De dames staan op de kiek.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fotos hebt gemaakt? En dan bedoel ik niet van het speedbootje
Inderdaad...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Die rondvaarttoch was zo'n slecht idee nog niet, bij nader inzienDe spelers genieten ervan maar zeggen wel allemaal 'wat als we de beker hadden meegebracht...' En al die mensen die nu bij de grachten staan, als dat op het Museumplein moet staan is dat nogal krapjes denk ik
Zelfde denk ik, maar dan met nog veel meer mensen.... ik vind het toch wel mooi om te zien hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het enige wat ik me dan afvraag is wat ze allemaal nog extra moeten doen mochten ze ooit wel een keer winnen?
Dat gebeurt toch niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het enige wat ik me dan afvraag is wat ze allemaal nog extra moeten doen mochten ze ooit wel een keer winnen?
Ja hoor. Alle computersystemen deden het. Dus aardig wat werk kunnen doen.quote:
Vooralsnog niet. Maar ik blijf hoop houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zelfde denk ik, maar dan met nog veel meer mensen.... ik vind het toch wel mooi om te zien hoor.
C4fijne werkdag gehad?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef Etcetera het volgende:
Ze hebben wel wat gewonnen, het is alleen niet dat wat we wouden dat er gewonnen werd
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alle computersystemen deden het. Dus aardig wat werk kunnen doen.
quote:Message: Cees Jansma gave us officially the permission to tweet again ... Holla
quote:quote:
Goodmorning nigga ssssssssssssssssssssssss
quote:quote:
Chil rustig met balkenende what
Het zou voor mij een reden zijn om Kuyt er in te zetten als ik trainer was. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen.quote:quote:
Fans in agga-denhag geven me love respect holla
Prima, die zit alweer in de trein aangezien die geen zin had om naar het Museumein te gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het met onze speciale verslaggever eigenlijk?
Die gaan we op Twitter even opzoeken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:50 schreef Whiteguy het volgende:
Eljero Elia twitterde vandaag:
http://tweetphoto.com/32431445
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zou voor mij een reden zijn om Kuyt er in te zetten als ik trainer was. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |