Juist! (mijn vrienden waren overigens wel blij...)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
De Vraag is alleen " wat is enigszins"
want alles voor een ander doen en laten ( zoal mij is overkomen) is ook niet goed.. dan moet je na die periode jezelf weer terug vinden.. en dat is een klus!!
"Enigzins" is dus niet alles voor een ander doen en laten. Maar ook niet voor jezelf alleen leven, dat werkt ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
De Vraag is alleen " wat is enigszins"
want alles voor een ander doen en laten ( zoal mij is overkomen) is ook niet goed.. dan moet je na die periode jezelf weer terug vinden.. en dat is een klus!!
Dan was de liefde of het einde daarvan misschien niet zo heftig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee ... Ik heb alleen geen liefdesverdriet gehad of althans niet zoals jullie beschrijven.
Hier breekt de zon alweer doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis weer hard aan het regenen hier in Laak
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef tuintegel het volgende:
Oh ja wel , ik lieg , ik heb een stille verliefdheid wat betreft meneer A_Anaal. Dat geeft wel hartpijn
Oeps sorry tuintegel, was mijn nooit bedoeling om te verklappen op fok!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja.... nou is het niet stiekem meer
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef tuintegel het volgende:
Hij wil niet met mij trouwen , hij heeft zijn grote liefde al
Als hij met haar zou willen trouwen, zou ze er toch geen hartenpijn van hebben?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oeps sorry tuintegel, was mijn nooit bedoeling om te verklappen op fok!
Je weet zelluf dat vrouwen elk logica missenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als hij met haar zou willen trouwen, zou ze er toch geen hartenpijn van hebben?
Helemaal waar! Nee hoor , ik draag A_A wel een warm hart toe .quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet zelluf dat vrouwen elk logica missen
Welnee, dat is niet waar. Maar vertel eens: welke vrouw/meisje heb je nu? Pics graag via PMquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:48 schreef Marvelous het volgende:
Mijn vrienden zijn altijd benieuwd met welke vrouw/meisje ik nu weer aan kom zetten
Ach het was maar een (heel flauw) grapje .quote:
Wil je alleen van de mooiste?? Of van allemaal een foto?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, dat is niet waar. Maar vertel eens: welke vrouw/meisje heb je nu? Pics graag via PM
Als het van allemaal een foto moet zijn ben je de hele week nog bezig en dat kan ik je niet aandoen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wil je alleen van de mooiste?? Of van allemaal een foto?
Straks maar lekker Shaft en Pulp Fiction kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
Wat is het stil hier .. iedereen avonddienst , leuke dingen doen?
Huldiging kijken. Geloof dat als we t WK gewonnen hadden, Nederland vandaag echt totaal ontregeld was geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
Toch wel erg mooi (en stiekem een beetje ontroerend) die beelden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Huldiging kijken. Geloof dat als we t WK gewonnen hadden, Nederland vandaag echt totaal ontregeld was geweest
ik ben leuk aan het werkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef tuintegel het volgende:
Hij wil niet met mij trouwen , hij heeft zijn grote liefde al
Oeh , helemaal mee eens !!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
We kunnen toch met ze 3-en trouwen en samenwonen
weet je zeker dat je op vrouwen valt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet iemand toevallig welke serie van Voetbalvrouwen er nu op tv is? Ik vind het toch wel grappig
Oh als je besluit de dvd-box aan te schaffen met alle seizoenen mag ik 'm dan van je lenen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet iemand toevallig welke serie van Voetbalvrouwen er nu op tv is? Ik vind het toch wel grappig
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
weet je zeker dat je op vrouwen valt?
Oh ja, je schreef Voetbalvrouwen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
zie trouwens nu dat het gooische vrouwen is hahhaa
Mooi he, ik weet niet eens wat die Morelo voor werk doet maar een voetballer is het niet hahaha.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ja, je schreef Voetbalvrouwen.
Ik had het over de dvd-box van Gooische Vrouwen. Heb dat al een paar keer voorbij zien komen de laatste tijd, dus ik had helemaal niet door dat je het verkeerd schreef
edit; ik moet leren lezen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:14 schreef tuintegel het volgende:
Dat zijn inderdaad echte vrouwenseries alhoewel... Ik ga na Flashforward aan seizoen 7 van 24 beginnen.
Tenzij het weer mooi weer wordt , dan lig ik aan het strand of in het zwembad!
er is een cliffhanger!(naja, min of meer danquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Als jullie Flashforward hebben afgekeken kan je dan ff melden of het seizoen netjes wordt afgerond of dat er een cliffhanger is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |