Raar? Wat is er raar aan??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Gellius het volgende:
Wat hebben jullie een rare icoontjes eigenlijk, allemaal? Jij niet hoor pyl.
Het is een Ian_Nick avatar. Een user op Fok! maakt die.... mijn vorige kon ik niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, die van jou en scrut zijn zo te zien in dezelfde tekenstijl, het zal dus wel ergens vandaan komen, of een persiflage zijn op iets wat mij ontgaan is. Ben benieuwd.
Eigenlijk zouden ze jou dus ook gewoon je bul moeten geven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef Gellius het volgende:
Ze hebben het niet gehaald, meen ik gehoord te hebben. Nederland weer hoor. Niets gewonnen, toch alles uit de kast. En als we wel gewonnen hadden: hetzelfde uit de kast. Niets heeft meer waarde..
Ik ben het wel een beetje met je eens... de rondvaart is erg mooi, maar had nu niet gehoeven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef Gellius het volgende:
Ze hebben het niet gehaald, meen ik gehoord te hebben. Nederland weer hoor. Niets gewonnen, toch alles uit de kast. En als we wel gewonnen hadden: hetzelfde uit de kast. Niets heeft meer waarde..
Op het HBO doen ze dat al. Nou ja, in ieder geval bij InHolland.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:42 schreef Gellius het volgende:
Eigenlijk wel ja. Wat maakt het allemaal uit?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Twente-supporter in the house
Actrice is juist....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Amerikaanse actrice in een afdankertje van Beatrix?
Nee, Diaan en ik hebben een zoon samen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:29 schreef Gellius het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met peaceman zijn? Zou-i nu al eens een meisje hebben?
WTF??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, Diaan en ik hebben een zoon samen.
Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet kunnen, die plaatjes die zo op elkaar lijken.Ik denk steeds dat Diaan Scrut is, en andersom.
Ze zijn er zelf ook nog niet achter wie nou wie is...... En Peaceman was gister al naast Scrut gekropen.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet kunnen, die plaatjes die zo op elkaar lijken.Ik denk steeds dat Diaan Scrut is, en andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |