En? wat is je uitkomst van jouw zeer belangrijke research?quote:
Ben wel aangeschoten na 4 biertjes . 3 door een rietje + lauw . 1 koud en door n rietje .quote:
Ik heb van horen zeggen dat het nog meer effect heeft als je het met een theelepeltje inneemt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:54 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ben wel aangeschoten na 4 biertjes . 3 door een rietje + lauw . 1 koud en door n rietje .
Die lauwe biertjes (lijken( eerder en harder in te kicken
Nee echt niet. Met een theelepeltje schijnt het nog harder aan te komen.quote:
Ah gossiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:37 schreef Righteous het volgende:
Nee dank je vertrouwen in vrouwelijk schoon is toch al tot een historisch dieptepunt gedaald .
Ik heb nog ff vakantie en geniet van mn vrije tijd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:51 schreef Righteous het volgende:
Ik doe mn best
En wat is jouw excuus voor deze nachtelijke escapade ?
BIER HEEFT BEKENT? BEL DE OFFICIER VAN JUSTITIE, BIER GAAT DE CEL IN.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:42 schreef Olle. het volgende:
van het drinken van bier door een rietje is bekent dat je sneller dronken wordt
hier voor jou de oplossing speciaal...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:55 schreef TronCarter het volgende:
[..]
BIER HEEFT BEKENT? BEL DE OFFICIER VAN JUSTITIE, BIER GAAT DE CEL IN.
Neen, van lauw bier, of bier door een rietje is niemand sneller dronken. Lul jezelf nog meer van die placebo effecten aan en je bent een heuse hedendaagse Jomanda.
nu niet meer flauw doen he met je grapjes van het bellen van de officier van justitiequote:Als je bier met een rietje drinkt, komt al het bier langs het gehemelte van de mond. Het gehemelte is sterk doorbloed en heeft een dunne huid. Daardoor kan de alcohol sneller in de bloedbaan worden opgenomen. Theoretisch is het zelfs mogelijk dronken te worden zonder het bier daadwerkelijk te drinken. Bij de gebruikelijke wijze van bier drinken komt het gerstenat minder in aanraking met het gehemelte.
bron: http://www.intermediair.n(...)-met-een-rietje.html
Totdat je het woord 'bekend' correct kan spellen wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier voor jou de oplossing speciaal...
[..]
nu niet meer flauw doen he met je grapjes van het bellen van de officier van justitie
mijn welgemeende excusesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:20 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Totdat je het woord 'bekend' correct kan spellen wel.
Je wilt er even op ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
Nog nooit zo gelachen om Ratelslangetje als nu...
Of ik je ff wil nemen? Nou ik ben hetero en heb een vriendin, maar ik voel me wel gevleid. Of bied je je altijd zo snel aan wildvreemden?quote:
Tuurlijk, lekker geloofwaardig enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik ben hetero en heb een vriendin,
homoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of ik je ff wil nemen? Nou ik ben hetero en heb een vriendin, maar ik voel me wel gevleid. Of bied je je altijd zo snel aan wildvreemden?Maar ik sla het sowieso af.
Dan niet...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker geloofwaardig enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |