hij zegt dat hij er een baan aan heeft overgehoude, dus ik denk dat hij hier nu werkt..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Stage he, zal wss wel geen vetpot zijn.
(:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:41 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik wil verhuizen xD
Omdat ik nu in een raar klein kutdorpje tussen de boern woonquote:
Wa veur kleur tractor hedde gij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Omdat ik nu in een raar klein kutdorpje tussen de boern woon
ik was gewoon aanwezig mang had niet eens kater maar wie maakte fittie dangquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:02 schreef Schieganger het volgende:
RoBro waar was je gister man? Enorme chickfight hier.
Nee, ik zie allemaal users die ik niet kenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hoezo, zoek je meisjes onder de 18?
twee nieuwe meiden die gister enorme bitchfight hielden wat eindigde in een aanzoek voor een threeway om de geschillen op te lossen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Nee, ik zie allemaal users die ik niet ken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
twee nieuwe meiden die gister enorme bitchfight hielden wat eindigde in een aanzoek voor een threeway om de geschillen op te lossen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
twee nieuwe meiden die gister enorme bitchfight hielden wat eindigde in een aanzoek voor een threeway om de geschillen op te lossen.
Voor mij is het morgenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gooooooooooooooooooooooooooooooedemiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |