Laat mij eens raden, ik denk het aansluitpunt voor de aardingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:41 schreef Bisamrat het volgende:
Waar is dat gat voor net onder je radiator? Is dat voor de vloerverwarming of voor een stopcontact? In beide gevallen is het een rare plek
Is dat verplicht tegenwoordig? Heb vorig jaar ook mijn badkamer vernieuwd, maar nergens aarding toegepast (behalve in de stopcontacten)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:34 schreef exlurker het volgende:
Laat mij eens raden, ik denk het aansluitpunt voor de aarding
Alle metalen delen, aansluitpunten en vloer in de badkamer horen aangesloten te zijn op een Centraal Aard Punt (CAP), die verplichting bestaat al jaren, zie ook Elektra in de badkamer - Alles over de zone indelingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Is dat verplicht tegenwoordig? Heb vorig jaar ook mijn badkamer vernieuwd, maar nergens aarding toegepast (behalve in de stopcontacten)voordeel van het zelf klussen.
Maar wat voor iets komt er dan op te zitten als de wandcontactdoos voor aarding is bedoeld?
Maar een designradiator, mits deze is aangesloten met flexibele leidingen. EN geisoleerd is opgehangen hoeft niet nogmaals aan een CAP te liggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef exlurker het volgende:
[..]
Alle metalen delen, aansluitpunten en vloer in de badkamer horen aangesloten te zijn op een Centraal Aard Punt (CAP), die verplichting bestaat al jaren, zie ook Elektra in de badkamer - Alles over de zone indeling
Vol verwachting klopt ons hart...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Zal snel reageren, en updaten!! Promised!
En dan bel jij niet eens even aanquote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef R2R het volgende:
Ben ook nieuwsgierig, ik rijd er wel eens langs en dan vraag ik het me elke keer af.![]()
Zag nu een pand met allemaal dichtgetimmerde ramen, was wel een benedenwoning dus niet het appartement in kwestie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |