En toch is het enigszins tragisch/aandoenlijk dat we mensen op deze manier huldigen die niets gewonnen hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg nu toch wel kippenvel hoor, die beelden van het publiek op het Museumplein als de helikopters erover heen vliegen, dan de beelden van '88 met Van Bastendie zingt
Oranje is 2de geworden op het Wereldkampioenschap voetbal. Dat is toch fantastisch
Ligt er aan welk Oranje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En zie, de geboorte van een Oranje-liefhebber
Ja als je het zo bekijkt kan je een 12e plaats op de olympische spelen voor het vrouwen bobsleeteam ook wel gaan huldigen. Dat is realistisch en relatief gezien ook een hele goede prestatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben het met Etc. eens dat het toch ook heel goed is om tweede te zijn gewerden. Blij niet, maar realistisch gezien, is het natuurlijk wel goed.
Klinkt alsof we niks missenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Hier weer radio Holland vanaf het front:
----
Tot zover deze uitzending voor nu...
Oh kom op, 12de op een OS is iets anders dan 2de op hetzelfde OS. En dan zou het land ook juichen, vooral als het niet werd verwacht. Het is qua beleving niet te vergelijken omdat voetbal zoveel groter is, maar ik vind dit wel een beetje sneu hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt kan je een 12e plaats op de olympische spelen voor het vrouwen bobsleeteam ook wel gaan huldigen. Dat is realistisch en relatief gezien ook een hele goede prestatie.![]()
Ik had een ontvangst in Den Haag en een woordje op het museumplein wel genoeg gevonden, die hele boottocht doet toch wat zielig aan imo.
Pics??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Hier weer radio Holland vanaf het front:
Het is graaien wat je graaien kan en zo loop ik inmiddels met een 'Bertje!'-shirt, een 'Bertje'-vlag en een 'Oranje boven' Footlocker visserspetje compleet onherkenbaar langs de grachten...
Echt leuk zo'n liveverslag.quote:Bij gebrek aan whisky maar een sixpack Hertog Jan aangeschaft (dat was helaas niet gratis...). De grachten worden langzaam maar zeker toch wel oranje en de verveeldheid slaat bij velen toe. Waves worden ingezet en het 'trap een bal naar de overkant van de gracht' is ook populair.
Ben nu vlak bij de Leidsestraat en ga zo omkeren en wat foto's maken...
Tot zover deze uitzending voor nu...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh kom op, 12de op een OS is iets anders dan 2de op hetzelfde OS. En dan zou het land ook juichen, vooral als het niet werd verwacht. Het is qua beleving niet te vergelijken omdat voetbal zoveel groter is, maar ik vind dit wel een beetje sneu hoor
Je bent 2de van de wereld. Dat is beter dan ze de afgelopen decennia hebben gedaan, ze hadden er ook uit kunnen vliegen in de kwartfinale, zoals zo vaak eerder is gebeurd.
Ik hoop dat je fotos hebt gemaakt? En dan bedoel ik niet van het speedbootjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Er vaart nu een afstandbestuurbaar speedbootje door de gracht onder de klanken van 'En we hebben een woonboot...'. Tegenover uw reporter staan een aantal allerliefste dames in delftsblauwe jurkjes met kniekousen op een bootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |