quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Die nieuwe layout vind ik niet erg, maar laat Danny dat ding aan of uit zetten en niet steeds afwisselen
Ik denk niet dat dat helpt neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond Venetië ook niet echt mooi, maar dat komt denk ik omdat we op een veel te warme dag met kind in buggy er waren. Buggy's en Venetië gaan niet zo goed samen.
En een mooi gezicht als ze laag boven de grond voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooi geluid vinden
Er komen hier vaak Chinooks over.
Tja, op vakantie in Italië, dichtbij Venetië, dus toch maar een dagje gedaan... niet voor herhaling vatbaar. Twan was toen nog geen 1,5, net zo oud als Lennon nu is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat helpt nee
Venetie hoef ik overigens ook niet langer dan 2 dagen te zitten hoor.
bedankt voor deze live updatequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Hier uw live reporter:
OK, er zitten oranje geklede mensen langs de grachten, maar hoe verder je van het CS wegloopt, hoe rustiger het wordt. De bruggen staan wel vol...
Heineken slaat een gouden slag door duizenden oranje 'Bertje!' shirts langs de route uit te delen.
Ben nu bij de kruising Herengracht/Raadhuisstraat en we gaan verder richting Leidseplein.
Is dat net zo eng, of enger dan een dicht vliegtuig?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef MaJo het volgende:
Ieh, de spelers vliegen in een open helicopter
Lijkt me fantastisch om een keer mee te mogen vliegen in een chinookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef MaJo het volgende:
Ieh, de spelers vliegen in een open helicopter
Uit de categorie extreem verrassende onderzoeksuitslagen... mannen kijken liever naar aantrekkelijke vrouwen dan naar onaantrekkelijke vrouwen.quote:Man móet naar lekkere vrouw kijken
Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen, omdat zij nu eenmaal zo zijn geprogrammeerd. Dat blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit in Amsterdam. Onderzoekers bekeken met behulp van EEG-scans hoe de hersenen van mannen en vrouwen reageren op foto's van mensen met een aantrekkelijk, een onaantrekkelijk en een gemiddeld uiterlijk. Mannen bleken veel sterker te reageren op mooie vrouwen dan omgekeerd.
De universiteit denkt dat dit een evolutionaire oorzaak heeft. Mannen zouden van nature geprogrammeerd zijn om meer aandacht te besteden aan aantrekkelijke vrouwen. Die zijn namelijk in de regel jong en gezond en kunnen dus voor veel nageslacht zorgen.
Vrouwen willen geld
Vrouwen letten eerder op mannen met ambitie en status, omdat die beter in staat worden geacht voor hen en hun nageslacht te zorgen. Aantrekkelijkheid speelt daarbij een minder prominente rol, aldus de wetenschappers. Dit onderzoek toont volgens de wetenschappers aan dat de hersenen voorrang verlenen aan beelden die kunnen helpen ons voortbestaan veilig te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit de categorie extreem verrassende onderzoeksuitslagen... mannen kijken liever naar aantrekkelijke vrouwen dan naar onaantrekkelijke vrouwen.![]()
Echte mannen klikken dan ook voor Emma WatsonOh, daar is ze wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En zie, de geboorte van een Oranje-liefhebberquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Hier uw live reporter:
OK, er zitten oranje geklede mensen langs de grachten, maar hoe verder je van het CS wegloopt, hoe rustiger het wordt. De bruggen staan wel vol...
Heineken slaat een gouden slag door duizenden oranje 'Bertje!' shirts langs de route uit te delen.
Ben nu bij de kruising Herengracht/Raadhuisstraat en we gaan verder richting Leidseplein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |