En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind die gaggers zo geil hè. Manmanman. Dat de tranen zo over de wangen biggelen, heel die make up naar de klote. Die wanhoop in die oogjes, priceless.
Ik bleef stoïcijns in dat krantje staren, en wisselde wat blikken van verstandhouding uit met de kokhalzende medereizigers om me heen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Belangerijkste in het verhaal!
Wat deed jij?
Nee, toen zette ik 'BangBros.com_Throatfuckers #2_divx.avi' weer uit.quote:
Die lekker zurige geur en smaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:52 schreef deepart het volgende:
Er gaat werkelijk niets boven de geur van overgeefsel in de ochtend. Had je niet gevraagd of je even in de zak mocht ruiken?
Al eten niet veel mensen dat als ontbijt, dus in de ochtendspits kom je die twee me dunkt niet tegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
Bami en spaghetti komt er ook altijd mooi uit.
Of misschien is dat juist de reden dat je ze wel tegenkomt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al eten niet veel mensen dat als ontbijt, dus in de ochtendspits kom je die twee me dunkt niet tegen.
Da's ook weer zo. Brinta dan! Dat ziet er al uit als kots voordat het naar binnen gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al eten niet veel mensen dat als ontbijt, dus in de ochtendspits kom je die twee me dunkt niet tegen.
Ga het land eens regeren in plaats van topics te kicken, onzalige corpsbal.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan juist niet tegen kotsende mensen, helemaal niet in de ochtend.
Wat een mooie steen heb jij!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat voor boerendialect is 'nekken' nou weer?
Ja wè nou kut.quote:
Goed topic inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
Terechte kick. Was helemaal vergeten dat ik dit ooit meemaakte.
Idd. Ik vraag die zak altijd voor tijdens de lunchquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:52 schreef deepart het volgende:
Er gaat werkelijk niets boven de geur van overgeefsel in de ochtend. Had je niet gevraagd of je even in de zak mocht ruiken?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Ik vraag die zak altijd voor tijdens de lunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |