Jij snapt het! Er wordt zoveel over geklaagd dat kan toch nooit goed zijn??quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:14 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Altijd in klaagbaak. En in 70% van de gevallen gaat het over een Apple product, terwijl de gebruikersgroep van Windows 5000x groter is.Wil toch wel wat zeggen over Apple lijkt me.
Waar rook is, is vuur.
Zo is het precies.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jij snapt het! Er wordt zoveel over geklaagd dat kan toch nooit goed zijn??En als Apple écht zo goed was, zouden wel meer mensen het gebruiken! Maar nee iedereen gebruikt Windows, dus zo slecht kan het niet zijn!
ja? ik installeer wat ik wil hoor, niemand die me tegenhoud, ook mr jobs nietquote:
als je zo'n programma helemaal niet wilt, dan haal je het er toch gewoon af?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:00 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je zeggen wilt, maar hoeveel programma's worden er niet meegeleverd die je eigenlijk helemaal niet wilt hebben maar die ome Jobs er wel bijgeduwd heeft omdat hij dan beter verkoopt?
[...]
dus omdat niet veel mensen in een ferrari rijden, zijn ferrari's slecht?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jij snapt het! Er wordt zoveel over geklaagd dat kan toch nooit goed zijn??En als Apple écht zo goed was, zouden wel meer mensen het gebruiken! Maar nee iedereen gebruikt Windows, dus zo slecht kan het niet zijn!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En als Apple écht zo goed was, zouden wel meer mensen het gebruiken! Maar nee iedereen gebruikt Windows, dus zo slecht kan het niet zijn!
Apple heeft te weinig gebruikersquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haha Windows is te pauperistisch om virussen te kunnen weren.
Altijd maar die virussen/worms/trojantroep etc. etc. etc.
Welke virusscan je ook hebt, je desk/laptop blijft volstromen
met rommel.
Apple is ook te pauperistisch om virussen te kunnen weren, worden alleen in veel mindere mate gemaakt en verspreid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
met rommel.
Ik heb een macbook pro en heb nergens last van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Apple is ook te pauperistisch om virussen te kunnen weren, worden alleen in veel mindere mate gemaakt en verspreid.
Op servergebied stelt Apple ook nog steeds geen reet voor, ga dan liever voor Windows Server 2003 (sorry, 2008 heb ik de schijt aan, kutlayout) of iets van Debian of een andere Linux variant.
Overigens gebruik ik thuis een Apple met OSX en Windows, niks mis mee.
Welk deel van mijn post snap je niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een macbook pro en heb nergens last van.
Ik ben 13 en snap het niet. Is PRECIES hetzelfde.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eens, hoewel de gemiddelde prijs van een Apple machine/telefoon/randapperatuur echt te hoog is. Vooral op het gebied van notebooks; inmiddels is alles van Apple uitgerust met een Intel chipset in plaats van hun eigen hardware!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Het enige waar Apple nu even nat gaat is met die antenne van de iPhone 4. Jammer. Maarja.
Maar ze gaan het fixen. En voor de rest zijn het echt puike apparaatjes allemaal.
Ik heb géén macbook pro en ik ben nog beter af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als dat zo is in jouw belevingswereld....quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben 13 en snap het niet. Is PRECIES hetzelfde.
Mensen die elitair doen over een Macquote:
Windows is gewoon voor paupers.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die elitair doen over een Mac
Ik prefereer beiden, voor andere doeleinden, dat dan weer wel (zie post hierboven).
Dan kun je gewoon niet met Windows omgaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
met rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |