sport op zondag, de wraak van webberquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He moet dat? Ik was het net vergeten
Ach ik zat bij Pool heerlijk aan een paar pilsjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:39 schreef Olle. het volgende:
[..]
correct!![]()
ik was aardig rustig toen ze verloren hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hamilton zijn band lek maakt kan hij niet zo heel veel aan doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
niet de wraak van webber maar de fout van vettel
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ik zat bij Pool heerlijk aan een paar pilsjeswas het druk daar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had eerst een bbq bij mij thuisdaarna ook de wedstrijd daar gekeken...
A man's got to do what a man's got to do
ik heb het over de eerste paar seconden van de start waardoor webber sneller weg was (vettel maakte een weelspin)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hamilton zijn band lek maakt kan hij niet zo heel veel aan doen
Neuh viel wel mee, maar iedereen was verder op vakantie bij mij enzo dus ik denk naja ik ga daar wel kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
was het druk daar dan?
ik had eerst een bbq bij mij thuisdaarna ook de wedstrijd daar gekeken...
heul goed laat ze maar lopen voor jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuh viel wel mee, maar iedereen was verder op vakantie bij mij enzo dus ik denk naja ik ga daar wel kijken
Zo'n stoel bijgedraaid meteen bij de ingang en op mijn gemak gaan zitten en me laten bedienen
ah, datquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:47 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb het over de eerste paar seconden van de start waardoor webber sneller weg was (vettel maakte een weelspin)
Mijn eigen. Dat was het dichtste bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:53 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Erg drukke dag dus gisteren.
Goedemorgen trouwens.
[..]
En, wiens bed is het geworden?
maar dan wel het liefst op de andere helftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je eigen bed slaapt toch het lekkerst
Morgen liebchenquote:
Nee, het bed van ST d'r ouders, die slaapt het lekkerst!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je eigen bed slaapt toch het lekkerst
Ik lig het liefst op beide helften, dan start ik rechts of links en halverwege de nacht verhuis ik dan in mijn slaap naar de andere helftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan wel het liefst op de andere helft
moguh Marijke!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor een tweede keer goedemorgen
[..]
Morgen liebchen![]()
[..]
Nee, het bed van ST d'r ouders, die slaapt het lekkerst!![]()
[..]
Ik lig het liefst op beide helften, dan start ik rechts of links en halverwege de nacht verhuis ik dan in mijn slaap naar de andere helft
ik slaap altijd linksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan wel het liefst op de andere helft
mogguh giertjequote:
Hallo Liebchenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor een tweede keer goedemorgen
[..]
Morgen liebchen![]()
quote:[..]
Nee, het bed van ST d'r ouders, die slaapt het lekkerst!![]()
quote:[..]
Ik lig het liefst op beide helften, dan start ik rechts of links en halverwege de nacht verhuis ik dan in mijn slaap naar de andere helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |