De trein is afgeladen vol hier!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmorgen was op het nieuws dat Amsterdam 1 miljoen mensen verwacht vandaag, ik moet het nog maar zien hoor.
Ja, kan ik me ook wel vorostetllen.. niets doen op je werk is vreselijk, kun je dan beter thuis doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat weer wel, maar het is me die paar uur wel waard. Ben over 5 minuten op Bijlmer
Serieus? Kan het me nog niet voorstellen eerlijk gezegd.quote:
Het staat zelfs in de krant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef iamredleader het volgende:
Zo, naar huisde systemen gaan op z'n vroegst ergens vanmiddag weer up, dus ik zie het morgen wel weer
Geen grap! Er moesten op Utrecht mensen wachten op de volgende trein!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Kan het me nog niet voorstellen eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Belachelijk trouwens dat alleen Bert van Marwijk en Giovanni van Bronckhorst een lintje krijgen!!![]()
Mwoah, kan me er wel in vinden. Door alleen de coach en de aanvoerder er eentje te geven voorkom je het gezeur dat ook wisselspelers die geen seconde gespeeld hebben er een krijgen die nauwelijks een prestatie hebben hoeven leveren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een saaie pakken heeft het team aan zeg...
Belachelijk trouwens dat alleen Bert van Marwijk en Giovanni van Bronckhorst een lintje krijgen!!![]()
C4 is natuurlijk een notoire voetbalhaterquote:
Maar dat heeft niks met voetbal te maken.quote:
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Parijs is een stad waar je een keer geweest moet zijn, maar ik vind het zelf niet zo'n mooie stad..![]()
Desondanks wel heel veel plezier MaJo!!
![]()
Die wisselspelers trainen wel alles mee en zijn ook zoveel weken van huis... maar ach ik maak er niet zo druk om hoor... het verbaast me alleen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah, kan me er wel in vinden. Door alleen de coach en de aanvoerder er eentje te geven voorkom je het gezeur dat ook wisselspelers die geen seconde gespeeld hebben er een krijgen die nauwelijks een prestatie hebben hoeven leveren.
En er krijgen al genoeg mensen een lintje door gewoon elke dag hun werk te doen. 3500 Lintjes dit jaar toch? Kan me niet indenken dat die allemaal iets ongelooflijks gedaan hebben wat meer bijzonder is dan het halen van een WK-finale.
[..]
quote:C4 is natuurlijk een notoire voetbalhater
ik vind parijs ook niet de mooiste stad maar het heeft wel hele mooie stukkenquote:
Om 1500 uur toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat is de huldiging trouwens? Snap niet dat ze het niet 's avonds doen
Volgens mij wordt het een genante vertoning. We kunnen blij zijn als er 100.000 mensen staan denk ik. Er zullen niet zoveel mensen vrij nemen hiervoor nee, beetje suffe beslissing om het gewoon (overdag) door te laten gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat is de huldiging trouwens? Snap niet dat ze het niet 's avonds doen
Nu ga ik ingrijpen:quote:
soberzo, xo i xoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ga ik ingrijpen:
Het is 'sowieso'!!!
Niet zowiezo, zoiezo, so-wie-so, zowiizo of wat voor verkrachtingen dan ook van dit woord die je hier vaak te lezen krijgt...
Sorry, moest ik even kwijt...
ik wel aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |