Nee, klopt. Maar ik beweer dan ook niet dat je op een Windows PC alles mag installeren wat je maar wilt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:11 schreef Tijn het volgende:
Precies. Je gaat toch ook niet zitten klagen bij Microsoft dat OmniGraffle of Keynote niet beschikbaar zijn voor Windows.
De software die beschikbaar is voor een platform is geen eigenschap van dat platform.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik beweer dan ook niet dat je op een Windows PC alles mag installeren wat je maar wilt.
In tegenstelling tot Windows, dat prima overweg kan met .app, .deb en alle andere varianten. Sterk punt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is niet iets anders. Van OS X mag ik bepaalde software niet installeren omdat het niet speciaal voor dat OS is geschreven.
Dat beweer ik ook niet, toch? Ik reageerde enkel op "Onder OS X mag je installeren wat je wilt". Al is er natuurlijk wel een verschil tussen mogen en kunnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef Tijn het volgende:
De software die beschikbaar is voor een platform is geen eigenschap van dat platform.
Nogmaals: Ik zeg nergens dat dat onder Windows wel zou kunnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In tegenstelling tot Windows, dat prima overweg kan met .app, .deb en alle andere varianten. Sterk punt.
Dat is de kern van de zaak. Je mag installeren wat je wil. Je kunt natuurlijk niet installeren wat je wel, want het moet compatible zijn met het platform, maar dat is zo logisch dat het het noemen eigenlijk niet waard is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al is er natuurlijk wel een verschil tussen mogen en kunnen.
Ja, kan je tenminste kiezen welke van de 50 fart en vuvuzela apps de beste isquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef Tijn het volgende:
Het ironische is echter wel dat er voor de iPhone meer keus in applicaties is dan op welk andere mobiele platform dan ook.
Api enzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
De software die beschikbaar is voor een platform is geen eigenschap van dat platform.
Daar zijn twee mogelijkheden ter verklaring voor:quote:
En wat heeft dat te maken met het feit dat de beschikbaarheid van 3rd party apps geen eigenschap is van een platform?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:03 schreef EINZ het volgende:
[..]
Twee mogelijkhede::
a) Dat zorgt ervoor dat programma's met elkaar samenwerken. Zo hoeft word bijvoorbeeld niet te weten hoe een printer wordt aangestuurd.
b) Er zitten zat apie's op fok.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef Brawler het volgende:
En niemand let op wie de TS is...![]()
Verder:
[ afbeelding ]
quote:
Ik bedoelde enkel te zeggen dat het geen eigenschap is van een OS om met software samen te werken, maar van de daarin ingebakken api's.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het feit dat de beschikbaarheid van 3rd party apps geen eigenschap is van een platform?
Kristel is hawt.. ik ben benieuwd of ze naakt ook lekker isquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat laptopfabrikanten daar flink geld mee verdienen. Softwarebedrijven betalen maar al te graag de fabrikanten om probeerversies te installeren op nieuwe laptops, omdat er meer dan genoeg mensen zijn die overschakelen op de betaalde versie. Voor fabrikant en softwarebedrijf is het een win-win situatie.
Samen met Josje wel jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Kristel is hawt.. ik ben benieuwd of ze naakt ook lekker is
Windows computerquote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef wiebelstront het volgende:
hoe vaak crashtje windows computer? hoe hoog is de kwaliteit van je windows computer?
bij apple gaat het niet om de specs, maar om de kwalitiet
Windows maakt geen besturingssysteem.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Windows computerWindows maakt geen computers hé, alleen een besturingssysteem.
En vaak zijn het hardware fouten.
Windows maakt het bedrijf Microsoftquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Windows maakt geen besturingssysteem.
Sorry. Klopt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Windows maakt geen besturingssysteem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |