Gewoon, een hele snelle editquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
wtf is nou weer een ninja edit..?
edit; ja ik ben een noob
Dat heb ik eens gelezen hier ergens op Fok , vond het wel grappig klinkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
wtf is nou weer een ninja edit..?
edit; ja ik ben een noob
Goed, helemaal geen problemen meer gelukkig! Ga je nog naar de cross?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
GotC, hoe is het inmiddels met je voet?
he wat fijn van je voetquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef GotC het volgende:
Goed, helemaal geen problemen meer gelukkig! Ga je nog naar de cross?
Ik ken daar wel snackbar het Kikkertje , bestaat die nog?quote:
Ja, maar onder een andere naam met een andere eigenaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ken daar wel snackbar het Kikkertje , bestaat die nog?
Euh...oei, ik heb nog niet echt het woord kinderlokker hoeven uitleggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef tuintegel het volgende:
Iemand hier een idee hoe ik mijn kind het best kan uitleggen wat een kinderlokker is zonder haar bang te maken ? Lovechild , jij hebt kinderen ouder als mini .. hoe deed jij dat?
Er is een buurmeisje dat rondverteld dat er een kinderlokker rondloopt in zwart pak en kinderen vermoordleuk ....
Of moet ik dan toch echt in subforum OUD zijn![]()
Het is ook al heel lang geleden hoor, zeker tien jaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ja, maar onder een andere naam met een andere eigenaar.
Mijn dochter vraagt altijd door.. Ze neemt niet zomaar iets aan hoe jong ze ook is. Ik wil ook niet liegen dat het verzonnen is, maar ze is te jong om het zo hard te horen... Moeilijk..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...oei, ik heb nog niet echt het woord kinderlokker hoeven uitleggen.
Wel natuurlijk uitgelegd dat ze nooit met iemand mogen meegaan zonder dat aan ons te vragen. Ook niet voor jonge poesjes/hondjes etc. Ook niet als diegene zegt dat wij het goedvinden. Wat natuurlijk niet garandeert dat ze dat ook echt niet doen want ze gaan ook van het plein af nadat wij hebben gezegd dat het niet mag![]()
Als ze het concreet zouden vragen zou ik denk ik zeggen dat het wel voorkomt dat er mensen zijn die kinderen iets zouden willen aandoen maar dat die kans dat hen dat gebeurt niet zo heel erg groot is. Ik moet wel zeggen dat die van mij mijn uitleg altijd erg makkelijk voor waar aannemen. Ze zouden niet snel vragen wat zo iemand dan met kinderen wil doen. Ik zou denk ik wel een beetje aansturen op de gedachte dat dat meisje haar fantasie heeft gebruikt. Dat ze dus gewoon iets verzonnen heeft. Dat moet ik mijn kinderen wel regelmatig vertellen.
Loopt er daadwerkelijk een man in een zwart pak kinderen te lokken om ze te vermoorden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mijn dochter vraagt altijd door.. Ze neemt niet zomaar iets aan hoe jong ze ook is. Ik wil ook niet liegen dat het verzonnen is, maar ze is te jong om het zo hard te horen... Moeilijk..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Loopt er daadwerkelijk een man in een zwart pak kinderen te lokken om ze te vermoorden?
Waarschijnlijk niet, dús is het verzonnen. Dat bedoelde ik.
Lol!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Zwart/wit pak, maar toch...
[ afbeelding ]
Erg leuke film ookquote:
Dat is niet leuk,.... mijn mooie kleur .. waar ga je heen!quote:
Geen zorgen, zomer is nog niet voorbij. Toen ik terug kwam van Tunesië begon ik ook beetje te vervellen maar uiteindelijk toch weer een tintje bij gekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
AAAARRRGGGHHHH ik ben aan het vervellen!
Voorlopig weinig tijd... tenzij de weekenden echt fantastisch zijn.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Geen zorgen, zomer is nog niet voorbij. Toen ik terug kwam van Tunesië begon ik ook beetje te vervellen maar uiteindelijk toch weer een tintje bij gekregen.Gewoon naar het strand/tuin etc waar je bruin wilt worden.
jullie zijn traag!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:01 schreef GotC het volgende:
Nou, we hebben ons doel voor de avond gevonden: Zo snel mogelijk, zo veel mogelijk flessen wijn leeg. 1e was in een klein uurtje leeg. 2e is bijna leeg
. (om 22:15 begonnen)
Yeah ik ook! En ik wil nooit meer oranje wordenquote:
Leuk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
een heeeelegoede morgen!
Morgen eiiiindelijk naar de notaris om m'n huis op m'n naam te laten schrijven
ohhh!! nu snap ik em pas!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook niet meer om oranje nicknaam vragen, duurt veel te lang voor je weer zwart ben, gebruik wel zelf een oranje UI of zo.
Hier nog een, dan trekt RB gewoon zelf weer een oranjeshirt aan , .... voorlopig houd ik mijn huidige shirtje weer. Doet het altijd goed in een Den Haag topic hahahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook niet meer om oranje nicknaam vragen, duurt veel te lang voor je weer zwart ben, gebruik wel zelf een oranje UI of zo.
* Barretje80 kijkt sipquote:
want je huurde het eerst en nu kon je het kopen? of was hij soms ook van je ex??quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
een heeeelegoede morgen!
Morgen eiiiindelijk naar de notaris om m'n huis op m'n naam te laten schrijven
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier nog een, dan trekt RB gewoon zelf weer een oranjeshirt aan , .... voorlopig houd ik mijn huidige shirtje weer. Doet het altijd goed in een Den Haag topic hahaha
020 jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:11 schreef SolidasRock het volgende:
ik herken het shirtje niet zo, welke club is dat? Lijkt op Ajax? (kijk nooit voetbal behalve EK en WK)
Je vergeet een Tquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
* CaLeX inster Flame, troll en doodsverwensing
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
* CaLeX instert Flame, troll en doodsverwensing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |