quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ga ik ingrijpen:
Het is 'sowieso'!!!
Niet zowiezo, zoiezo, so-wie-so, zowiizo of wat voor verkrachtingen dan ook van dit woord die je hier vaak te lezen krijgt...
Sorry, moest ik even kwijt...
Dat verwacht je toch niet bij zo'n chique bank...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo kan je ook de Telegraaf halen
http://www.telegraaf.nl/d(...)eraakt__.html?p=12,2
Ach, het overkomt de bestequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Dat verwacht je toch niet bij zo'n chique bank...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Diaanals Lennon of Twan hun kleren niet mooi vinden staan en ze naakt over straat gaan huppelen, grijp je toch ook in
Dat is appels met peren vergelijken....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Diaanals Lennon of Twan hun kleren niet mooi vinden staan en ze naakt over straat gaan huppelen, grijp je toch ook in
Want hiermee krijgen die woedende woningzoekenden sneller een woning...quote:Pand Anti-Kraak BV opnieuw vernield
Een kantoor van Anti-Kraak BV in Zuid is dit weekeinde vernield. Bijna alle ruiten werden ingegooid en er werden gaten in het dak geboord.
Het pand heeft door dat laatste forse waterschade opgelopen. Het is al de vierde keer dat het anti-kraakbureau doelwit is van acties. Het bedrijf verhuurt panden aan studenten om zo kraken te voorkomen. De daders van de vernielingen moeten vermoedelijk in de kraakwereld worden gezocht. Op de krakerswebsite Indymedia staat dat de aanval is uitgevoerd door woedende woningzoekenden. Volgens de website is de directe aanleiding voor de aanval een eerdere onruiming van een aantal woningen in de Dapperbuurt.
Al zeker drie keer eerder werd Anti-Kraak BV het doelwit van terreur. Ook werden in het verleden medewerkers geïntimideerd. Het bedrijf doet aangifte bij de politie.
Wel posten als je bekenden ziet!quote:
Dat is er inderdaad ook eentje...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens een pleurishekel aan mensen die 'is' neerzetten als ze 'eens' bedoelen![]()
dat soort wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want hiermee krijgen die woedende woningzoekenden sneller een woning...
Dat is ook zo, maar ik vind het zelf geen romantische stad. Dan liever Rome of Venetie. Maar het is natuurlijk niet de stad die het romantisch maaktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vind parijs ook niet de mooiste stad maar het heeft wel hele mooie stukken
Da's het team. Onderweg naar de Marinekazerne in A'dam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Er vloog hier net een Chinook over, met nog een helicopter ervoor. Komt de koningin net thuis of is dat het team?
Ik vond Venetië ook niet echt mooi, maar dat komt denk ik omdat we op een veel te warme dag met kind in buggy er waren. Buggy's en Venetië gaan niet zo goed samen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik vind het zelf geen romantische stad. Dan liever Rome of Venetie. Maar het is natuurlijk niet de stad die het romantisch maakt
Ik blijf het een mooi geluid vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het team. Onderweg naar de Marinekazerne in A'dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |