abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93285063
O+ O+ O+

Moooooi!
pi_93299425
Ja ik ga er wel wonen. Ik heb echt getwijfeld of het het nog wel waard is, maar aan de andere kant, er heeft zoveel werk in gezeten, en ik moet gewoon de zin en pracht er weer van inzien.

Ik ga wel in het buitenland werken, maar ben in het weekend wel gewoon thuis (vrijdag t/m zondag). Vlieg op Maandag heen en Vrijdag terug.
pi_93496189
Ola!

Live vanuit Geneve! Zaterdag heb ik mijn banken overgebracht, en mijn eettafel, het word nu al een echt huisje! Ik zal even kijken of ik mijn telefoon hier ergens kan aansluiten.
pi_93497021
Ziet er mooi uit Shanna! De vloer is echt opgeknapt! En de rest prachtig <3

Ook goed om te horen dat je een nieuwe baan hebt :) Er zit weer een stijgende lijn in!
pi_93762228
Volgend weekend gaat mijn vader weer in mijn huis werken, en dan kan ik hopelijk binnenkort in ieder geval een housewarming houden, ik kan nog niet over zolang het gezeik nog voortgaat..

Maar mijn banken zijn over, mijn eettafel is over, en heb ik dit weekend in elkaar gezet, en gewaxt, dit is het resultaat geworden;

Ik ben er erg blij mee, maar smaken verschillen heb ik gemerkt haha....
  maandag 7 maart 2011 @ 12:05:13 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93763761
Ik vind 'm helemaal gaaf Shanna!!!
pi_93776540
Me too :Y

Welk gezeik? Zijn ze nu nog aan het mieren? :(
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 12:52:15 #208
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_94041202
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Volgend weekend gaat mijn vader weer in mijn huis werken, en dan kan ik hopelijk binnenkort in ieder geval een housewarming houden, ik kan nog niet over zolang het gezeik nog voortgaat..

Maar mijn banken zijn over, mijn eettafel is over, en heb ik dit weekend in elkaar gezet, en gewaxt, dit is het resultaat geworden;

[ afbeelding ]

Ik ben er erg blij mee, maar smaken verschillen heb ik gemerkt haha....
Hebben ze er gerechterlijk gezien nog steeds dan geen vrede mee ? :( -O-

Ik vind die tafel zelf niet zo, de houtkleur en die "vlekken" erop trekken mij niet zo
Wat voor materiaal is het eigenlijk gemaakt ? Het lijkt wel sloophout o.i.d.
pi_94042312
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef Vonkenboer het volgende:

Ik vind die tafel zelf niet zo, de houtkleur en die "vlekken" erop trekken mij niet zo
Wat voor materiaal is het eigenlijk gemaakt ? Het lijkt wel sloophout o.i.d.
Dat zijn kaasplanken geweest Vonkie, op deze planken hebben jarenlang de kazen liggen rijpen, de plaats waar de kaas heeft gelegen is nog heel goed te zien, ik hoop wel dat de lucht er inmiddels wel uit is getrokken
pi_94043775
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef exlurker het volgende:

[..]

Dat zijn kaasplanken geweest Vonkie, op deze planken hebben jarenlang de kazen liggen rijpen, de plaats waar de kaas heeft gelegen is nog heel goed te zien, ik hoop wel dat de lucht er inmiddels wel uit is getrokken
Nou zeg dat wel :X :D
pi_94099709
Nee die planken ruiken niet haha...........
En ik wilde perse die planken, om het een geleefde look te geven, en zoals ik al eerder zei, smaken verschillen, maar hij is echt heel leuk (zeker in het echt haha!).

Heb nog wat foto's. Douche installatie hangt nu, afzuiginstallatie werkt ook goed. Mijn vader is door zijn rug gegaan, en heb gezegd niet te gaan werken, maar is toch gegaan.

Heeft gisteren de doucheinstallatie gedaan, en de spotjes geinstalleerd, geeft meteen een mooier licht! Zal de foto's even uploaden.

Slaapkamer is ook zo goed als leeggeruimd, volgend weekend gaan we de was/kleding kamer in orde maken... Gaat nu wel een beetje de goede kant op.

Leuk voordeel ook van werken in Geneve, ik werk voor een Zwiters bedrijf, betaal zwitserse belasting, en daardoor heb ik gedurende 7 maanden elke maand 1000 euro netto extra bovenop mijn salaris! Helemaal blij mee!!! Kan ik mooi ook meteen goed afwerken!
pi_94100051
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef Ml-etje het volgende:
Me too :Y

Welk gezeik? Zijn ze nu nog aan het mieren? :(
Ik zal hier vanavond even op ingaan. De stand van zaken mbt die mensen!
pi_94104535
Doe maar een update :Y

Het schiet gelukkig wel op en die extra centjes zijn harstikke fijn :*
pi_94151535
Tafel nogmaals, dit keer met een normale camera.

Doucheinstallatie

Spotjes

Slaapkamer gelukkig bijna leeg, kunnen we die ook stucloop vrij maken!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vonkenboer op 15-03-2011 18:43:29 (Plaatjuh gefixt, Vonkenboer) ]
pi_94164154
Wow _O_ Gaaaaaaf! Vooral de badkamer, dat beton cirre (toch) is echt mooi en volgens mij superglad.
pi_94188936
Ik vind de tafel super!!
En die stoelen erbij! ben toch wel een beetje jaloers.
Alleen die krukjes met dierenvelletje vind ik dan wat minder, maar zoals je zegt.. smaak afhankelijk!
;)
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_94190015
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de krukjes ook leuker had verwacht bij de tafel, maar ik wil er ook nog een kleed onder, dus wie weet scheelt het. Het zijn wel hele leukjes krukjes, alleen niet bij de tafel. Die witte stoelen hebben altijd bij mijn ouders gestaan, en ik heb er 3 meegenomen.

Ik heb er nog eentje over?
pi_94237959
:X
zou wel een stoeltje erbij willen, we willen bij onze eettafel allemaal verschillende "boeren"stoelen...
Maar gaat 'm denk ik niet worden. Onze verbouwing zuigt ons financieel gezien helemaal leeg :|W

maar de tafel is toch wel groot genoeg voor 3 stoelen?
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_94239622
Ja, maar ik heb 4 stoelen. Je mag hem van mij gratis hebben hoor.
pi_94240196
Je tafel is echt heel erg gaaf!! En de douche ziet er ook relaxed uit!
pi_94269423
Mooi huisje hoor :Y. En goed dat je doorgezet hebt. Mag ik vragen wat je nu kwijt bent geweest aan verbouwen? (dus uitbesteden).

Ben toevallig ook aan het kijken om een zelfde soort project te starten (herenhuis uit 1896!), moet alleen nog heel veel van de vraagprijs af en er zit een pand boven dat behoorlijk vervallen is :{.

Dus tvp voor wat ideeen :P
pi_94279173
Ik had 30.000 euro beschikbaar voor de hele verbouwing, en de spullen. Het enige wat ik uitbesteed heb is het schilderwerk, de badkamer (beton-cire), en het stuccen van de muren.

Mijn vader heeft een heel nieuw electranetwerk aangelegd, nieuwe waterleidingen, nieuwe cv installatie, en nieuwe gasleidingen. Hij heeft een volledig afzuigsysteem aangelegd. Daar hoefde ik geen manuren voor de betalen.

Maar die 30.000 euro is al een tijdje op. Dus hoe breed je je schatting ook maakt, het blijft moeilijk. Als ik geen handige vader had gehad, had ik het nooit kunnen betalen als je kijkt wat hij allemaal gedaan heeft, die manuren nekken je.
pi_94420331
Douche is nu klaar!

En de WCdeur hangt er ook in.

Sorry, dat was het voor dit weekend.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 07:41:52 #224
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_94456674
Zo'n douchekop heb ik ook, daar ga je veel plezier aan beleven als je CV ketel genoeg druk kan leveren :). Waar is dat gat voor net onder je radiator? Is dat voor de vloerverwarming of voor een stopcontact? In beide gevallen is het een rare plek :)

Had je nu trouwens het kort geding gewonnen of verloren?
pi_94457022
Mooi geworden zeg :Y lekker makkelijk schoonmaken ook zonder tegels :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')