Hoezo een poor mans iPhone? Ik heb ook een ipod touch (en een windows 7 pcquote:Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
iPod touch
Poor mans iPhone![]()
Verder hackintosh nogsteeds perfecte tussenweg... (mac osx op normale computer)
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, omdat onterechte klacht.
Keukenmeisjequote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Helaas wel, ben na 10 minuten gillend weggerend
Uitspraak van de eeuwquote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, omdat onterechte klacht.
Lolquote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef wiebelstront het volgende:
hoe vaak crashtje windows computer? hoe hoog is de kwaliteit van je windows computer?
bij apple gaat het niet om de specs, maar om de kwalitiet
En toch heeft de gemiddelde Apple gebruiker minder gekloot met die kutvirusscanners dan een jaloers Windowstypje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
LolAlsof Apple zoveel beter is
Waar stond dat artikel nou, waarin vermeld werd dat Apple zoveel virusgevoeliger was dan Microsoft?
edit: o ja hier
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:02 schreef Lexis het volgende:
[..]
En toch heeft de gemiddelde Apple gebruiker minder gekloot met die kutvirusscanners dan een jaloers Windowstypje.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef Lexis het volgende:
Als het in de toekomst kut wordt in Mac OSX ga ik vast wel overwegen naar iets anders te gaan, maar voorlopig blijft OSX het beste platform.
Het artikel gaat niet over virusscnanners, het gaat over virussen. Apple wordt nu eindelijk eens ontdekt door de virusschrijvers en omdat Apple een achterstand van 10 jaar heeft op dat gebied omdat ze virussen altijd genegeerd hebben , hebben ze straks een GROOT probleem als ze echt in gelijke mate als Microsoft worden overspoeld met virussen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:02 schreef Lexis het volgende:
[..]
En toch heeft de gemiddelde Apple gebruiker minder gekloot met die kutvirusscanners dan een jaloers Windowstypje.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef Lexis het volgende:
En toch ben je jaloers. Of je praat zonder dat je ervaring hebt.
En om even correct te zijn: Toen ik begon met het Mac OS vond ik het ook wennen (als je van Windows 95 komt) en was het kut, maar ik wist dat het geil was als je er goed mee om kon gaan. Kwestie van geduld en wat oefenen dus.
Jij hebt ook een fiets met zijwieltjes?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef Lexis het volgende:
Als het in de toekomst kut wordt in Mac OSX ga ik vast wel overwegen naar iets anders te gaan, maar voorlopig blijft OSX het beste platform.
Geinig, ik ben Apple Product Professional...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben Apple certified support professional.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef Lexis het volgende:
[..]
Geinig, ik ben Apple Product Professional...
"Een jaloers Windowstypje"quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:02 schreef Lexis het volgende:
[..]
Hé psst: we hebben al Windows 7!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef Lexis het volgende:
En om even correct te zijn: Toen ik begon met het Mac OS vond ik het ook wennen (als je van Windows 95 komt) en was het kut, maar ik wist dat het geil was als je er goed mee om kon gaan. Kwestie van geduld en wat oefenen dus.
O, en Vista is sowieso echt fucking gaar.
"Weet u het zeker?" "Weet u het echt heel zeker?"![]()
Ironisch trouwens, die tweede zin. Praten zonder dat je ervaring hebt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef Lexis het volgende:
O, en Vista is sowieso echt fucking gaar.
"Weet u het zeker?" "Weet u het echt heel zeker?"![]()
Jaloersquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:02 schreef Lexis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |