ow dat is altijd k*t ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezeur op het werk, niet veroorzaakt door mij, wel op te lossen door mij.
Mw. MM (maag)zweert bij deze dingen uit de USA:quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
MaJo, ik las nog van je brandend maagzuur: Gaviscon helpt erg goed, vloeibare!!
Die zien er ook nog wel lekker uit. Die wil ik ook dan ook weleens proberen, maar wij komen voorlopig niet in Amerika.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM (maag)zweert bij deze dingen uit de USA:
[ afbeelding ]
We nemen bij elk bezoek aan de USA ladingen mee terug...
Ze smaken inderdaad net als Dextro-achtige 'snoepjes'. Beetje zuur met een smaakje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zien er ook nog wel lekker uit. Die wil ik ook dan ook weleens proberen, maar wij komen voorlopig niet in Amerika.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef B.ertha het volgende:
Yuri gefeliciteerd
Ik heb net de aanvraag geprint voor mijn bachelordiploma en ik ga zaterdag op vakantie
Een huisje in Tsjechiëquote:
Oja, ik had ergens gelezen dat daar iets mee was. Moet ik nog iets bijzonders doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Nu nog even je UI weer uploaden...
Waar in de buurt? Wij zijn afgelopen Oud en Nieuw(en komende ook) er ook geweest.quote:
Je moet hem dan uploaden (max. 30kb) via je profiel in de Usericon Manager...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef B.ertha het volgende:
Oja, ik had ergens gelezen dat daar iets mee was. Moet ik nog iets bijzonders doen?
Róztoky. Volgens mij zo'n 40 km ten westen van Praag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar in de buurt? Wij zijn afgelopen Oud en Nieuw(en komende ook) er ook geweest.
Als Ajax volgende keer kampioen wordt of zelfs maar 2e, eisen we ook een huldiging op het Leidseplein én wel met rondvaart uiteraard. Jurisprudentie..quote:
Ah, vlakbij Krivoklat, leuk. Dat is een mooi middeleeuws kasteel, op het binnenplein hebben ze oa een leuke eettent in een oude kelder.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Róztoky. Volgens mij zo'n 40 km ten westen van Praag.
Oh dat is niet zo heel ver van waar wij zaten. Leuk gebiedquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Róztoky. Volgens mij zo'n 40 km ten westen van Praag.
Jij kwam er toch niet meer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ajax volgende keer kampioen wordt of zelfs maar 2e, eisen we ook een huldiging op het Leidseplein én wel met rondvaart uiteraard. Jurisprudentie..
Dat stond vanochtend ook al in de krant, via Twitterquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ajax volgende keer kampioen wordt of zelfs maar 2e, eisen we ook een huldiging op het Leidseplein én wel met rondvaart uiteraard. Jurisprudentie..
Swelles, ben alleen tot afgelopen april even sabatical geweest.quote:
Heb één keer Kerst in Praag meegemaakt en dat was best wel goed te doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, vlakbij Krivoklat, leuk. Dat is een mooi middeleeuws kasteel, op het binnenplein hebben ze oa een leuke eettent in een oude kelder.
Tsjechië blijft een mooi land. Wij gaan binnenkort ook weer, iets meer naar het oosten.
quote:
Als ik dat soort berichten lees vraag ik me altijd af, waarom is dat niet altijd zo?quote:Mensen die bij de huldiging van Oranje in Amsterdam over de schreef gaan, worden meteen aangepakt. Het Openbaar Ministerie heeft een lik-op-stuk-beleid aangekondigd voor alle strafbare feiten die dinsdag tijdens de feestelijkheden worden begaan. Dat betekent dat overtreders één waarschuwing krijgen, en als ze daaraan geen gehoor geven, moeten ze meteen mee naar het politiebureau. Daar mogen ze pas weer weg als ze een boete hebben betaald of een taakstraf hebben gekregen. Voor de zwaardere feiten wordt snelrecht toegepast: verdachten staan dan binnen een paar dagen voor de rechter.
Gaat erom dat ze gelijk de boete moeten voldoen. Normaal gesproken krijg je die thuis gestuurd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat soort berichten lees vraag ik me altijd af, waarom is dat niet altijd zo?
Blijkbaar is het normaal gesproken zo dat als je een overtreding begaat en geen gehoor geeft aan een waarschuwing, er niks gebeurt ?
Een tamme, niet aggresieve kudde (Oranje fans) is wat anders dan een groep ons-kent-ons figuren (voetbalclub fans) die overal schijt aan hebben. Die laatste groep laat zich niet eens waarschuwen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat soort berichten lees vraag ik me altijd af, waarom is dat niet altijd zo?
Blijkbaar is het normaal gesproken zo dat als je een overtreding begaat en geen gehoor geeft aan een waarschuwing, er niks gebeurt ?
Voor mij was de laatste keer in 2004, ben benieuwd of het veel veranderd is daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb één keer Kerst in Praag meegemaakt en dat was best wel goed te doen.
Ben nu 7 keer in Tsjechië geweest, maar de laatste keer was in 2005 of zo met Ajax.
Tijd om weer eens die kant op te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |