik hier af en toe wel te vinden tijdens mijn vakantie denk ik
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:

we're fucked
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84039760
Pfff, het is nog warm en klam ook
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039803
Komende week 48 uur ingeroosterd op het werk
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039853
Kan iemand even in het twents dit intikken?

Hallo hoe is het allemaal in schone tukker kabouterland
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_84039874
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:

Goeindag, hoe hej't in 't mooie tukkerland?

t kan vast nog wel platter

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 12:38:34 ]
pi_84039927
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:

Moi, hoe hej't da in 't mooin tukkerse laand?
Ofzo
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039940
dit moet al voor verbazing zorgen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_84039958
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039972
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Moi, hoe hej't da in 't mooin tukkerse laand?
Ofzo
Moi, hoe hej't d'r met in 't mooin tukkerse laand

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 12:40:32 ]
pi_84039975
Heb zin in moos
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84039985
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb zin in moos
Met rupsen ?
pi_84039994
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Moi, hoe hej't d'r met in 't mooin tukkerse laand
Mag ook
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84040009
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Met rupsen ?
Nee, met worst
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84040134
quote:
Leef je uit
pi_84040249
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Leef je uit
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84040272
quote:

zeeland?
pi_84040316
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

zeeland?
Wat is een zeeland?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84040837
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wat is een zeeland?
heeft ie in zn ondertitel staan
pi_84041298
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die niet weten wat ze waarop bieden?
Je bent te snel , ging over een ander topic maar had niet door dat ik in een verkeerd tabblad zat op mijn mobiel.

Morgen wil ik verdomme zwemmen al moet het binnen , binnen-zwembaden zijn toch 'gewoon' open als het mocht gaan onweren?
pi_84041385
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

heeft ie in zn ondertitel staan
Het was een grapje
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84041430
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef Mdrop het volgende:
binnen-zwembaden zijn toch 'gewoon' open als het mocht gaan onweren?
volgens mij wel

gvd, klasgenoot heeft cijfer voor belasting-examen al terug, een 7.3 (en dat zonder les gevolgd te hebben, maar samen iets aan zelfstudie gedaan!) maar ik heb nog niks gehoord van de docent
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84041492
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Je bent te snel , ging over een ander topic maar had niet door dat ik in een verkeerd tabblad zat op mijn mobiel.

Morgen wil ik verdomme zwemmen al moet het binnen , binnen-zwembaden zijn toch 'gewoon' open als het mocht gaan onweren?
Ga er maar van uit dat die zwembaden ook dicht gaan...mocht het inslaan op het zwembad en er gaat was mis
pi_84041555
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ga er maar van uit dat die zwembaden ook dicht gaan...mocht het inslaan op het zwembad en er gaat was mis
Buiten kan ik nog berijpen, maar binnen zou het eigenlijk net zo veilig moeten zijn als een bedrijfspand of iets dergelijks, toch?
pi_84041673
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je gaat hem dus verkopen?

en dit weet jij vast wel; wat is de maat van de (standaard)deurspeakers van een Polo 6N2? ik dacht zelf 10cm, maar dat klopt volgens mij niet
Geen flauw idee, www.vwforum.nl al gekeken?
Mijn smaak auto's is: Alles strippen en een dikke motor erin Dus ook speakers eruit.
Maar ben eerst met de auto van mn vriendin bezig (de komende 1.5 jaar nog wel) voor ik weer aan zoiets kan beginnen...

Het stond sowieso op de planning om dit motorblok te verkopen, is komt iets heeeeel speciaals in namelijk ... rijden er momenteel maar iets van 3 van, waarvan geen in europa.
Maar kwam tijdens mijn, verveling-tijdens-reinstallatie bui, nog een andere motor tegen ... dat is nog nooit in een Charade gelegd, en heeft 40 ~ 50pk meer, tegen 12kg meer gewicht. Dus dat ben ik nu ook aan het overwegen. Gelukkig weet ik iemand die beide op voorraad heeft, en ook nog eens in de buurt woont ... dus binnenkort ff meten of dat uberhaupt past

Heb net fotos op internet gevonden van de auto van een vriend van me ... die is dit weekend met 240 op de Nordschleife in de muur gegleden ... wat heeft die een geluk gehad ... dat zet soms wel weer tot denken aan, is het wel zo slim wat we allemaal doen
pi_84041755
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Buiten kan ik nog berijpen, maar binnen zou het eigenlijk net zo veilig moeten zijn als een bedrijfspand of iets dergelijks, toch?
Vroeger toen ik nog op de camping stond, toen moesten we eruit toen het ging onweren (jaa camping idd)
Dus ja, bel even naar het zwembad voor duidelijkheid ?
pi_84041774
hmmm, meet anders thuis het rooster dat in het deurpaneel zit wel even op, die is ongeveer even groot als de speaker als dat ruim meer is dan 10cm, zal de speaker wel 16,5cm zijn ofzo

heb alleen geen idee of het Hertz composetje van m'n kameraad met 10 of 16,5 deurspeakers is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84041794
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Intelligence het volgende:
Heb net fotos op internet gevonden van de auto van een vriend van me ... die is dit weekend met 240 op de Nordschleife in de muur gegleden ... wat heeft die een geluk gehad ... dat zet soms wel weer tot denken aan, is het wel zo slim wat we allemaal doen
Kost het daar ook zo belachelijk veel geld als op de nurburgring wanneer je het 'circuit meubilair' vernield?
pi_84041796
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Geen flauw idee, www.vwforum.nl al gekeken?

Rolkooi erin maken, hebben we bij de Opel ook gedaan.
pi_84041818
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Douchen is toch ook gevaarlijk? Inslaan op de grond in de wijk, geleiding via waterleidingen? Of is dit een gevalletje mythbusters?
pi_84041908
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Kost het daar ook zo belachelijk veel geld als op de nurburgring wanneer je het 'circuit meubilair' vernield?
250 eur voor de vangrail is wat mij verteld is ... op een auto waar al 60.000 in zit valt dat wel mee Daarbij heeft natuurlijk de sleepwagen m nog weer naar buiten moeten rijden. Zelf hadden ze al een aanhanger mee, in het verleden daar al een keer een blok opgeblazen
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Rolkooi erin maken, hebben we bij de Opel ook gedaan.
T ding is uit zichzelf erg en erg stevig, als je de schade ziet ... zou je niet denken dat t zo hard gegaan is. Zijn geluk is dat hij achterwaarts erin gegleden is, toen is rond gegaan, en nog een paar keer wat heeft aangetikt ... dan rem je wel wat langzamer af
pi_84041968
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Douchen is toch ook gevaarlijk? Inslaan op de grond in de wijk, geleiding via waterleidingen? Of is dit een gevalletje mythbusters?
Dat is een keer onderzocht
De uitkomst weet ik niet meer

Edit: PaFiPo
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84041996
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Intelligence het volgende:

[..]

250 eur voor de vangrail is wat mij verteld is ... op een auto waar al 60.000 in zit valt dat wel mee Daarbij heeft natuurlijk de sleepwagen m nog weer naar buiten moeten rijden. Zelf hadden ze al een aanhanger mee, in het verleden daar al een keer een blok opgeblazen
[..]

T ding is uit zichzelf erg en erg stevig, als je de schade ziet ... zou je niet denken dat t zo hard gegaan is. Zijn geluk is dat hij achterwaarts erin gegleden is, toen is rond gegaan, en nog een paar keer wat heeft aangetikt ... dan rem je wel wat langzamer af
Dan nog, erg onverstandig, als je ziet wat er met auto's gebeurd die frontaal crashen met 60 blijft er soms al weinig van over.
pi_84042149
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Intelligence het volgende:
Oke dat is nog 'te doen', op de nurburgring betaal je de vangrail per meter, weet zo de prijs niet maar echt belachelijk duur + dat je daar al je leven waagt door er te starten, paar keer een rondje gemaakt met +/- 250 op de rechte stukken en nog komen ze je aan alle kanten voorbij .
pi_84042197
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Dan nog, erg onverstandig, als je ziet wat er met auto's gebeurd die frontaal crashen met 60 blijft er soms al weinig van over.
Tis zijn keus, om het ding wat dat betreft origineel te laten ... originele interieur zit er ook gewoon in, en op de 1/8e mijl rijdt hij wel in de 8 sec Moet zelfs naar de hoge 7 kunnen als het blok goed was geweest
pi_84042235
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Oke dat is nog 'te doen', op de nurburgring betaal je de vangrail per meter, weet zo de prijs niet maar echt belachelijk duur + dat je daar al je leven waagt door er te starten, paar keer een rondje gemaakt met +/- 250 op de rechte stukken en nog komen ze je aan alle kanten voorbij .
Hij is eraf gevlogen met 240 ... in de bocht auto brak uit toen hij net naar de 5 schakelde
pi_84042264
ik wil m'n cijfer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84042290
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil m'n cijfer
8 ... alsjeblieft
pi_84042343
Goedemiddag vanuit het zonnige Frankrijk
Turn the world into your dance floor.
pi_84042357
Niemand vindt de dames op de PaFiPo leuk?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84042365
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef norich het volgende:
Hey
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84042396
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef Intelligence het volgende:
Hij is eraf gevlogen met 240 ... in de bocht auto brak uit toen hij net naar de 5 schakelde
Lelijk, er gebeurd zoveel op die dagen, gemiddelde was dacht ik 3 auto's op een zondag ofzo , maar heeft hij er zelf lichamelijk nog wat aan overgehouden dan?
pi_84042405
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef Intelligence het volgende:

[..]

8 ... alsjeblieft
als het dat echt wordt, dan drink ik er vanavond een biertje op!
quote:
Henrike
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84042469
quote:
Goedemiddag
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Lelijk, er gebeurd zoveel op die dagen, gemiddelde was dacht ik 3 auto's op een zondag ofzo , maar heeft hij er zelf lichamelijk nog wat aan overgehouden dan?
Alleen een bult op zijn hoofd, zijn vrouw zat er naast en die had verder niks. Ze hadden ook geen helm op e.d. Heb hem al gezegd dat hij echt vies veel geluk gehad heeft
pi_84042573
Hoe is het in Nederland?
pi_84042614
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef norich het volgende:
Hoe is het in Nederland?
Kutweer straks
Verder veel te warm
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84042678
Is het weer nieuwe lay-out tijd?
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 juli 2010 @ 13:38:21 #217
Rawr
pi_84042757
De verveling... zucht
pi_84042778
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De verveling... zucht
Ga zwemmen
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 juli 2010 @ 13:39:56 #219
Rawr
pi_84042864
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ga zwemmen
pi_84042909
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Of ga ehhhhh in de Herengracht springen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84043170
quote:
pi_84043260
37 graden hier en het zwembad is dicht
pi_84043320
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef norich het volgende:
37 graden hier en het zwembad is dicht
37
pi_84043459
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

37
Is maar een paar graden meer dan hier hoor.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84043798
het lagedrukgebied hangt nu ongeveer boven België...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84043833
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
het lagedrukgebied hangt nu ongeveer boven België...
Hmhm
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84043976
Oja heerlijk wat er nog komen gaat, iedereen de zandzakken al vol:

http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=24uur
pi_84044049
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Mdrop het volgende:

Blij dat ik 3 hoog woon
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84044250
Ik woon op de begane grond, maar wel een klein trapje Alleen een tering dikke boom achter huis staan ... van mij mag hij vallen, is de tuin wat schoner ... verhuizen willen we ook wel dus laat maar komen
pi_84044332
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Mdrop het volgende:

[ afbeelding ]

en die vlek is niet ingezoomd?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84044365
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Dat mag ik toch wel hopen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84044469
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Nee, gewoon 'overall' beeld van Nederland, zie de link.
pi_84044487
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat mag ik toch wel hopen
want de "landkaart" lijkt niet ingezoomd...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84044498
Ding is totaal niet betrouwbaar ...
pi_84044522
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Nee, gewoon 'overall' beeld van Nederland, zie de link.
dus die vlek wordt echt zo gigantisch groot en knalrood in het midden?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84044541
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

want de "landkaart" lijkt niet ingezoomd...
Indd.. Als dit echt zo komt, dan verzuipt half Nederland
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84044622
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
dus die vlek wordt echt zo gigantisch groot en knalrood in het midden?
Voor zover je buienradar wil geloven wel.
pi_84044672
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:12 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Voor zover je buienradar wil geloven wel.
is dat nog een beetje betrouwbaar dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84044737
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

is dat nog een beetje betrouwbaar dan?
Vaak lijkt het wel te kloppen met de locatie van regen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84044786
Vaak wel ja , ik gebruik het zeer regelmatig tijdens werk en (helaas) klopt het meestal wel.
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 juli 2010 @ 14:16:01 #241
Rawr
pi_84044821
Het is hier nu nog zonnig en niet bewolkt
pi_84044828
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:15 schreef Mdrop het volgende:
Vaak wel ja , ik gebruik het zeer regelmatig tijdens werk en (helaas) klopt het meestal wel.
Mja, maar als dit klopt... Dan worden er extremen bereikt vandaag.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84044838
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is hier nu nog zonnig en niet bewolkt
Hier is iets bewolking
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84044897
quote:
Offtopic: jij woont toch in Albergen? is Broekhuis nog een beetje een betrouwbare/goede autodealer?

Ik bedoel dat hij je niet naait qua onderdelen enzo?
pi_84044972
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier is iets bewolking
ZIt hier nog volop in de zon met de laptop dus mij hoor je (nog) niet klagen .
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Offtopic: jij woont toch in Albergen? is Broekhuis nog een beetje een betrouwbare/goede autodealer?
Betrouwbaar wel ja, al is het meer een demontage bedrijf dan autodealer.
pi_84044994
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Vaak lijkt het wel te kloppen met de locatie van regen
quote:
dit is volgens Meteox de stand om 17.00:
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=2010&maand=07&uur=15&minuut=00&dag=14&id=634147138163039273&type=expbld

bewegend beeld tot 17.00:
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84045054
Daar lijkt Twente toch aardig te ontkomen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045085
quote:
Aan de websites te zien (Vooral codering) zijn meteox en buienradar gewoon van de zelfde eigenaar.
pi_84045301
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar lijkt Twente toch aardig te ontkomen
maar de staart van het gebied draait telkens iets bij, dus kan best zijn dat het hele gebied dwars over NL trekt, dus ook over Twente
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Aan de websites te zien (Vooral codering) zijn meteox en buienradar gewoon van de zelfde eigenaar.
Buienradar deed net niet hier, Meteox wel dus die maar gebruikt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84045366
Jo
pi_84045376
As
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045480
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
Jo
Assiej
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84045487
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
As
Dav
pi_84045497
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
Jo
Joo, ben je op MSN?, moet een naam van iemand uit (Denk ik) oldenzaal hebben .
pi_84045501
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Assiej het volgende:

[..]

Dav
Hoe maakt u het?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045504
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Assiej
Remco
pi_84045528
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Joo, ben je op MSN?, moet een naam van iemand uit (Denk ik) oldenzaal hebben .
Ik zit 24/7 op msn
pi_84045557
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik zit 24/7 op msn
Hoax
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045580
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef Assiej het volgende:
Ik zit 24/7 op msn
Helemaal niet, was net 'toevallig' op msn en je was er niet .
pi_84045627
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Stalker
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045645
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hoe maakt u het?
Wel aardig, daar ?
pi_84045655
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef Assiej het volgende:

[..]

Wel aardig, daar ?
Ook, ook
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045664
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stalker
Tja je moet wat, verder waren er ook geen mensen uit oldenzaal online dus vandaar .
pi_84045670
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Mdrop het volgende:

[..]

True, Ik beken... ik kom net uit de stad
pi_84045733
De atmosfeer staat op ontploffen #349: We gaan eraan !

daar staan ook wat andere plaatjes in...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84045742
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Tja je moet wat, verder waren er ook geen mensen uit oldenzaal online dus vandaar .
Hehehe
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045751
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ook, ook
Mooi om te horen

Al je foto's aan het inlijsten voor op je slaap kamer ?

@Mdrop, nou vraag dan op msn
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:34:42 #268
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84045779
Ik ga, tot over 10 dagen.
pi_84045787
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
Kan hier niet op 2 adressen tegelijk (Lang leve mac ), en ik moet even wat dingen regelen voor het werk .
pi_84045802
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
Robin, veel plezier
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045832
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mooi om te horen

Al je foto's aan het inlijsten voor op je slaap kamer ?

Hehe, nee
Ik ga denk ik eens oriënteren voor een online fotoalbum
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84045844
quote:
check je later, homies 4 life, later!

have fun
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84045862
quote:
Doe je best daar ginds, en tot dan !
pi_84046409
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:34 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Kan hier niet op 2 adressen tegelijk (Lang leve mac ), en ik moet even wat dingen regelen voor het werk .
doe je het via PM ?
pi_84046413
ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar wat er komen gaat

zit wel binnen, met alles potdicht (en waar nodig stekkers eruit) etc. maar kan er aan de andere kant ook wel van genieten...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84046455
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef Assiej het volgende:
doe je het via PM ?
Als jij 24/7 online bent spreek ik je nog wel aan, het heeft niet zo heel veel drukte hoor .
pi_84046472
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hehe, nee
Ik ga denk ik eens oriënteren voor een online fotoalbum
facebook ? haha

Flickr ? staat ook veel op aan eigen 'amateur' dingen
tenzij je wilt om foto's te verkopen zodat mensen het bij je kunnen bestellen oid..
pi_84046476
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:48 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Als jij 24/7 online bent spreek ik je nog wel aan, het heeft niet zo heel veel drukte hoor .
Does gek, verveel me nu toch
pi_84046555
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Assiej het volgende:
Does gek, verveel me nu toch
Ik zal je PM'n maar volgens mij kan ik niet meer PM'n ofzo , heb ook meerdere mensen rondom een inkoopactie een bericht gestuurd en geen reactie en hoorde gisteren via IRC dat ze niets hadden ontvangen

Stuur je binnen vijf minuten .
pi_84047069
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik zal je PM'n maar volgens mij kan ik niet meer PM'n ofzo , heb ook meerdere mensen rondom een inkoopactie een bericht gestuurd en geen reactie en hoorde gisteren via IRC dat ze niets hadden ontvangen

Stuur je binnen vijf minuten .
Ik heb nog niks dus ik weet niet of je al wat gestuurd hebt?
(zie tijd post)
pi_84047257
goede middag, nog nieuws?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_84047450
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag, nog nieuws?
qua weer? of in het algemeen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 juli 2010 @ 15:12:54 #283
Rawr
pi_84047529
Gaap.
pi_84047673
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Assiej het volgende:
Ik heb nog niks dus ik weet niet of je al wat gestuurd hebt?
(zie tijd post)
Dat bedoel ik dus, heb je 'allang' gestuurd, kun je enkel 'geband' worden in gebruik PM?
pi_84047750
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, heb je 'allang' gestuurd, kun je enkel 'geband' worden in gebruik PM?
heb ik nog nooit van gehoord
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84048403
voorlopig cijfer binnen: 6,9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84048535
pi_84048590
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:35 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
dat was om 15.00?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84048616
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Geen 8 ?"
pi_84048711
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Geen 8 ?"
na een 4,9 en een 4,8 voor de vorige 2 pogingen vind ik een 6,9 goed genoeg
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84048789
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Zeker weten
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84048880
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zeker weten
heb nu 2 jaar theorie achter de rug en door dit cijfer sta ik op 7 van de 10 vakken gehaald volgend jaar de andere 3 volgen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84048937
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

heb nu 2 jaar theorie achter de rug en door dit cijfer sta ik op 7 van de 10 vakken gehaald volgend jaar de andere 3 volgen...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84048944
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Oke, je hebt gelijk .
pi_84049113
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Nice!
pi_84049175
heeft een blok lang zelfstudie samen met een klasgenoot z'n vruchten meer dan afgeworpen!

* ReMcOrE is best trots op zichzelf
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84049194
ff volmaken trouwens...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84049342
3 posts to go

en nog 1 uur werken vandaag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84049355
maak ik hem dan vol, of wil iemand anders dat graag?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84049374
laatste kans!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84049379
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: