Zou ik ook doen! Geniet er lekker van!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doen we voorlopig nog even niet. Samen zijn, genieten, praten, en dan komen die familiebezoekjes en zo later allemaal wel weer.
Wat lief dat jullie allemaal zo leuk reageren..
Wat is er met je oude gebeurd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:49 schreef P.F het volgende:
Nou bij deze doe ik ook een oproep voor een leuke vent.
Sorry, ik moest even lachen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Die kost teveel energie. Ik ga over op een met een A label.
Staat hij al bij het grof vuil dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Die kost teveel energie. Ik ga over op een met een A label.
Plaatselijk afvallen is bijna niet te doen, helaas! Al kunnen buikspieroefeningen idd wel helpen, of allemachtig veel trainenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:39 schreef sararaats het volgende:
ik zit met een vraag: hoe kan ik m'n buik verkleinen en toch m'n gewicht houden?
ik heb echt een mottig dik buikje
Hmm... Ja het ging dit keer om heel iets stoms.. Maar het is iedere keer weer iets stoms.. En dan ben ik idd stom dat ik blijf afwachten..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:01 schreef -marz- het volgende:
Is er niet een manier om ervoor te zorgen dat jij je minder afhankelijk van hem voelt?
Ja ik denk het!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef -marz- het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik ENORM KWAAD kan worden als mensen mij zo laten afwachten en 'afhankelijk' laten zijndus misschien is dat ook waarom jij er zo moe van wordt PF.
ik let al meer op dat ik niet teveel vet eet maar die buik is een rampgebiedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plaatselijk afvallen is bijna niet te doen, helaas! Al kunnen buikspieroefeningen idd wel helpen, of allemachtig veel trainenMaar dan is er nog de kans dat je armen/benen heel dun worden en je buik wel minder, maar dan toch dikker lijkt door contrast.
maar praten jullie dit soort dingen dan ooit wel eens uit?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
En als ik hem dan zie dan is het weer gewoon heel leuk,
dus dat is zo irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |