Daarom draait de hele wereld OS X.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
Mac is gewoon beter, altijd.
Yesssssssssss gewonnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef Lexis het volgende:
Ja oke, nou ik snap jouw punten, jij de mijne...
Ik zou graag nog op enkele punten reageren, maar ik heb er weinig zin meer in.
Zullen we maar gewoon handjes schudden en er over nokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
Kleine correctie, de hele wereld draait windows.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom draait de hele wereld OS X.
Zie ook PI en proef sarcasme in mijn post.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef EINZ het volgende:
Kleine correctie, de hele wereld draait windows.
Hoezo? Ik draai Linux.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef EINZ het volgende:
[..]
Je ironie-detector is stuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef EINZ het volgende:
[..]
Zoals Mac OS X bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Gebruik gewoon UNIX
Dit dus..quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, omdat onterechte klacht.
Ga je nu echt beweren dat je fijn kan gamen op 'n Mac? Slinger jij even GTA IV en Battlefield BC2 aan voor me?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:39 schreef t0sti het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
waar slaat dit nou weer opik installeer wat ik wil op mijn macbook, met 99,99% minder kans op virussen dan op windows. er zijn trouwens zat games voor mac, alleen willen de meeste mensen dit gewoon niet weten
![]()
Je kan toch ff snel windows draaie binne je MAC? :|quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ga je nu echt beweren dat je fijn kan gamen op 'n Mac? Slinger jij even GTA IV en Battlefield BC2 aan voor me?
Face it.. Jij kan alleen gebruiken en spelen wat Steve wil dat je speelt of gebruikt. Voor veel mensen is dat, want die worden al wanhopig als ze een virusscanner moeten installeren oid, maar voor evenveel mensen zwaar storend, omdat die zijn opgegroeid met een PC, en nogal hechten aan die P in PC...
Daarnaast. Waarom zou je iets willen met dit in de disclaimer:
[ afbeelding ]
Wat HEB je er dan nog aan?
Weet niet of het in OSX kan, maar verwijder je GUIquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bah, veel te gebruiksvriendelijk met zo'n grafische omgeving.
Mêh, daar doet het apparaat het toch niet minder van?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef Jeff89 het volgende:
Daarnaast. Waarom zou je iets willen met dit in de disclaimer:
[ afbeelding ]
Wat HEB je er dan nog aan?
Dat is hetzelfde als een fiets kopen en daar dan een motor op monteren zodat je niet hoeft te trappen. Kun je net zo goed gelijk een motor kopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef MrManuel het volgende:
Je kan toch ff snel windows draaie binne je MAC? :|
Ow die functie ken je zeker nie omda je je nie hebt verdiept in macs?
Als je je computer hoofdzakelijk gebruikt om spelletjes te spelen, is het sowieso natuurlijk verstandiger om een PC met Windows te kopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef Jeff89 het volgende:
Als ik dan toch 'ff snel Windows moet draaien' voor vrijwel alles wat ik moet doen op mn PC koop ik wel gewoon direct een PC, ipv een AC.. Lijkt me iets minder omslachtig, en bovendien goedkoper
Dan verdwijn je in Steve zn kelder.. Ben btw benieuwd wat die grappenmakers gaan zeggen op die persconferentie vandaagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, daar doet het apparaat het toch niet minder van?.
Ik vraag me wel af wat Apple gaat doen als ze erachter zouden komen dat je je iPad wél gebruikt om je langeafstandsraket met kernkop te programmeren.
Tegenwoordig worden de meeste spellen ook uitgebracht op MAC.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een fiets kopen en daar dan een motor op monteren zodat je niet hoeft te trappen. Kun je net zo goed gelijk een motor kopen.
Neehoor, want zo kun je OSX en windows switchen zonder je machine af te sluiten en opnieuw te booten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een fiets kopen en daar dan een motor op monteren zodat je niet hoeft te trappen. Kun je net zo goed gelijk een motor kopen.
Wat dus precies mijn punt is.. Je kan niet stellen dat een AC beter is dan een PC of andersom. Het is gewoon anders. En zelfs als ik niet of nauwlijks zou ik ws toch voor een PC gaan. Ik hecht niet aan design, ben gierig en bepaal graag zelf wat mijn PC kan en doet. Als je dat allemaal niet hebt, moet je 'n Apple kopen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je je computer hoofdzakelijk gebruikt om spelletjes te spelen, is het sowieso natuurlijk verstandiger om een PC met Windows te kopen.
Wat kun je in OS X dan niet bepalen wat je in Windows wel kan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
en bepaal graag zelf wat mijn PC kan en doet
Waar heb jij het nou weer over? DirectX bestaat überhaupt niet voor OS X.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Jeff89 het volgende:
Is DX10 btw nu al uit voor Mac? Dat was wel beloofd vorig jaar ofzo..
Of een console.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je je computer hoofdzakelijk gebruikt om spelletjes te spelen, is het sowieso natuurlijk verstandiger om een PC met Windows te kopen.
Ik bedoel niet alleen OS wise, maar ook hardwarematig.. Een AC upgraden is nauwlijks een optie, bij mijn weten is er nog steeds geen echt chille DX support voor mac, en het blijft altijd duurder.. Dus als het precies hetzelfde kon zou ik alsnog mn PC met gepirateerde windowsversie hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat kun je in OS X dan niet bepalen wat je in Windows wel kan?
Kut dus. Maar men is er wel mee in de weer geweest (ik meen wel buiten Apple om..)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? DirectX bestaat überhaupt niet voor OS X.
quote:
Komt omdat DirectX van M$ is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen OS wise, maar ook hardwarematig.. Een AC upgraden is nauwlijks een optie, bij mijn weten is er nog steeds geen echt chille DX support voor mac, en het blijft altijd duurder.. Dus als het precies hetzelfde kon zou ik alsnog mn PC met gepirateerde windowsversie hebben.
Daar ben ik nu eenmaal op opgegroeid
quote:
Niemand beweert dat voor games een Mac een verstandige keus is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef Jeff89 het volgende:
En aangezien vrijwel alle games voor DX ontwikkeld worden, zie je waar de schoen wringt..
Ja, steam op de Mac, met 3 oude games.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef MrManuel het volgende:
Tegenwoordig worden de meeste spellen ook uitgebracht op MAC.
Dus mijn omweg was alleen bedoeld voor de games die dit nog niet zijn..
En anders gebruik je steam.. Werkt nu super met MAC!![]()
man.. kan je nog twee OS kopen ook voordat je dat ding fatsoenlijk kan gebruiken. Mag wat kosten allemaalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je kan toch ff snel windows draaie binne je MAC? :|
Ow die functie ken je zeker nie omda je je nie hebt verdiept in macs?
Don't make me break out my stokpaardje again.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat is ook mijn keuze. Niks mis met een Mac voor je werk en spelcomputer voor je plezier.
Rollercoaster Tycoon draait hier prima in CrossOver.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar als ik bijvoorbeeld RollerCoasterTycoon wil spelen, dan heb ik daar niks aan.
Mwoah, gelijkwaardige concurrentie is het nog niet, maar een monopolie kan je het toch niet echt meer noemen, want er ZIJN alternatieven. En Apple probeert een kunstmatig monopolie op te zetten door alleen goedgekeurde apps op je Apple product toe te staan, toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand beweert dat voor games een Mac een verstandige keus is.
Maar waar de schoen wringt is wel duidelijk: de monopoliepositie van Microsoft.
Juist dan pak je ff die functie op te switche naar windows..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, steam op de Mac, met 3 oude games..
Maar als ik bijvoorbeeld RollerCoasterTycoon wil spelen, dan heb ik daar niks aan.
Het feit dat jij je voor je werk vastklampt aan één product, waarvan de fabrikant weigert een versie voor de Mac uit de brengen is niet de schuld van Steve Jobs of iets waar Apple wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Don't make me break out my stokpaardje again.
Ja, en bij mijn thuis draait het van zichzelf al onder XP.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:44 schreef Tijn het volgende:
Rollercoaster Tycoon draait hier prima in CrossOver.
Typisch dat men altijd zegt 'jamaar je kan toch een console kopen?' 'jamaar je kan toch Windows draaien?'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Don't make me break out my stokpaardje again.
Ík klamp mij niet vast met één product, er zijn hordes bedrijven die alleen met Windows-software werken. Zo werk ik nu met andere software dan twee jaar geleden en raad eens, die draait alleen onder Windows. Met een Mac is dus vanalles mis voor je werk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef Tijn het volgende:
Het feit dat jij je voor je werk vastklampt aan één product, waarvan de fabrikant weigert een versie voor de Mac uit de brengen is niet de schuld van Steve Jobs of iets waar Apple wat aan kan doen.
En wanneer precies moet ik met mijn PC die Windows draait naar 'Applemode' ? Om welk stukje onmisbare Applesoftware te draaien?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:44 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Juist dan pak je ff die functie op te switche naar windows..
Maar daar draait geen OSX op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en bij mijn thuis draait het van zichzelf al onder XP.
Aah.. XP..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en bij mijn thuis draait het van zichzelf al onder XP.
Natuurlijk zijn er alternatieven. Er zijn altijd alternatieven geweest. Maar met 90% marktaandeel is Microsoft met Windows natuurlijk gewoon een monopolist.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mwoah, gelijkwaardige concurrentie is het nog niet, maar een monopolie kan je het toch niet echt meer noemen, want er ZIJN alternatieven.
Nee, waarom denk je dat? De iPhone heeft bij lange na niet genoeg marktaandeel om een monopolie genoemd te kunnen worden en het feit dat Apple applicaties keurt voordat ze worden losgelaten heeft daar niets mee te maken.quote:En Apple probeert een kunstmatig monopolie op te zetten door alleen goedgekeurde apps op je Apple product toe te staan, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |